Graspop Metal Meeting 2025

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.552
834
mooi al die namen maar ik ben bang dat we nog een aantal weken moeten wachten op echte bevestigingen. GEDULD !!!
Ik denk niet dat dit nog een aantal weken zal zijn tbh
Ik krijg nu onderhand bijna elke dag in mijn facebook herinneringen Graspop aankondigingen van de afgelopen jaren te zien.
Vandaag was bijvoorbeeld voor 2019 de aankondiging van Within Temptation. Gisteren voor 2022 MC en DL
Er komen deze week al zoveel aankondigingen. Het zou me niks verbazen als wij volgende week gewoon aan de beurt zijn.
Al zie ik het wel gebeuren dat dat gewoon de voor de hand liggende naam is. Een losse Slipknot aankondiging, maar dan hebben we in ieder geval wel al een begin.
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

prins

Dagopener
9 nov 2019
596
755
464243099_18469087093055757_6551792272064467365_n.jpg
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.725
6.949
Pfff, het loopt echt niet over van de interessante namen dit jaar heh? Van de headliners weten we dat al langer natuurlijk, maar ook die undercard is niet heel veel soeps imo.

Dream Theater is dan nog wel gaaf, die zul je wel kunnen opschrijven voor een avondje de Marquee afsluiten inmiddels lijkt me. Verder vind ik Biffy Clyro wel fijn, maar die kunnen net zo goed op Werchter eindigen.
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo en Kneuzer

prins

Dagopener
9 nov 2019
596
755
Ik denk niet dat dit nog een aantal weken zal zijn tbh
Ik krijg nu onderhand bijna elke dag in mijn facebook herinneringen Graspop aankondigingen van de afgelopen jaren te zien.
Vandaag was bijvoorbeeld voor 2019 de aankondiging van Within Temptation. Gisteren voor 2022 MC en DL
Er komen deze week al zoveel aankondigingen. Het zou me niks verbazen als wij volgende week gewoon aan de beurt zijn.
Al zie ik het wel gebeuren dat dat gewoon de voor de hand liggende naam is. Een losse Slipknot aankondiging, maar dan hebben we in ieder geval wel al een begin.
hoop het, maar ik ga uit van de week van 12 nov. deze week iedergeval niet, volgende week vakantie in belgie.
 

SweetJesus

Gouden Tip
7 nov 2022
472
721
Neigt er erg naar dat Korn naar de woensdag is verbannen om Linkin Park op de donderdag te kunnen boeken. Geen hele sterke set headliners zo met EC en Korn als headliners. Tweede rij hebben mooie namen maar ook weinig echt grote bands.
I’m afraid thursday is reserved for Volbeat, but I’m praying for Linkin Park. Can’t see any other band that could come
 

johanra

Gouden Tip
13 sep 2021
471
1.134
Pfff, het loopt echt niet over van de interessante namen dit jaar heh? Van de headliners weten we dat al langer natuurlijk, maar ook die undercard is niet heel veel soeps imo.

Dream Theater is dan nog wel gaaf, die zul je wel kunnen opschrijven voor een avondje de Marquee afsluiten inmiddels lijkt me. Verder vind ik Biffy Clyro wel fijn, maar die kunnen net zo goed op Werchter eindigen.
Ja die undercard is wel matig, maar dat was in 2024 ook al zo eigenlijk, Graspop had veel meer interessante namen voor mij. Dus er is nog hoop.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.925
8.946
Pfff, het loopt echt niet over van de interessante namen dit jaar heh? Van de headliners weten we dat al langer natuurlijk, maar ook die undercard is niet heel veel soeps imo.

Dream Theater is dan nog wel gaaf, die zul je wel kunnen opschrijven voor een avondje de Marquee afsluiten inmiddels lijkt me. Verder vind ik Biffy Clyro wel fijn, maar die kunnen net zo goed op Werchter eindigen.
voor de pareltjes binnen de genres als prog, doom, black etc moet je denk ik ook niet bij festivals als Novarock gaan kijken, volgens mij doen die nooit de meest spannende boekingen wat dat betreft. (net als Rock am ring bijvoorbeeld)
Neigt er erg naar dat Korn naar de woensdag is verbannen om Linkin Park op de donderdag te kunnen boeken. Geen hele sterke set headliners zo met EC en Korn als headliners. Tweede rij hebben mooie namen maar ook weinig echt grote bands.
zoals verwacht krijgt Korn eindelijk op veel plekken die bumb naar de headliner spot, wat mij betreft wel zeer verdiend. ik gok dat ze op Graspop ook gewoon south headliner gaan zijn volgend jaar en dat een hoop mensen erover zullen klagen dat het een zwaktebod is etc.
Vorig jaar hadden we ffdp en bmth ook niet als south stage headliners verwacht denk ik.
I’m afraid thursday is reserved for Volbeat, but I’m praying for Linkin Park. Can’t see any other band that could come
I could see disturbed being a headliner here as well tbh
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
3.028
9.059
maar ook die undercard is niet heel veel soeps imo.
Naast Dream Theater zou ik zelf ook blij worden van Apocalyptica, SHAV, Lorna Shore, Imminence en vooral Iggy Pop. Na de super positieve recensies over zijn optreden in de Barn vorig jaar, zou ik hem graag op Graspop zien. Een van de weinige nog actieve legendarische rockacts die nog nooit op Graspop heeft gestaan.
 

Kneuzer

Campingartiest
7 nov 2022
86
117
Pfff, het loopt echt niet over van de interessante namen dit jaar heh? Van de headliners weten we dat al langer natuurlijk, maar ook die undercard is niet heel veel soeps imo.

Dream Theater is dan nog wel gaaf, die zul je wel kunnen opschrijven voor een avondje de Marquee afsluiten inmiddels lijkt me. Verder vind ik Biffy Clyro wel fijn, maar die kunnen net zo goed op Werchter eindigen.
Laten we maar hopen dat Apocalyptica overkomt naar Graspop. Toch altijd wel iets unieks geweest. Ik kijk er elke keer weer naar uit om ze te zien.
 

MasterJub

Gouden Tip
12 okt 2022
262
585
ik krijg met alle nieuwe drops steeds meer zin in de graspop aankondiging! de populaire dingen staan erbij, en met GMM weet je gewoon dat er ook pareltjes tussen gaan zitten die niet op de mainstream festivals komen. ik kijk er naar uit
 
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71

johanra

Gouden Tip
13 sep 2021
471
1.134
zoals verwacht krijgt Korn eindelijk op veel plekken die bumb naar de headliner spot, wat mij betreft wel zeer verdiend. ik gok dat ze op Graspop ook gewoon south headliner gaan zijn volgend jaar en dat een hoop mensen erover zullen klagen dat het een zwaktebod is etc.
Dit jaar op de Lokerse was gewoon een heel sterke show, als ik het vergelijk met de graspop headliners vond ik zelf enkel TOOL beter.
Alleen dat stomme scherm waar ze soms achter staan mogen ze thuis laten want dat voegt echt niks toe
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.785
9.169
Dit jaar op de Lokerse was gewoon een heel sterke show, als ik het vergelijk met de graspop headliners vond ik zelf enkel TOOL beter.
Alleen dat stomme scherm waar ze soms achter staan mogen ze thuis laten want dat voegt echt niks toe

Tool met dat scherm, of heeft Korn ook een scherm om zich te verstoppen?
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.552
834
Tool met dat scherm, of heeft Korn ook een scherm om zich te verstoppen?
Korn heeft ook een mooi scherm wat verschillende nummers zakt tussen de band en het publiek, je kunt er wel doorheen kijken maar je hebt dus visuals voor de band.
Heb ze op Wacken gezien, en dat vond ik nou ook niet bepaald een fijne toevoeging...
 
  • Leuk
Waarderingen: johanra

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.925
8.946
Dat scherm hadden ze op Graspop 2022 nog niet mee geloof ik?
Vind het er wel vet uit zien. Heb zoiets ook al eerder gezien bij Behemoth en Tool, vind het wel goed werken met die visuals erop, al moet het natuurlijk het hele optreden zijn dan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71

johanra

Gouden Tip
13 sep 2021
471
1.134
Tool met dat scherm, of heeft Korn ook een scherm om zich te verstoppen?
Korn dus
Dat scherm hadden ze op Graspop 2022 nog niet mee geloof ik?
Vind het er wel vet uit zien. Heb zoiets ook al eerder gezien bij Behemoth en Tool, vind het wel goed werken met die visuals erop, al moet het natuurlijk het hele optreden zijn dan.
Dat scherm is nieuw voor deze nieuwe tour. Zelf kijk ik toch liever naar de band op de voorgrond en dan een scherm op de achtergrond ipv omgekeerd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71 en Loek123

Gebruikers die dit onderwerp bekijken