Rock Werchter 2025

Drie weekeindes na elkaar zijn er grote artiesten die optreden op BST Hyde Park. De vrijdag 4 juli en zondag 6 juli zijn al bezet maar er is een heel sterk en betrouwbaar gerucht dat Sabrina Carpenter en Olivia Rodrigo nog gaan aangekondigd worden als headliner op BST Hyde Park. Dezelfde bron had ook twee recent aangekondigde namen oa de niet verwachte Hugh Jackman goed. Dat zou wellicht Olivia Rodrigo op donderdag 3 juli voor Rock Werchter betekenen en een headline show twee dagen later op BST Hyde Park op zaterdag 5 juli.
Kan toch ook perfect een ander weekend zijn?

Kan toch ook perfect een ander weekend zijn?
Za 28 en zo 29 juni speelt Zach Bryan op Hyde BST Park, en ik zie Olivia Rodrigo niet openen voor hem op vrijdag 27 juni. Het weekeinde na Werchter geef ik toe is ook een optie bv zaterdag 12 juli voor Olivia Rodrigo omdat enkel ELO op zondag 13 juli is bevestigd. In ieder geval is dit de eerste bevestiging dat Olivia Rodrigo dicht bij Werchter is einde juni, begin juli. Het zal zaterdag 6 juli of zaterdag 13 juli wellicht zijn in Hyde Park voor Olivia.

Sat 28th and Sun 29th June Zach Bryan is playing at Hyde BST Park, and I don't see Olivia Rodrigo opening for him on Friday 27th June. The weekend after Werchter I admit is also an option eg Saturday 12th July for Olivia Rodrigo because only ELO is confirmed for Sunday 13th July. In any case this is the first confirmation that Olivia Rodrigo is close to Werchter end of June, beginning of July. It will probably be Saturday 6th July or Saturday 13th July in Hyde Park for Olivia.
OR is on the date you said she's not.
SC is RW weekend

OR is on the date you said she's not.
SC is RW weekend
You are right. I guess Olivia will be performing either Saturday the 5th of July or Saturday the 12th of July on Hyde Park. She will be headlining Rock Werchter the 3d of July if Hyde Park is the 5th of July
. 28th of June, 29the of June, 4th of July, 6th of July and 13th July are already confirmed headliner dates for Hyde Park.

You are right. I guess Olivia will be performing either Saturday the 5th of July or Saturday the 12th of July on Hyde Park. She will be headlining Rock Werchter the 3d of July if Hyde Park is the 5th of July
. 28th of June, 29the of June, 4th of July, 6th of July and 13th July are already confirmed headliner dates for Hyde Park.
She’s the 27th

Za 28 en zo 29 juni speelt Zach Bryan op Hyde BST Park, en ik zie Olivia Rodrigo niet openen voor hem op vrijdag 27 juni. Het weekeinde na Werchter geef ik toe is ook een optie bv zaterdag 12 juli voor Olivia Rodrigo omdat enkel ELO op zondag 13 juli is bevestigd. In ieder geval is dit de eerste bevestiging dat Olivia Rodrigo dicht bij Werchter is einde juni, begin juli. Het zal zaterdag 6 juli of zaterdag 13 juli wellicht zijn in Hyde Park voor Olivia.
Ik zie niet in waarom Olivia op 27 juni niet zou kunnen, dat zijn daar toch allemaal losse concertdagen? Kan je moeilijk 'openen voor Zach Bryan' noemen. BST programmeert trouwens heel regelmatig concerten op vrijdag en zelfs donderdag dus lijkt me dat er heel wat opties zijn en dat het qua planning voor Olivia allemaal wel goedkomt ivm Rock Werchter.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en slyke
Ik zie niet in waarom Olivia op 27 juni niet zou kunnen, dat zijn daar toch allemaal losse concertdagen? Kan je moeilijk 'openen voor Zach Bryan' noemen. BST programmeert trouwens heel regelmatig concerten op vrijdag en zelfs donderdag dus lijkt me dat er heel wat opties zijn en dat het qua planning voor Olivia allemaal wel goedkomt ivm Rock Werchter.
Dat Olivia Rodrigo optreedt als headliner op Rock Werchter is wat mij betreft zeer waarschijnlijk. De enigste vrije plaatsen op RW zijn donderdag en zondag. Een line-up met donderdag Olivia Rodrigo, vrijdag Green Day, zaterdag Sam Fender en zondag Linkin Park lijkt me de meest waarschijnlijke met voldoende afwisseling tussen pop en rock. Lijkt me wel logisch dat de agent van een grote muzikante wel eerder een zaterdag wenst te headlinen (meer verkochte tickets) dan een vrijdag. Nog een paar weken en we kennen alle headliners RW en hopelijk nog wat meer.

• Leuk
Waarderingen: slyke
Wordt nogal een heftige dag om Olivia Rodrigo te zijn. Zou die dag ook al op Glastonbury staan volgens de geruchten.

Denk dat ze sowieso wel op Werchter zal vertoeven. Als het niet RW25 is zal het wel Boutique worden zeker?

Die gaat never nooit jamais onder Imagine Dragons staan. Ik zou zelfs durven opperen dat ze op dit moment qua status een trapje hoger staat dan 'Coldplay van Temu'.

greenday - LP - Olivia rodrigo - sam fender is toch zwak voor 50 jaar RW. Kan aan mij liggen aangezien ik rodrigo heb moeten opzoeken.
Die 50j maakt echt geen bal uit. Buiten die merch. Je probeert elk jaar de best mogelijke affiche te bouwen. Geen enkele artiest ligt wakker van die 50j RW.

• Leuk
Waarderingen: Mark's Kal
Hoe schatten jullie de kans in op The Prodigy? Da zou in de barn een van de beste optredens ooit worden

Ik denk dat dat echt zo een band is die zelf liever absolute headliner op Suikerrock is, dan ergens rond 21 in Klub C te staan.

Gezien op de Lokerse in het voorvak en het is toch echt wel wat vergane glorie. Nummers als Breathe of Smack my bitch up die met de voet op de rem worden gespeeld, veel dode ruimte tussen de uitbarstingen van energie. Het was okay, maar Prodigy anno 2024 is geen wervelwind meer, maar gewoon een stevige windvlaag.

• Leuk
Waarderingen: Paddy

Users who are viewing this thread