Pinkpop 2025

Festivalgek

Campingartiest
8 dec 2023
76
63
Als zijn doel is om aandacht te krijgen, dan is hij wel royaal geslaagd natuurlijk.
Daar gaat het me totaal niet om, ik kan alleen niet meer zeggen helaas. De info is vrij duidelijk maar ook logisch met alle veranderingen op de website. Zou toch fijn moeten zijn om te weten dat we niet meer lang hoeven te wachten ipv iemand liggen bashen omdat diegene niet meer kan zeggen... Dit is dan ook voor mij de keuze om niet meer te reageren.. heel jammer dit! Niet waar een forum voor dient in mijn mening.

Tot ziens allemaal!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.618
7.606
Daar gaat het me totaal niet om, ik kan alleen niet meer zeggen helaas. De info is vrij duidelijk maar ook logisch met alle veranderingen op de website. Zou toch fijn moeten zijn om te weten dat we niet meer lang hoeven te wachten ipv iemand liggen bashen omdat diegene niet meer kan zeggen... Dit is dan ook voor mij de keuze om niet meer te reageren.. heel jammer dit! Niet waar een forum voor dient in mijn mening.

Tot ziens allemaal!
Komop zeg. Continu roepen dat je inside info hebt en dan niks delen is natuurlijk een tikkie onzinnig hé. Zeg dan niks want dit voegt niks toe zo.
 

TBK

Randprogramma
21 dec 2018
118
94
Daar gaat het me totaal niet om, ik kan alleen niet meer zeggen helaas. De info is vrij duidelijk maar ook logisch met alle veranderingen op de website. Zou toch fijn moeten zijn om te weten dat we niet meer lang hoeven te wachten ipv iemand liggen bashen omdat diegene niet meer kan zeggen... Dit is dan ook voor mij de keuze om niet meer te reageren.. heel jammer dit! Niet waar een forum voor dient in mijn mening.

Tot ziens allemaal!

Wat een overdreven gedoe zeg. Dat we niet meer lang hoeven te wachten begrijp ik ook wel. Je hebt totaal niets zinnigs gemeld als 'insider'. Daarom komt het nogal over als 'populair lopen doen.' Niet gek toch?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.182
2.164
Organisatie Rock for People festival heeft op Facebook aangeven te wachten op een headliner die eerst een complete wereld tour gaat aankondigen. Het zou gaan om een band....
🤔
 
  • On fire
Waarderingen: DennisvdBr

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.378
14.034
Wat een overdreven gedoe zeg. Dat we niet meer lang hoeven te wachten begrijp ik ook wel. Je hebt totaal niets zinnigs gemeld als 'insider'. Daarom komt het nogal over als 'populair lopen doen.' Niet gek toch?
Mwa... Vind jullie ook wel wat overtrokken reageren. Lijkt net alsof ie een moord heeft gepleegd zoals jullie er met z'n allen als de kippen bij zijn om 'm aan te pakken. Soms kan je niet anders dan de logische weg te volgen (aka open deuren intrappen), dat wordt hier volgens mij nog wel eens vergeten. Tuurlijk kan je dan ook net zo goed niks zeggen, maar snap ergens wel dat je een vuurtje wil blijven aanwakkeren.

Aan de andere kant, in dit specifieke geval, durf ik wel te stellen dat ie meer zou kunnen zeggen. Daar hebben jullie wel gelijk in. De kunst is alleen om simpelweg zoveel te zeggen als maximaal nodig. Klein tipje van de sluier zou het dan ook al een stuk geloofwaardiger maken (en dan zien we wel verder na de echte aankondiging of we 'm verder geloven of niet).

Oh, en P.S: je mag me als baken van vertrouwen wel een berichtje sturen natuurlijk @Festivalgek, als je m'n reputatie een beetje kent.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.182
2.164
Laten we eerst eens afwachten of we inderdaad voor volgende week vrijdag nieuws krijgen. Want nieuws komt er zoiezo voor die tijd heeft @Festivalgek aangegeven.
Nou, dat is toch iets... Hebben we volgende week vrijdag niets dan kunnen we los gaan 🤣
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.734
9.109
Ik verwacht Volbeat wel als vervanger van de Foo Fighters en dat ze gewoon nog een derde headliner nodig hebben, omdat het ze niet gelukt is om Linkin Park binnen te harken!

Of gewoon Volbeat als headliner. Als Maneskin headliner kan zijn, dan moet Volbeat ook wel kunnen!
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
982
433
Ik verwacht Volbeat wel als vervanger van de Foo Fighters en dat ze gewoon nog een derde headliner nodig hebben, omdat het ze niet gelukt is om Linkin Park binnen te harken!

Of gewoon Volbeat als headliner. Als Maneskin headliner kan zijn, dan moet Volbeat ook wel kunnen!
Maneskin was ook een noodoplossing maar goed we zullen het zien
 

TBK

Randprogramma
21 dec 2018
118
94
Mwa... Vind jullie ook wel wat overtrokken reageren. Lijkt net alsof ie een moord heeft gepleegd zoals jullie er met z'n allen als de kippen bij zijn om 'm aan te pakken. Soms kan je niet anders dan de logische weg te volgen (aka open deuren intrappen), dat wordt hier volgens mij nog wel eens vergeten. Tuurlijk kan je dan ook net zo goed niks zeggen, maar snap ergens wel dat je een vuurtje wil blijven aanwakkeren.

Aan de andere kant, in dit specifieke geval, durf ik wel te stellen dat ie meer zou kunnen zeggen. Daar hebben jullie wel gelijk in. De kunst is alleen om simpelweg zoveel te zeggen als maximaal nodig. Klein tipje van de sluier zou het dan ook al een stuk geloofwaardiger maken (en dan zien we wel verder na de echte aankondiging of we 'm verder geloven of niet).
Ach, je moet er toch ook een beetje de lol van in kunnen zien, niet? Zelf deed je net zo hard mee..

Kolere, over open deuren gesproken...

Maar... even dat jullie het weten: er zit iets aan te komen.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.378
14.034
Ach, je moet er toch ook een beetje de lol van in kunnen zien, niet? Zelf deed je net zo hard mee..
Ah, u trekt de keutel in? Snap dat je wat venijnig bent, hoor, maar om nou te zeggen dat ik op hetzelfde niveau meedeed is natuurlijk een tandje bespottelijk om te zeggen.

Leuk geprobeerd. 😜
Niet wat je denkt dat het is :)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71

TBK

Randprogramma
21 dec 2018
118
94
Ah, u trekt de keutel in? Snap dat je wat venijnig bent, hoor, maar om nou te zeggen dat ik op hetzelfde niveau meedeed is natuurlijk een tandje bespottelijk om te zeggen.

Ik trek helemaal niet de keutel in. Ik gaf eerder aan dat ik het 'populair doen' vond. Of het een insider is of niet. Daarnaast vind ik dat we het nog wel lollig benaderde, maar daar kan je over verschillen van mening. Maar, bon, het is wel prima zo.
 

Jos

Randprogramma
16 mrt 2019
201
154
Volgende week herfstvakantie voor het zuiden, is dacht ik altijd al een stille week geweest. Volgens onze insider zou het dan morgen of overmorgen de dag moeten zijn. ;)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.182
2.164
Volgende week herfstvakantie voor het zuiden, is dacht ik altijd al een stille week geweest. Volgens onze insider zou het dan morgen of overmorgen de dag moeten zijn. ;)
Nee det zegt ie toch niet of ben ik mis?
Voor volgende week vrijdag. Ik weet ook niet of ze met herfstvakantie rekening houden qua aankondiging? Wat ik wel weet is dat Primavera ook eind oktober naar buiten komt. Misschien delen ze wat namen??
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.734
9.109
Zowel Rock Werchter als Pinkpop heeft nu aanpassingen aan de website gedaan, heb zo'n vermoeden dat we binnenkort gewoon de volledige Linkin Park world tour krijgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: colette283

Gebruikers die dit onderwerp bekijken