Lowlands 2025

Sam Fender vind ik niet headlinewaardig
Denk dat Sam Fender 300x meer die spot verdiend dan de bagger die we jaarlijks krijgen ala Goldband. Al denk ik niet dat Sam Fender Lowlands zal doen. Volgens mij was Lowlands zijn laatste festival passage in Nederland dus zie hem dan eerder op dtrh staan (staat in het zelfde weekend op rock Werchter) of Pinkpop.

Nog iets minder dan 3 maanden en we weten de eerste namen alweer. Tijd vliegt toch snel voorbij zo. Benieuwd of er nog iets speciaals aankomt voor het laatste jaar van EvE.

Yep sorry man. Peggy Gou en muziekliefhebbers past bij mij niet.

In deze zin zet je je eigen muzieksmaak neer als subliem dat als benchmark geldt. Dat stoort me nogal. Ik begrijp dat jouw definitie van 'muziek' gitaar of zo iets is, maar dat betekend niet dat de 'peggy-groep' niet een muziekliefhebber kan zijn.

• Leuk
Waarderingen: mgbss en Novis95
In deze zin zet je je eigen muzieksmaak neer als subliem dat als benchmark geldt. Dat stoort me nogal. Ik begrijp dat jouw definitie van 'muziek' gitaar of zo iets is, maar dat betekend niet dat de 'peggy-groep' niet een muziekliefhebber kan zijn.
Nee hoor, ik wil helemaal niets sublimeren of 'benchmarken'. Ook hoop ik dat je het met een grote korrel zout neemt zoals ik het ook bedoel. Ik gun en respecteer iedereen, ook Peggy Gou-liefhebbers. Zelf zou ik op een festival alleen Sam Fender hogerop het affiche zetten en ik voel me daar ook meer bij passen. Niettemin snap ik ook alles verandert en ook Lowlands en dat dat goed is. Los hiervan een advies: probeer jezelf niet zo snel te laten storen door iets op een muziek-forum. Er zijn echt 99 andere problems om je wel terecht aan te storen, ik hoop en gun je oprecht dat ik er daar niet 1 van ben. Liefs!

• Leuk
Waarderingen: emmers met glijmiddel
Nog iets minder dan 3 maanden en we weten de eerste namen alweer. Tijd vliegt toch snel voorbij zo. Benieuwd of er nog iets speciaals aankomt voor het laatste jaar van EvE.
Kun je rekenen? ;) Ik gok op hetzelfde speciaals als het met 25- en 30-jarige jubileum. Helemaal niets.

Users who are viewing this thread