Graspop Metal Meeting 2025

Daar heeft het vooral mee te maken. Ik verwacht ze misschien wel als headliner van de Jupiler stage. Passen ze beetje in het straatje van Kamelot, gezien ze de verkeerde poster ook al doen delen.
Maar tegen alle grappen in, subben voor Slipknot zie ik wel gebeuren

Zij hebben de poster niet zelf gedeeld toch?

Mooi, WASP naar Graspop en dan even wat meer inluisteren. Is vreemd genoeg een band die nooit echt is blijven plakken toen ik de glammetal ontdekte en daarna ook nooit meer aangezet...

Phil Campbell opnieuw is ook altijd goed en van de eerdere aankondiging nog steeds heel graag Feuerschwanz, Wind Rose en Gloryhammer!

• Leuk
Waarderingen: saurus
Maar het blijft verrassend stil in Graspop kamp....

Zou er weer iets spectaculair, wat we niet verwachten op til zijn?

Nu channel zero stopt zaterdag: Channel Zero - Slayer? Of is dit een kletsnatte droom

Blijf bij al die posters voorlopig wel wat op mijn honger zitten op vlak van unieke of zeldzame namen. Logisch dat het voor 80% herhaling van voorbije jaren is, maar momenteel lijkt dat op 95% te zitten. Ben geen fan van de band door het extreem hoge douchebag-gehalte van de zanger, maar Falling in Reverse zou tenminste wel zo'n naam zijn.
Ik herken je gevoel. Als ik kijk naar Into the Grave zijn het vooral een aantal bands die ik wel geinig vind om mee te pakken als ik er toch ben zoals Wind Rose en Death Angel. Rotting Christ is echt tof maar zie ik dit jaar al 2 keer. Ben echt benieuwd wat Graspop gaat neerzetten om te verrassen. Dit laatste deden ze de laatste jaren steeds meer met erg veel bands die er voor het eerst stonden.

Maar het blijft verrassend stil in Graspop kamp....

Zou er weer iets spectaculair, wat we niet verwachten op til zijn?

Nu channel zero stopt zaterdag: Channel Zero - Slayer? Of is dit een kletsnatte droom
Afscheid is binnen 2 jaar. 😢

Juist een mail met presale link ontvangen.

Ik herken je gevoel. Als ik kijk naar Into the Grave zijn het vooral een aantal bands die ik wel geinig vind om mee te pakken als ik er toch ben zoals Wind Rose en Death Angel. Rotting Christ is echt tof maar zie ik dit jaar al 2 keer. Ben echt benieuwd wat Graspop gaat neerzetten om te verrassen. Dit laatste deden ze de laatste jaren steeds meer met erg veel bands die er voor het eerst stonden.

Maar dat is natuurlijk wel een ding waar men hier op het forum zelf de oorzaak van is (niet dat dat verkeerd is). Door veel concerten te bezoeken en ook verschillende andere metalfestivals, krijg je gewoon sneller die herhaling. Maar volgens mij heb je zelf ook al wel eens gezegd dit jaar dat je desnoods gewoon Graspop een jaar overslaat en dat niet erg vindt, omdat dan het jaar erop het weer wat frisser is.

De vraag is dan alleen of dat zo gaat zijn met alle concerten en festivals die je dan weer tussendoor bezoekt, inclusief Alcatraz :p

2025....14e GP...bouwjaar 1957...en wat mij hier altijd opvalt is de voorliefde voor "ouwe meuk" als headlines...Best vreemd want ik vermoed dat de gemiddelde leeftijd hier geen 67 is....
Oké, ik geef toe dat Uriah Heep me enorm verraste vorig jaar maar ik hoe zit het hier met Airborne, Black Stone Cherry, Dragonforce, State Champs etc.etc.

Users who are viewing this thread