Rock Werchter 2025

Wat heeft het een met het ander te maken?

Met name het feit dat ik dan na Raye de Main hoe dan ook verlaat (er vanuit gaande dat zij daar idd staat).

Dan zit er een gat van 3u tot start show Fender waarin je waarschijnlijk 2 mooie acts in de Barn/Klub C mee kan pakken. Prima om daar je programma dan rond te bouwen, een echt mooie plek bij Sam Fender ga je toch al niet meer krijgen.

Is voor iedereen persoonlijk natuurlijk. Maar ik zie mezelf bij een Benson Boone als sub lekker richting de tenten gaan.

En Neil Young voor Sam Fender? Of doet die enkel Glastonbury? Iets voor de oudere garde?
Neil Young zou het summum zijn. Maar de plaats voor Sam Fender, dat wringt natuurlijk, tenzij hij vroeger wil slapen, wat kan op zijn leeftijd. Laat het duidelijk zijn dat Neil Young het allergrootste kwaliteits- en prestigelabel aan een festival geeft, dat wel. En terecht.

Maar goed, Neil Young verwacht ik -helaas- niet meer voor Rock Werchter. Wel benieuwd waar hij in België zou staan.

Laatst bewerkt:
Splendour in the Grass Festival, ook wel eens het Australische Glastonbury genoemd, heeft net bevestigd dat er voor het tweede jaar op rij er geen editie 2025 komt na de plotse annulering in 2024 een paar weken na de start van de ticket sales. En dit festival is grotendeels eigendom van Live Nation.
Voor zij die wel eens klagen op dit forum over hoe Rock Werchter niet meer is wat het was door teveel pop of tieneridolen, wees blij dat je nog een Rock Werchter hebt in Belgie dat één van de tien beste festivals in Europa is kwestie van internationale line-up.

Vandaag om 16u gaan de lijnen open om te stemmen voor de nieuwe lichting op Stu Bru. Dan zal er dus ook wel geen drop komen.

Vandaag om 16u gaan de lijnen open om te stemmen voor de nieuwe lichting op Stu Bru. Dan zal er dus ook wel geen drop komen.
Op zich heeft het ene geen invloed op het andere. Finale of bekendmaking zou iets anders zijn. Al verwacht ik geen pakket. Maar het mag zeker wel

Op zich heeft het ene geen invloed op het andere. Finale of bekendmaking zou iets anders zijn. Al verwacht ik geen pakket. Maar het mag zeker wel
Stu Bru eh (partner). Volgens mij wel een grote invloed. Maar laten we hopen van niet.

Laatst bewerkt:
Neil Young zou het summum zijn. Maar de plaats voor Sam Fender, dat wringt natuurlijk, tenzij hij vroeger wil slapen, wat kan op zijn leeftijd. Laat het duidelijk zijn dat Neil Young het allergrootste kwaliteits- en prestigelabel aan een festival geeft, dat wel. En terecht.

Maar goed, Neil Young verwacht ik -helaas- niet meer voor Rock Werchter. Wel benieuwd waar hij in België zou staan.
In 2008 was hij ook niet de laatste act van de dag, dus ik blijf hopen.

Er zit misschien geen haast achter, ticketverkoop loopt goed. Maar, gevoelsmatig, achter blijven terwijl er rond je vanalles beweegt is ook maar meh.

Er zit misschien geen haast achter, ticketverkoop loopt goed. Maar, gevoelsmatig, achter blijven terwijl er rond je vanalles beweegt is ook maar meh.
Vind dat altijd een beetje een rare redenering, mijn reflex zou zijn, shit tickets verkopen al uit en de namen moeten nog komen, om fans een kans te geven moeten we toch bepaalde bands nog aankondigen voor alles is uitverkocht!
stel nu dat een band als turnstile of architects op zondag staan, dan gaat hun publiek niet echt van de dagtickets komen vermoed ik 😅

Vind dat altijd een beetje een rare redenering, mijn reflex zou zijn, shit tickets verkopen al uit en de namen moeten nog komen, om fans een kans te geven moeten we toch bepaalde bands nog aankondigen voor alles is uitverkocht!
stel nu dat een band als turnstile of architects op zondag staan, dan gaat hun publiek niet echt van de dagtickets komen vermoed ik 😅
In principe zitten ze nu mooi op hun jaarlijks ritme. Vroeger moest het gros zelfs nog komen rond half februari/maart bijvoorbeeld, maar toen verkocht RW gewoon gestaag ipv zo snel als op heden.

• Leuk
Waarderingen: Paddy

Users who are viewing this thread