Pukkelpop 2025

Pkp heeft Charli beet. Denk dat Lowlands gewoon andere keuze heeft gemaakt/moeten maken.
hoe ben je daar zo zeker van heb je een bron dat het bevestigt dan? we weten het pas zeker als het officieel wordt bekend gemaakt. maar de kans is zeer groot dus ik verwacht ze ook op pkp dit jaar. even dit gezegd zijnde maar ik vindt haar website super mooi en zeer overzichtelijk als ik naar de tourdata kijk zie ik dat ze in augustus in de buurt is namelijk op 7 aug in Noorwegen en op flow festival dat plaats vind van 8 t/m 10 aug in Helsinki (Finland). als ik de organisatie van pukkelpop was had ik haar geboekt of toch mijn stinkende best gedaan om haar te proberen boeken want deze artiest leeft erg onder het doelpubliek van pkp.
https://www.charlixcx.com/

Je zal wel zien, maar zal nog wel even duren precies. Zolang RW niet met hun pakket komt…

Je zal wel zien, maar zal nog wel even duren precies. Zolang RW niet met hun pakket komt…
wat houd dat pukkelpop tegen om de eerste namen te droppen? ik zie geen enkele reden. is dat andere jaren wel een spelbreker geweest dan? want daar let ik eerlijk gezegd niet op.

wat houd dat pukkelpop tegen om de eerste namen te droppen? ik zie geen enkele reden. is dat andere jaren wel een spelbreker geweest dan? want daar let ik eerlijk gezegd niet op.
😅

Zowel Pukkelpop als Rock Werchter zijn van Live Nation. Het is al jaren zowat de gewoonte dat Pukkelpop pas komt als grote lijnen RW bekend zijn. Van jaar tot jaar kan dat wel wat verschillen. Bovendien is RW nog meer hun festival, dus het hangt altijd daar van af.

Mocht het een troost zijn voor het wachten. Hoor heel positieve geluiden vanuit Pkp over hun line up.

😅

Zowel Pukkelpop als Rock Werchter zijn van Live Nation. Het is al jaren zowat de gewoonte dat Pukkelpop pas komt als grote lijnen RW bekend zijn. Van jaar tot jaar kan dat wel wat verschillen. Bovendien is RW nog meer hun festival, dus het hangt altijd daar van af.

Mocht het een troost zijn voor het wachten. Hoor heel positieve geluiden vanuit Pkp over hun line up.
Dat laatste maakt me nog nieuwsgieriger dan ik al was.

QOSA, Chappell Roan, IDLES, Hozier, Jack White, Kiwanuka, Last Dinner Party, Charli xcx, Amber Broos, Vampire Weekend, Jamie xx, Wet Leg, Palace Royal, Fat Dog en Lambrini Girls zou al een mooie line-up zijn voor PKP. Zaho de Sagazan zal eerder op RW staan op za 5 juli.

Laatst bewerkt:
Geen idee, ging er gewoon vanuit dat ze ook Lowlands zou doen tot die inside info.
Natuurlijk wel in lijn met info uit het LL topic waarbij naast een rock (QOTSA), pop (Chapell dan) ook een hiphop headliner zou staan: Stormzy lijkt me dan de meest logische gezien die vorig jaar wel pkp, maar geen LL deed...

Wel hyped met die inside bevestiging voor Charli XCX!

QOSA, Chappell Roan, IDLES, Hozier, Jack White, Kiwanuka, Last Dinner Party, Charli xcx, Amber Broos, Vampire Weekend, Jamie xx, Wet Leg, Palace Royal, Fat Dog en Lambrini Girls zou al een mooie line-up zijn voor PKP. Zaho de Sagazan zal eerder op RW staan op za 5 juli.
Wet Leg niet normaal gezien want die staan al op Werchter. Jamie xx en Jack White zie ik daar ook nog aangekondigd worden, al zie ik die liever op PKP.

Fat Dog zal ook wel Werchter worden zeker? Had de tourdata van Lambrini Girls nog niet bekeken, maar die staan rond pkp al op Paredes De Coura en Reading, dus dat lijkt me wel een binnenkopper. Kneecap lijkt heel de zomer te touren, dus die verwacht ik ook op pkp na de passage op RW vorig jaar

Natuurlijk wel in lijn met info uit het LL topic waarbij naast een rock (QOTSA), pop (Chapell dan) ook een hiphop headliner zou staan: Stormzy lijkt me dan de meest logische gezien die vorig jaar wel pkp, maar geen LL deed...

Wel hyped met die inside bevestiging voor Charli XCX!
Is toch niet volledig bevestigd dat ze komt ofwel?

Hopelijk Amelie Lens als dance afsluiter op mainstage op vrijdag of zaterdag...
Enorme power in haar dj sets!

Hopelijk Amelie Lens als dance afsluiter op mainstage op vrijdag of zaterdag...
Enorme power in haar dj sets!
Maakt misschien geen verschil, maar ze speelt ook op Tomorrowland. CDW speelde vorig jaar niet op Tomorrowland, maar wel op PKP. Het zou Amelie Lens kunnen uitsluiten, maar ik betwijfel het.

Laatst bewerkt:
Stond dit hier al?
Daar sprong ze in het oog van programmator Eppo Janssen die haar een jaar later dan ook een plaatsje gaf op het grootste podium. “Ik moest denken aan de eerste passage van Billie Eilish, die hier vijf jaar geleden in de namiddag stond”, vertelde hij aan De Morgen. “Pommelien pakte hier alle generaties in. Als het aan mij ligt, keert ze een van de volgende jaren terug naar Pukkelpop, en niet om de Main Stage te openen.”

De terugkeer naar Pukkelpop is daarmee nu al bevestigd. Zelfs dit jaar al, zo zoemt het. Al wordt dé show van haar leven ergens in juli verwacht. Op het hoofdpodium of in De Barn van Rock Werchter. Organisator Live Nation is immers ook de grote architect achter haar stunt in de AB en bestiert haar twee shows in het Sportpaleis. Bovendien wordt Pommelien na twee zomers vol shows niet aangeboden bij andere festivalorganisatoren.

zagen jullie ook dat gister in de banner op de hoofdpagina al wat namen voor Pukkelpop stonden?

uit mn hoofd waren het muse, radiohead, dj paul elstak en Joost.

misschien hebben ze het verkeerd ingevoerd, maar misschien weet festileaks het al?

Users who are viewing this thread