Graspop Metal Meeting 2025

Peyton Parrish accidentally shared a different poster for Nova Rock - featuring Falling In Reverse and Spiritbox.

Bekijk bijlage 10774
Ik zou eigenlijk misschien eerder FIR verwachten als headliner van vrijdag?

Edit
Donderdag uiteraard. Ik ging uit van donderdag tot zondag maar Nova Rock is blijkbaar van woensdag tot zaterdag

Laatst bewerkt:
Een band die een coheadlinetour doet en daarmee de 013 vult? Lijkt me geen headliner.
Hollywood undead is volgens mij gewoon voorprogramma? Show was wel weer instant uitverkocht, denk dat die gemakkelijk een afas hadden gevuld.

Verder wel mee eens dat het geen headliner is

• Leuk
Waarderingen: festivalryo
Donderdag dus. Ik dacht dat Novarock donderdag tot zondag was. Maar blijkbaar woensdag tot zaterdag

A band doing a co-headline tour and filling the 013 with it? Doesn't seem like a headliner to me.
Their Berlin show has been upgraded to the Velodrom, a venue with a capacity of 12.000 people. General admission is already sold out. These guys have become very popular over the last few years.

Their Berlin show has been upgraded to the Velodrom, a venue with a capacity of 12.000 people. General admission is already sold out. These guys have become very popular over the last few years.
Zal ook te maken hebben met schaarste toch? Die zijn toch in jaren niet in Europa geweest. Dan willen mensen ze wel zien.

• Leuk
Waarderingen: dvdh666 en Koekdoos
ik zie danko jones, amaranthe, spiritbox, falling in reverse als afwezigen tussen de internal use poster en de effectieve release.

geen idee als dit deze namen net meer of minder waarschijnlijk maakt als ze er nu niet meer op staan.

• Leuk
Waarderingen: Moniek en PreFXDesigns
Zal ook te maken hebben met schaarste toch? Die zijn toch in jaren niet in Europa geweest. Dan willen mensen ze wel zien.
Daar heeft het vooral mee te maken. Ik verwacht ze misschien wel als headliner van de Jupiler stage. Passen ze beetje in het straatje van Kamelot, gezien ze de verkeerde poster ook al doen delen.
Maar tegen alle grappen in, subben voor Slipknot zie ik wel gebeuren

• Leuk
Waarderingen: Piebe71 en festivalryo

Users who are viewing this thread