Pukkelpop 2025

Ben gisteren naar een concert van Nick Cave geweest en het voorprogramma was the murder capital die mag van mij ook komen naar Pukkelpop volgend jaar. Vorige keer (2022) stonden ze in de club als ik me niet vergis. Hoe hoog denken jullie dat ze op de affiche staan als ze volgend jaar komen?

Ben gisteren naar een concert van Nick Cave geweest en het voorprogramma was the murder capital die mag van mij ook komen naar Pukkelpop volgend jaar. Vorige keer (2022) stonden ze in de club als ik me niet vergis. Hoe hoog denken jullie dat ze op de affiche staan als ze volgend jaar komen?
Tussen 16 en 18h in een tent.

• Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper
De Club. Speciale groep, ik heb ze ook gezien bij Nick Cave maar voorlopig nog niet populair genoeg voor de Marquee.
Inderdaad vond ze verrassend goed en dat als voorprogramma van Nick Cave, ze hebben nog maar 119,1k maandelijkse luisteraars op spotify en dat is inderdaad nog verre van genoeg om in de marquee geprogrammeerd te worden en al helemaal niet tussen 16 en 18u. Ze hebben nog wel een weg af te leggen om in de Marquee te komen maar op 10 maanden kan veel gebeuren. al denk ik van niet Als ze komen zie ik de organisatie ze opnieuw in de club zetten ergens in de loop van de avond.

Nog 90 dagen tot bekendmaking van de eerste mainact...? 🥳
Of ben ik verkeerd...
Als je geluk hebt, zo was het voor PKP 2023 en 2024 maar voor PKP 2022 werden de headliners samen met de ganse line-up pas gelost op 21 maart 2022. Eerst moet Pukkelpop nog de wishlijst aankondigen en publiceren.

• Leuk
Waarderingen: boilerfun
Ze zullen de headliners of eerste namen wel op een speciale manier willen aankondigen voor de feest editie volgend jaar. hebben ze in 2015 bij de 30st verjaardag ook gedaan. Daar zullen ze met een stuk ook rekening in timing moeten houden wanneer ze mogen of kunnen bekend maken. Wat denken jullie?

• Leuk
Waarderingen: boilerfun
ik denk dat we ons nog een paar maanden niet druk moeten maken om pukkelpop( en lowlands)
voor 1 feb komt er eigenlijk nooit officieel nieuws van deze festivals

ik denk dat we ons nog een paar maanden niet druk moeten maken om pukkelpop( en lowlands)
voor 1 feb komt er eigenlijk nooit officieel nieuws van deze festivals
Het speculeren kan eerder gelukkig beginnen. Sziget dat in dezelfde periode als Pukkelpop wordt gehouden, komt in december al met namen. Dit jaar waren er drie grote namen van Pukkelpop die ook in de eerste aankondiging zaten van Sziget (12/12/2023).

Beyoncé gaat op tour in de UK komende zomer... dat is toch wat ik las.
Zou wel spectaculair zijn mocht PKP die binnen halen.

Bekijk bijlage 10916
Deze 'gelekte' (dd 26/9/25) volgens sommigen 'fake' line up van Reading Leeds is toch wat waarschijnlijker geworden.
Foo Fighters vallen sowieso weg maar tours in Europa zijn van anderen toch al bevestigd ondertussen.
Was 26/9 niet al bekend dat Frank Carter & the Rattlesnakes een pauze zou inlassen? Dit lijkt mij in ieder geval wat namen door iemand verzonnen en geen leak.

In augustus volgend jaar zijn er weer Idles

Bijlagen

• 20241104-d8456ab3cd0b_640.jpeg
    20241104-d8456ab3cd0b_640.jpeg
    106,3 KB · Weergaven: 25

Users who are viewing this thread