Pukkelpop 2025

Doechii staat 23 augustus op APE, lijkt me echt een naam die ze ook graag op Pukkelpop hebben.

• Leuk
Waarderingen: LanderV
FKA twigs brengt deze maand haar nieuwe album uit en treedt op 15 maart op in Schaarbeek. Zou wel een mooie zijn voor Pukkelpop of toch eerder iets voor RW?

Vrijdag 28 maart het nieuwe 'banjo-album' van Mumford & Sons, op 19 juli een live optreden in de USA en wie weet in augustus een live tour in Europa.
2010 en 2017 op Pukkelpop, waarom niet in 2025 als (sub)headliner.

Vrijdag 28 maart het nieuwe 'banjo-album' van Mumford & Sons, op 19 juli een live optreden in de USA en wie weet in augustus een live tour in Europa.
2010 en 2017 op Pukkelpop, waarom niet in 2025 als (sub)headliner.
Zijn een absolute headliner natuurlijk. Gaat niet gebeuren.

• Leuk
Waarderingen: jonveras en Jojo
Tot nu toe voelt het nog niet dat het de 40e verjaardag is dit jaar zelfs niet in het logo, ben benieuwd wat ze allemaal in petto gaan hebben. En hoe lang we nog moeten wachten op het volgende nieuws. De nieuwsbrief invullen is het enige momenteel op de website.

Tot nu toe voelt het nog niet dat het de 40e verjaardag is dit jaar zelfs niet in het logo, ben benieuwd wat ze allemaal in petto gaan hebben. En hoe lang we nog moeten wachten op het volgende nieuws. De nieuwsbrief invullen is het enige momenteel op de website.
Ik vermoed dat we de eerste week van februari wel namen mogen verwachten?

• Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper
Nu Garnizoen zijn moment heeft gehad deze week hoop ik volgende week toch al wat nieuws rond de 40e verjaardag dat we toch al iets krijgen vooraleer de eerste namen komen want stil is maar stil. De verjaardag moet vind ik persoonlijk (hier gaan veel mensen niet mee eens zijn) toch in de kijker gezet worden voor de eerste namen komen.

Mijn gok voor de eerste namen is de week van 03 februari.

Laatste gok: QOTSA - Chapell Roan - Charli XCX - Justice - Kruangbin - Hozier

• Leuk
Waarderingen: mattman
Vervang Hozier (want: die wil vast toch headlinen) met Vampire Weekend en we've got ourselves a deal.
Alsof VW zelf ook geen grote spot zullen eisen. Denk dat Hozier een pak meer tickets doet schuiven dan VW, dat ze eerst maar eens tonen dat ze ook in België nog tickets kunnen doen schuiven. Hozier kan met gemak 2x Vorst vullen en volgens mij is die een pak schikkelijker qua spots. Bovendien kun je 'm perfect laten headlinen met daarna nog Charli als afsluiter hoor.

Alsof VW zelf ook geen grote spot zullen eisen. Denk dat Hozier een pak meer tickets doet schuiven dan VW, dat ze eerst maar eens tonen dat ze ook in België nog tickets kunnen doen schuiven. Hozier kan met gemak 2x Vorst vullen en volgens mij is die een pak schikkelijker qua spots. Bovendien kun je 'm perfect laten headlinen met daarna nog Charli als afsluiter hoor.
Is dat zo? Ik vraag me echt af of Hozier nog wil afkomen voor een plekje voor Charli.

VW, ja dat is ondertussen al zodanig lang geleden - RW13 zeker? Zie ze zeker een hoge spot eisen, maar VW - QOTSA - Justice en je hebt een mooie fundering voor een dagje he. Laat ons zeggen: ik hoop erop want nondedju die waren weergaloos in Parijs.

• Leuk
Waarderingen: Jojo
Weet niet of iemand dit ook ervaart en terug wilt maar Ik heb deze morgen een suggestie gestuurd via mail naar de organisatie of ze terug metalen sluitingen kunnen gebruiken bij de toegangsbandjes want de plastic sluitingen die ze nu gebruiken vind ik vervelend dik want ik draag het bandje van afgelopen zomer nog steeds en merk nu het winter is en we truien en dikke jassen dragen dat de sluiting veel te dik is. en of ze terug glitter kunnen gebruiken op de bandjes daar zijn ze sinds 2023 mee gestopt en zou toch mooi zijn om terug te brengen voor de 40e verjaardag. Voor mij is een festival toegangsbandje een en al herinneringen voor altijd dat doe ik nooit meer weg dus daar hecht ik veel belang aan. Ben benieuwd of en wat ze antwoorden en of ze er iets mee gaan doen.
Wat foto’s dan zie je wat ik bedoel 👇
IMG_3957.jpegIMG_3958.jpeg

• Leuk
Waarderingen: theblackmadness
Weet niet of iemand dit ook ervaart en terug wilt maar Ik heb deze morgen een suggestie gestuurd via mail naar de organisatie of ze terug metalen sluitingen kunnen gebruiken bij de toegangsbandjes want de plastic sluitingen die ze nu gebruiken vind ik vervelend dik want ik draag het bandje van afgelopen zomer nog steeds en merk nu het winter is en we truien en dikke jassen dragen dat de sluiting veel te dik is. en of ze terug glitter kunnen gebruiken op de bandjes daar zijn ze sinds 2023 mee gestopt en zou toch mooi zijn om terug te brengen voor de 40e verjaardag. Voor mij is een festival toegangsbandje een en al herinneringen voor altijd dat doe ik nooit meer weg dus daar hecht ik veel belang aan. Ben benieuwd of en wat ze antwoorden en of ze er iets mee gaan doen.
Wat foto’s dan zie je wat ik bedoel 👇
Bekijk bijlage 12414Bekijk bijlage 12415
Je draagt je bandje van vorig jaar nog steeds? Dat klinkt niet heel hygiënisch verder. Ik denk dat dit echt iets is wat ik nooit ga begrijpen. Maar goed, ik begrijp wel meer niet.

Users who are viewing this thread