Pinkpop 2025

Jos

Randprogramma
16 mrt 2019
201
154
Nee det zegt ie toch niet of ben ik mis?
Voor volgende week vrijdag. Ik weet ook niet of ze met herfstvakantie rekening houden qua aankondiging? Wat ik wel weet is dat Primavera ook eind oktober naar buiten komt. Misschien delen ze wat namen??
Nee, niet direct. Het is ongebruikelijk voor Pinkpop om in de herfstvakantie met een aankondiging te komen. Daarom is de kans dat het dit jaar wel gebeurd minimaal. Als je die week weghaalt houd je donderdag en vrijdag over. Met de gemaakte aanpassingen op de website + RW, lijkt mij dat helemaal niet onrealistisch.
 
  • Leuk
Waarderingen: colette283

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.734
9.109
Nee, niet direct. Het is ongebruikelijk voor Pinkpop om in de herfstvakantie met een aankondiging te komen. Daarom is de kans dat het dit jaar wel gebeurd minimaal. Als je die week weghaalt houd je donderdag en vrijdag over. Met de gemaakte aanpassingen op de website + RW, lijkt mij dat helemaal niet onrealistisch.

Als Linkin Park alles op hetzelfde moment wil aankondigen en Pinkpop zit daartussen, dan maakt het niks uit of het vakantie is of niet. Dan komt die aankondiging gewoon
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.182
2.164
Nee, niet direct. Het is ongebruikelijk voor Pinkpop om in de herfstvakantie met een aankondiging te komen. Daarom is de kans dat het dit jaar wel gebeurd minimaal. Als je die week weghaalt houd je donderdag en vrijdag over. Met de gemaakte aanpassingen op de website + RW, lijkt mij dat helemaal niet onrealistisch.
Helemaal gelijk Jos. Dan is het ook wel logisch dat ze dus een headliner delen?
Linkin Park denk ik dan maar......
 
  • Leuk
Waarderingen: Jos

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.618
7.606
En dan in 2026 zeggen dat Pinkpop achter de feiten aan loopt met acts die dan al niet meer hot of relevant zijn, en ze die gewoon direct hadden moeten boeken! Dat wordt een leuke discussie :LOL:
Haha, ja die steek ik dan wel in mijn broekzak. Goed punt. ;)

In dit geval is ie puur persoonlijk. Als Timberlake komt ben ik er sowieso geen weekend en Landgraaf is toch wat te ver weg voor een dagje.

Zullen we dan als compromis ala Pearl Jam 1 dag Ziggo én PP doen?
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss, PJ en Koekdoos

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.649
6.849
Maar kan niet voor RW en Pinkpop?
Lijkt me sowieso niet meer relevant voor Pinkpop na de Hurricane en Southside aankondiging.

Linkin Park lijkt me relevante headliner voor dat zelfde weekend, maar dan voor NovaRock en Greenfield... Die festivals zitten alle 4 gelijke weekend

(ook gezien Green Day afgelopen editie al op die festivals in Oostenrijk en Zwitserland stond)
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Jos

Randprogramma
16 mrt 2019
201
154
Als Linkin Park alles op hetzelfde moment wil aankondigen en Pinkpop zit daartussen, dan maakt het niks uit of het vakantie is of niet. Dan komt die aankondiging gewoon
Dan is het inderdaad een ander verhaal. Staat me iig bij dat de herfstvakantie voor Pinkpop een soort heilige week was en je niet op een aankondiging hoefde te wachten.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.734
9.109
Haha, ja die steek ik dan wel in mijn broekzak. Goed punt. ;)

In dit geval is ie puur persoonlijk. Als Timberlake komt ben ik er sowieso geen weekend en Landgraaf is toch wat te ver weg voor een dagje.

Zullen we dan als compromis ala Pearl Jam 1 dag Ziggo én PP doen?

Als ze niet op Graspop staan, dan hoop ik ook wel op een Ziggo, om uiteindelijk waarschijnlijk toch geen ticket te halen. Of misschien dat een keer een dagje Werchter iets is... Beetje afhankelijk van prijs en wanneer de verkoop start.

Dan is het inderdaad een ander verhaal. Staat me iig bij dat de herfstvakantie voor Pinkpop een soort heilige week was en je niet op een aankondiging hoefde te wachten.

Was bij Graspop ook altijd de gedachte, maar Mötley Crüe had toen voor 2023 ook gewoon de aankondiging in de herfstvakantie
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en Jos

colette283

Dagopener
13 sep 2022
563
292
Ik verwacht Volbeat wel als vervanger van de Foo Fighters en dat ze gewoon nog een derde headliner nodig hebben, omdat het ze niet gelukt is om Linkin Park binnen te harken!

Of gewoon Volbeat als headliner. Als Maneskin headliner kan zijn, dan moet Volbeat ook wel kunnen!
Pff naast Volbeat is maneskin helemaal niks 😅🤣. Nee maar sws Volbeat was zelfs vorig jaar nog een betere zet geweest dan maneskin. En als maneskin dat kan, dan kan Volbeat dat zeker.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken