Pinkpop 2025

Festivalgek

Campingartiest
8 dec 2023
74
60
als Pinkpop met nieuws komt is het neem ik aan de 3 headliners met een 20 a 25 tal eerste namen (na Janet Livv dan), met meteen ook de bekendmaking van de start verkoop...
Volgens mij komen ze eerst met 2 headliners en de 3e zal pas later volgen. Dit kan ook weer veranderd zijn trouwens. Ook verwacht ik idd rond de 20 eerste namen daarbij. Met de kaartverkoop direct in de zelfde week van start.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.646
6.847
Volgens mij komen ze eerst met 2 headliners en de 3e zal pas later volgen. Dit kan ook weer veranderd zijn trouwens. Ook verwacht ik idd rond de 20 eerste namen daarbij. Met de kaartverkoop direct in de zelfde week van start.
hangt samen met wat er rond is gekomen met headliner nr 3 in afgelopen tijd, maar zie het zelf wel positief in...
iets met op een knop drukken
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie

Festivalgek

Campingartiest
8 dec 2023
74
60
hangt samen met wat er rond is gekomen met headliner nr 3 in afgelopen tijd, maar zie het zelf wel positief in...
iets met op een knop drukken
Ben toch bang dat de knop wel is ingedrukt, maar later toch is stukgelopen. Hopelijk is het goed gekomen of een ander rock alternatief geboekt
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
980
431
Ben toch bang dat de knop wel is ingedrukt, maar later toch is stukgelopen. Hopelijk is het goed gekomen of een ander rock alternatief geboekt
Maar je zei toch sws 1 rockheadliner dus tussen die 2 die vast liggen zit een rock headliner? en de 3de moet nog geregeld worden?
 

TBK

Randprogramma
21 dec 2018
114
83
Zolang er nog geen namen zijn, hoop ik nog steeds op iets gedurfds.
Een Post Malone met Luke Combs als sub. Of Nick Cave met TWOD. Linkin Park lijkt mij ook nog vrij gedurfd met een harde undercard.
Ik weet dat het niet meer mijn festival is, maar hoop zo dat ze wegblijven bij Mister Timberlake.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken