Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Gunst gevraagd: weet iemand hoe ik mij kan aanmelden voor meer informatie over Mastercard Pre-sales in België? Ik zie hier regelmatig links voorbij komen, maar krijg zelf alleen een nieuwsbrief voor Nederlandse shows.
Gunst gevraagd: weet iemand hoe ik mij kan aanmelden voor meer informatie over Mastercard Pre-sales in België? Ik zie hier regelmatig links voorbij komen, maar krijg zelf alleen een nieuwsbrief voor Nederlandse shows.
Denk je dat t storm gaat lopen? Denk eerlijk gezegd dat het Lowlands publiek elkaar lekker heeft opgehyped daarheen te gaan maar ik zal verrast zijn als ze snel afas uitverkopen. Ben benieuwd!
Ik geloof ook niet dat het zo leuk gaat worden als op Lowlands. Toen was het fris en spontaan en een meevaller dat het niet slecht was ook nog eens op een mooie spot die niet andere mooie namen in de weg stond.