Graspop Metal Meeting 2025

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
1.031
1.117
Ik ga gewoon afwachten tot ze de tickets de deuren uit smijten :) das echt zo duur voor die band.
Terwijl het één van men lievelingsgroepen was ( is )
Black friday komt eraan, kunnen ze meteen aan dumpingsprijzen. Gaat overigens waarschijnlijk wel gebeuren. Ticketmaster heeft toch af en toe een dag waarop sommige concerten goedkoper gepromoot worden, dacht ik.
 

Alma

Campingartiest
16 nov 2023
90
152
Rock Am Ring zet ook Machine Head op het 2e podium met nog Parkway Drive en Corey Taylor erna, terwijl dit voor ons een hele dikke headliner was
Dus al staan ze daar niet als afsluiter van dat podium, zie ik het overal door Europa wel gebeuren.
Machine Head was een leuke afsluiter. Maar om het nu "een hele dikke headliner" te noemen.
Of je nu Parkway Drive, Machine Head of Corey Taylor laat afsluiten. Dat maakt niet veel verschil.
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: Bokirules en Loek123

johanra

Gouden Tip
13 sep 2021
464
1.112
Net als Novarock heeft Greenfield een aankondiging moeten uitstellen maar bij hen nog geen nieuws over een nieuwe aankondiging.
Blijkbaar hebben ze via hun website wel kort een deel van hun lineup geleaked. Het zou gaan om Annisokay - Betontod - Archers - Electric Callboy - Flogging Molly - Jinjer - Landmvrks - Lord Of The Lost - Subway To Sally - Thrice - Versengold
Deze lijken wel geloofwaardig want allemaal namen die al ergens bekend zijn op andere festivals.
Ook nog altijd zichtbaar door bv. op google te zoeken naar "greenfieldfestival Flogging Molly" en dan zie je de nu verwijderde pagina in de resultaten
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.777
9.160
Net als Novarock heeft Greenfield een aankondiging moeten uitstellen maar bij hen nog geen nieuws over een nieuwe aankondiging.
Blijkbaar hebben ze via hun website wel kort een deel van hun lineup geleaked. Het zou gaan om Annisokay - Betontod - Archers - Electric Callboy - Flogging Molly - Jinjer - Landmvrks - Lord Of The Lost - Subway To Sally - Thrice - Versengold
Deze lijken wel geloofwaardig want allemaal namen die al ergens bekend zijn op andere festivals.
Ook nog altijd zichtbaar door bv. op google te zoeken naar "greenfieldfestival Flogging Molly" en dan zie je de nu verwijderde pagina in de resultaten

Komt Novarock nog steeds wel morgen met een aankondiging? Of is die aankondiging uitgesteld?

Edit: Al gevonden op Facebook, was een eerdere uitstel die nu dus morgen komt!
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.918
8.939
Flogging Molly zal wel eerder op Werchter staan, maar lijkt me ook wel leuk op Graspop

Daarnaast ook leuk om te weten dat Landmvrks niet alleen tijdens Alcatraz op tour gaat, maar ook nog tijdens Graspop. Die mogen ook wel geboekt worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: johanra

graspop200

Randprogramma
8 dec 2017
151
202
Opzich met Slipknot, BMTH en Linkin Park zou Rock Am Ring best een mooie bovenkant hebbben. Gebeurt niet vaak dat die 3 internationale headliners hebben.
Ze hebben in principe altijd wel 3 internationale headliners. Ze kiezen er voor om vaak een Duitse naam hoger te plaatsen. Die Toten Hozen of Bohze Onkelz voornamelijk.
In 2024 stond Bohze Onkelz boven A7x en QOTSA.
In 2023 stond Die Toten Hosen boven Bring me the Horizon en FFDP.
In 2022 Muse, Greenday en Volbeat.

Graspop zou dat ook kunnen doen door belgische of Nederlandse bands hoger te plaatsen. Channel Zero na A7x, Epica na Judas Priest of Amenra na Gojira.
En dat kan ook prima.
 

Jimmeh07

Gouden Tip
3 jun 2023
356
526
Graspop zou dat ook kunnen doen door belgische of Nederlandse bands hoger te plaatsen. Channel Zero na A7x, Epica na Judas Priest of Amenra na Gojira.
En dat kan ook prima.
Graspop en belgische bands, blijft toch een moeilijk gegeven helaas :poop:

Denk dat ze daar eigenlijk geen onderscheid in maken, waardoor ze in de rest van de giga poule vallen van middagbands.
Ik wacht echt al veel te lang op Channel Zero die op gmm speelt.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.802
3.573
Ze hebben in principe altijd wel 3 internationale headliners. Ze kiezen er voor om vaak een Duitse naam hoger te plaatsen. Die Toten Hozen of Bohze Onkelz voornamelijk.
In 2024 stond Bohze Onkelz boven A7x en QOTSA.
In 2023 stond Die Toten Hosen boven Bring me the Horizon en FFDP.
In 2022 Muse, Greenday en Volbeat.

Graspop zou dat ook kunnen doen door belgische of Nederlandse bands hoger te plaatsen. Channel Zero na A7x, Epica na Judas Priest of Amenra na Gojira.
En dat kan ook prima.
Het zou ook niet voor het eerst zijn als Slayer de tweede stage headlinet tijdens een Arzte inderdaad.
 

Sdg

Randprogramma
12 mrt 2023
245
304
Graspop en belgische bands, blijft toch een moeilijk gegeven helaas :poop:

Denk dat ze daar eigenlijk geen onderscheid in maken, waardoor ze in de rest van de giga poule vallen van middagbands.
Ik wacht echt al veel te lang op Channel Zero die op gmm speelt.
Ik vraag me nu wel af door het steeds wat te herhalen in de podcasts van de zware lijst van stubru of ze er nu iets aan zouden doen aan het aantal Belgische bands? Of gaan ze het gewoon negeren?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken