Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Death Cab for Cutie gaat weer een tour rond een album doen; Plans dit keer. Ze hebben op dit moment alleen een paar data in augustus in de VS staan. Iets voor volgend jaar?
Dat was verteld in een gesprek met 3voor12 volgens mij. De officiele kanalen hebben geen dagindeling gecommuniceerd dus is het logisch dat artiesten dat ook niet doen (al leaken ze het soms wel).
Beach Fossils gaat in april in Japan spelen en in mei in Australië.
Mogen van mij daarna nog wel een EU festival-rondje doen ook. Zou een prachtige BKS naam zijn!
Dat was verteld in een gesprek met 3voor12 volgens mij. De officiele kanalen hebben geen dagindeling gecommuniceerd dus is het logisch dat artiesten dat ook niet doen (al leaken ze het soms wel).
Misschien zijn ze nog steeds aan het puzzelen. Tenminste, dat zei Maurits rond 20 december: 'we zijn nog aan het puzzelen wat betreft de precieze invulling aan de bovenkant maar dat secret zullen we snel bekend maken'. Inmiddels zijn we zowat twee maanden verder. Vintage BKS.
Waarom zijn die uitgesloten? Lijkt me pas sprake van als ze niet op tournee zijn of elke datum in het weekend van BKS al is volgeboekt. Minder waarschijnlijk wellicht omdat ze dan wellicht al in de eerste worp hadden gezeten. Maar feitelijk gezien nog steeds mogelijk toch?
Waarom zijn die uitgesloten? Lijkt me pas sprake van als ze niet op tournee zijn of elke datum in het weekend van BKS al is volgeboekt. Minder waarschijnlijk wellicht omdat ze dan wellicht al in de eerste worp hadden gezeten. Maar feitelijk gezien nog steeds mogelijk toch?