Pinkpop 2025

als Pinkpop met nieuws komt is het neem ik aan de 3 headliners met een 20 a 25 tal eerste namen (na Janet Livv dan), met meteen ook de bekendmaking van de start verkoop...
Volgens mij komen ze eerst met 2 headliners en de 3e zal pas later volgen. Dit kan ook weer veranderd zijn trouwens. Ook verwacht ik idd rond de 20 eerste namen daarbij. Met de kaartverkoop direct in de zelfde week van start.

Volgens mij komen ze eerst met 2 headliners en de 3e zal pas later volgen. Dit kan ook weer veranderd zijn trouwens. Ook verwacht ik idd rond de 20 eerste namen daarbij. Met de kaartverkoop direct in de zelfde week van start.
hangt samen met wat er rond is gekomen met headliner nr 3 in afgelopen tijd, maar zie het zelf wel positief in...
iets met op een knop drukken

• Leuk
Waarderingen: Minie
Dit allemaal in een keer?

hangt samen met wat er rond is gekomen met headliner nr 3 in afgelopen tijd, maar zie het zelf wel positief in...
iets met op een knop drukken
Ben toch bang dat de knop wel is ingedrukt, maar later toch is stukgelopen. Hopelijk is het goed gekomen of een ander rock alternatief geboekt

Ben toch bang dat de knop wel is ingedrukt, maar later toch is stukgelopen. Hopelijk is het goed gekomen of een ander rock alternatief geboekt
Maar je zei toch sws 1 rockheadliner dus tussen die 2 die vast liggen zit een rock headliner? en de 3de moet nog geregeld worden?

Benieuwd naar de prijzen van de dag/weekend tickets.Wat denken jullie?Gelukkig nu nog geen btw verhoging.

Nieuws komt er sws incl kaartverkoop binne nu en volgende week vrijdag!
Komop. Het is inmiddels duidelijk dat je geen inside info hebt. :)

De kans dat bovenstaande gebeurt is inderdaad erg groot, want er zijn veranderingen op de website. Dan volgt er altijd snel nieuws.

Het is pas indrukwekkend als je weet te vertellen welke naam/namen komen. Of anders, wat de kaartprijs gaat zijn dit jaar. Of wanneer de verkoop start.

• Leuk
Waarderingen: Davidd en Oasiss
Komop. Het is inmiddels duidelijk dat je geen inside info hebt. :)

De kans dat bovenstaande gebeurt is inderdaad erg groot, want er zijn veranderingen op de website. Dan volgt er altijd snel nieuws.

Het is pas indrukwekkend als je weet te vertellen welke naam/namen komen. Of anders, wat de kaartprijs gaat zijn dit jaar. Of wanneer de verkoop start.
Als zijn doel is om aandacht te krijgen, dan is hij wel royaal geslaagd natuurlijk.

Users who are viewing this thread