Pinkpop 2025

MarkvD

Dagopener
24 apr 2023
632
630
Dat is een goed punt, al denk ik dat Linkin Park ook wel door zal werken in de combi-ticket verkoop. Denk dat je snel goed zit met vrijwel elke headliner op de andere twee dagen
Dan vind ik een Green Day - LP combi logischer klinken dan een LP - Timberlake combi

Maar goed, snap dat ze Timberlake liever niet twee jaar achter elkaar in Ziggo Dome neerzetten en dus Green Day daarheen verplaatsen
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.762
9.144
Dan vind ik een Green Day - LP combi logischer klinken dan een LP - Timberlake combi

Maar goed, snap dat ze Timberlake liever niet twee jaar achter elkaar in Ziggo Dome neerzetten en dus Green Day daarheen verplaatsen

Ik denk dat Green Day gewoon nooit een optie is geweest met al twee dagen in het Pinkpop weekend op een ander festival. Kijk naar de rest van dat tourschema.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
1.003
449
Dat is een goed punt, al denk ik dat Linkin Park ook wel door zal werken in de combi-ticket verkoop. Denk dat je snel goed zit met vrijwel elke headliner op de andere twee dagen
Maar dan moet je ook wel daarna programeren lijkt me als je een kans hebt op een goed verkopende editie met een comeback als linkin park dan zal je ook wel wat over de rest van het weekend moeten programeren in die lijn en niet Olivia en Justin
 
  • Leuk
Waarderingen: Maria

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.259
2.204
Dan vind ik een Green Day - LP combi logischer klinken dan een LP - Timberlake combi

Maar goed, snap dat ze Timberlake liever niet twee jaar achter elkaar in Ziggo Dome neerzetten en dus Green Day daarheen verplaatsen
Het is maar hoe je het bekijkt. Timberlake kon ook naar de Gelredome....
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
969
1.749
Ik snap de hype rondom LP niet helemaal. In het verleden zijn meerdere bands die zangers (of andere bandleden) vervangen weggezet als veredelde coverbands. Wellicht mis ik iets...
Ik snap het ook niet zo. Enorm Linkin Park fan hier hoor, maar voor mij voelt het een beetje hetzelfde als het Queen + Adam lambert effect. Had het beter gevonden als ze gewoon onder een nieuwe naam waren gestart en enkel nieuwe muziek zouden uitbrengen. Voor mij hoeven ze daarom ook niet perse headliner te zijn. Maar snap met de hype dat het een logische keuze is voor PP.
 

Maria

Randprogramma
9 okt 2023
116
59
die vind ik dan wel echt leuke hitjes hebben
Voor mij hoeft Justin ook niet perse, maar die nummers ken ik iig. Bij Olivia is de koek met maximaal 2 nummers op, en die nummers vind ik niet eens goed. Maar idd, kwestie van smaak. Ik hoop gewoon op een heeeeeel sterk dagprogramma. En anders sla ik een jaar PP over.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
576
373
Met zoveel aankondigen vandaag hoeven we deze week geen nieuws vanuit het Pinkpop kamp te wachten! Eerste week van november wellicht?
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
576
373
Voor mij hoeft Justin ook niet perse, maar die nummers ken ik iig. Bij Olivia is de koek met maximaal 2 nummers op, en die nummers vind ik niet eens goed. Maar idd, kwestie van smaak. Ik hoop gewoon op een heeeeeel sterk dagprogramma. En anders sla ik een jaar PP over.
Bij mij precies hetzelfde! Ze moeten met een heel sterk dagprogramma komen want met deze evt headliners sla ik ook een jaartje over!
 

colette283

Dagopener
13 sep 2022
575
298
Ik snap de hype rondom LP niet helemaal. In het verleden zijn meerdere bands die zangers (of andere bandleden) vervangen weggezet als veredelde coverbands. Wellicht mis ik iets...
Dat is wel waar, er waren er vorig jaar een aantal die dat ook van Queen + Adam vonden.
 

luluasas

Randprogramma
9 mei 2023
230
212
Dat is wel waar, er waren er vorig jaar een aantal die dat ook van Queen + Adam vonden.
Nieuwe platen vallen voor zover ik weet erg goed in smaak, ook bij mij. Queen brengt geen nieuw werk uit dus daar is het wel iets logischer dat het een veredelde coverband wordt genoemd.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.687
6.872
..... In het verleden zijn meerdere bands die zangers (of andere bandleden) vervangen weggezet als veredelde coverbands. Wellicht mis ik iets...
dat heb ik nooit gesnapt...
een band die een doorstart maakt met een vervangend lid, blijft in mijn ogen dezelfde band
helemaal als het een doorstart is na het overlijden van een bandlid, is het mooi dat een band een doorstart maakt

het is wel zo dat een zanger(es) vervangen altijd meer impact op het geluid van de band heeft dan bijvoorbeeld een andere drummer of een toesenist
Stones zonder Watts is geen coverband, of Foo Fighters zonder Hawkins is geen coverband, of AC/DC zonder Scott is geen coverband, dan is net zo goed Linkin Park zonder Bennington ook geen coverband.

Het is een doorstart...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken