Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Die zijn toch niet zo groot, zou een matige headliner zijn zeker om het op die manier eerst als TBA neer te zetten, daar schep je ook weer hogere verwachtingen mee
Ah Peyton doet een Kamelotje. Classic. Laten we niet te enthousiast worden want Kamelot maakte ons ook blij met een dooie mus. Al zou ik wel heeeeeel blij worden van FiR
Their Berlin show has been upgraded to the Velodrom, a venue with a capacity of 12.000 people. General admission is already sold out. These guys have become very popular over the last few years.
Their Berlin show has been upgraded to the Velodrom, a venue with a capacity of 12.000 people. General admission is already sold out. These guys have become very popular over the last few years.
Blijft toch fantastisch dat het zo moeilijk is voor artiesten/managers/social media stagiairs om te zien dat er in koeienletters "FOR INTERNAL USE ONLY" over zo'n afbeelding heen staat
Daar heeft het vooral mee te maken. Ik verwacht ze misschien wel als headliner van de Jupiler stage. Passen ze beetje in het straatje van Kamelot, gezien ze de verkeerde poster ook al doen delen.
Maar tegen alle grappen in, subben voor Slipknot zie ik wel gebeuren