Pinkpop 2025

Ik onderschat hier Fred Again merk ik...
Zag die toch meer als sub...
En mbt Eilish dacht ik in het verleden ook van Pearl Jam maar die deden dat ook al waren het er maar 2. Desondanks kwam ik al tegen dat de gaten in het tourschema van Eilish erg bewust is gedaan om rust te pakken. Als tegenbericht heeft volgens mij jimmywe gezegd in het RW topic dat we haar (nog) niet moesten afschrijven.....
Olivia al genoemd ondertussen 👌
De gaten zijn inderdaad om te rusten maar uitzonderlijk worden er wel een paar concerten toegevoegd. Dus het kan perfect zijn dat Billie Eilish voor haar eerste optreden op 7 juli in Glasgow op zaterdag 5 of zondag 6 juli afsluiter zal zijn voor Rock Werchter.

• Leuk
Waarderingen: PJ
Dus met andere woorden:
Linkin Park
Olivia Rodrigo
Justin Timberlake
Green Day
Billie Eilish
RS
En dan de opmerking hierbij dat de eerste 3 het meest voor de hand liggen.
Aanvullingen zijn welkom 👍
Billie Eilish zal in juni of juli op heel weinig festivals staan.

Het Deense Heartland festival heeft naast Justin Timberlake nog enkele namen toegevoegd aan de line up, oa Alanis Morissette en The The.
Al vind ik beide namen meer passen op bv Bospop. Desondanks zie ik Alanis ook wel naar PP trekken. Als Avril Lavigne het kan, kan Alanis het zeker.
Festival zit overigens een week voor PP.

Laatst bewerkt:
Het Deense Heartland festival heeft naast Justin Timberlake nog enkele namen toegevoegd aan de line up, oa Alanis Morissette en The The.
Al vind ik beide namen meer passen op bv Bospop. Desondanks zie ik Alanis ook wel naar PP trekken. Als Avril Lavigne het kan, kan Alanis het zeker.
Festival zit overigens een week voor PP.
Met het grote verschil dat Alanis wél echt goede muziek heeft én schijnbaar live zeer sterk zingt. Ik hoop dat ze RW aan doet om haar eens te zien.
Ze past prachtig op Bospop. Maar ook op z.g.a. elk ander pop/rock festival. Lijkt me een heerlijke set zo rond 17;00-19;00 op de main.

Ze heeft toch een flinke staat van dienst, meer dan The Breeders als je het mij vraagt die op de RW main stonden dit jaar.

Dus met andere woorden:
Linkin Park
Olivia Rodrigo
Justin Timberlake
Green Day
Billie Eilish
RS
En dan de opmerking hierbij dat de eerste 3 het meest voor de hand liggen.
Aanvullingen zijn welkom 👍
ik denk niet dat Green Day naast Hurricane en Southside, 3 dagen opvolgend gaat spelen...
Billie Eilish denk ik dat ze een rust periode heeft ingepland rond dat gat in de tour waar Pinkpop zit, plus die Ziggo shows zitten we hinderlijk dicht op Pinkpop.
RS? Serieus, daar gaat Pinkpop niet meer de buidel voor trekken imo...

Misschien liggen er nog kanshebbers op de loer in de Glastonbury geruchten? Maar denk dat de bovenkant van je lijstje de lading momenteel wel dekt gezien de geruchten en aankondigingen die nu bekend zijn...

ik denk niet dat Green Day naast Hurricane en Southside, 3 dagen opvolgend gaat spelen...
Billie Eilish denk ik dat ze een rust periode heeft ingepland rond dat gat in de tour waar Pinkpop zit, plus die Ziggo shows zitten we hinderlijk dicht op Pinkpop.
RS? Serieus, daar gaat Pinkpop niet meer de buidel voor trekken imo...

Misschien liggen er nog kanshebbers op de loer in de Glastonbury geruchten? Maar denk dat de bovenkant van je lijstje de lading momenteel wel dekt gezien de geruchten en aankondigingen die nu bekend zijn...
Hmmm twee pop headliners... niet echt een strak plan vind ik! Maar goed we gaan het zien.

Hoop dat als Alanis naar Nederland komt voor festival ze op Pinkpop staat. Live echt super goed!!
Die slaat Nederland niet over. Heeft ze nog nooit gedaan bij een Europese tour. Vraag is alleen waar ze terecht komt. Stond in het verleden op PP, Bospop en CAS. Kan ook nog eigen show zijn want de Ziggo Dome krijgt ze wel gevuld....

• Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop en ChrisV
Die staan erbij omdat die Europese tour min of meer wel bevestigd is door grote insider op hun fanforum. In Amerika deden ze dit jaar ook wel 1 festival dus wie weet 😂

Als PP alweer de Rolling Stones weet binnen te hengelen dan vergeef ik ze t fiasco van vorig jaar
Misschien lukt het ze, maar ten koste van wat?
Als ze net mindere edities ( lees niet uitverkocht) hebben gehad scheelt dat toch een behoorlijke cent. En dan een godsvermogen uitgeven voor 1 headliner (zeker 1 v/d grootste namen die je kunt boeken, dat is geen discussie) lijkt me wat vreemd. Ik las ergens dat ze +/- 8.5miljoen kosten voor de laatste EU tour.
Verdeel dat budget over de 3 dagen en je kunt een veel mooier programma in de breedte wegzetten.

ALS het überhaupt al een optie zou zijn ;)

• Wow
Waarderingen: Maria

Users who are viewing this thread