Pukkelpop 2025

Kleine hoop, maar ik vroeg om Nile Rodgers & Chic op mijn verlanglijstje en ze hebben zojuist een optreden in Glasgow op 12 augustus aangekondigd. Dat zou een geweldige toevoeging zijn. Het was een paar jaar geleden een populaire set op Lowlands geloof ik.

*Speelt ook in Duitsland op 17 augustus

Laatst bewerkt:
Lijkt mij pukkelpop op 15 aug
Bekijk bijlage 12851
'k Zie niet helemaal in hoe Pukkelpop ze kan overtuigen op de manier hoe ATG dat is gelukt. PKP zou niet de enige zijn die ze wil hebben, gegeven het weinige shows dat ze doen. Ik zie CC eerder ergens in Parijs of inderdaad in het VK eindigen. Dit zijn ook twee inhaaldata van vorig jaar. Stonden die in augustus '24 nog ergens anders?

Nog 2 uurtjes wachten.... 😅
Ik hoop stiekem ook op een 2tal toppers uit de dj scène.
Vorig jaar enkele zeer zeer goede nieuwe namen leren kennen ( MCR-T , Brutalismus 3000, ...)
Brutalismus 3000 mag zeker nog eens op herhaling komen van mij.

Nog 2 uurtjes wachten.... 😅
Ik hoop stiekem ook op een 2tal toppers uit de dj scène.
Vorig jaar enkele zeer zeer goede nieuwe namen leren kennen ( MCR-T , Brutalismus 3000, ...)
Brutalismus 3000 mag zeker nog eens op herhaling komen van mij.
Marlon Hofstadt zal mss nu wel al geannounced worden moest hij komen

• Leuk
Waarderingen: boilerfun
Iemand met ‘Insider Info’ in de StuBru Pukkelpop groepsapp beweert dat Pommelien Thijs weer op herhaling komt en wordt aangekondigd vandaag.
Ben benieuwd of dit daadwerkelijk zo gaat zijn, nu ze ook al naar Werchter gaat. Zou toch wel een domper zijn, mocht dat een van de (grotere) namen zijn

Iemand met ‘Insider Info’ in de StuBru Pukkelpop groepsapp beweert dat Pommelien Thijs weer op herhaling komt en wordt aangekondigd vandaag.
Ben benieuwd of dit daadwerkelijk zo gaat zijn, nu ze ook al naar Werchter gaat. Zou toch wel een domper zijn, mocht dat een van de (grotere) namen zijn
Werd vrijdag nog maar aangekondigd als enige festivalconcert in België op Werchter, dus zou vreemd zijn als ze het expliciet vermelden.

• Leuk
Waarderingen: DDave
Heb ik ook horen vallen, maar weet niet of dat nog klopt na die announcement van Werchter.

Zou wel weer zo'n typische PkP move zijn. 😅

Hoop vooral op wat must-sees in deze lichting, aangezien dit toch wel een heel belangrijke drop wordt voor de bovenkant van wel wat stages zeg maar.

• Leuk
Waarderingen: boilerfun
Dacht dat Rock Werchter haar enige festival zou worden, aldus de site. Daar gaat het 'exclusieve' karakter van die boeking...

Users who are viewing this thread