Best Kept Secret 2025

Op de website van TV on the Radio is de tourdatum voor BKS terug veranderd van 14 juni naar 13-15 juni. Dus toch misschien op zondag?
Wat ook opvallend is dat de BKS al had aangekondigd dat Eefje de vrijdag zou afsluiten, maar dat op haar eigen website nog 13 - 15 juni staat.

Wat ook opvallend is dat de BKS al had aangekondigd dat Eefje de vrijdag zou afsluiten, maar dat op haar eigen website nog 13 - 15 juni staat.
Dat was verteld in een gesprek met 3voor12 volgens mij. De officiele kanalen hebben geen dagindeling gecommuniceerd dus is het logisch dat artiesten dat ook niet doen (al leaken ze het soms wel).

Dat was verteld in een gesprek met 3voor12 volgens mij. De officiele kanalen hebben geen dagindeling gecommuniceerd dus is het logisch dat artiesten dat ook niet doen (al leaken ze het soms wel).
Ik geloof dat Eefje de zaterdag ook op haar socials had aangekondigd.

Misschien zijn ze nog steeds aan het puzzelen. Tenminste, dat zei Maurits rond 20 december: 'we zijn nog aan het puzzelen wat betreft de precieze invulling aan de bovenkant maar dat secret zullen we snel bekend maken'. Inmiddels zijn we zowat twee maanden verder. Vintage BKS.

Binnen nu en twee weken komen er nieuwe namen. Verwacht nog wel een grote naam/headliner. Beach House die zaterdag de One afsluit zie ik wel zitten

"We zijn bezig met een mooie selectie nieuwe namen. Binnenkort meer nieuws, stay tuned!:
Reactie op de socials. Ze reageren niet op Beach House....

Beach House lijkt uitgesloten toch? Daar waren we al uit
Waarom zijn die uitgesloten? Lijkt me pas sprake van als ze niet op tournee zijn of elke datum in het weekend van BKS al is volgeboekt. Minder waarschijnlijk wellicht omdat ze dan wellicht al in de eerste worp hadden gezeten. Maar feitelijk gezien nog steeds mogelijk toch?

Waarom zijn die uitgesloten? Lijkt me pas sprake van als ze niet op tournee zijn of elke datum in het weekend van BKS al is volgeboekt. Minder waarschijnlijk wellicht omdat ze dan wellicht al in de eerste worp hadden gezeten. Maar feitelijk gezien nog steeds mogelijk toch?
Volgensmij hebben ze zelf - of hun label - bekendgemaakt dat dit de shows zijn in Europa, daar kwam niets meer bij. Kan me vergissen hoor. Hopelijk.

• Leuk
Waarderingen: LanderV
Volgensmij hebben ze zelf - of hun label - bekendgemaakt dat dit de shows zijn in Europa, daar kwam niets meer bij. Kan me vergissen hoor. Hopelijk.
Is volgens mij zo idd. Al kan dat natuurlijk altijd veranderen……😉

Users who are viewing this thread