Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
K3 met gitaren en het is ook mijn ding niet (veel liever Hanabie), maar als ze hiermee een nieuwe generatie metalfans creëeren dan is dat alleen maar goed.
ik noem mezelf serieus metalfan en ben vorig jaar ook bij Babymetal wezen kijken, vond het vreselijk.. maar wil ook bambithug en Poppy wel eens zien.. ben ik nu gediskwalificeerd?
ik noem mezelf serieus metalfan en ben vorig jaar ook bij Babymetal wezen kijken, vond het vreselijk.. maar wil ook bambithug en Poppy wel eens zien.. ben ik nu gediskwalificeerd?
Paar weken geleden Bamie Thug gezien. Zeker niet mijn ding, kreeg Baby metal vibes ervan (waar ik overigens ook geen fan van ben na ze zowel bij Sabaton gezien te hebben en op Graspop) maar ze is live wel leuk, als t je ding is. Des al niet te min vind ik het niet zo dat als je naar Babymetal luistert je daardoor geen metalhead kan zijn.
Nouja, je kan nog zo veel concerten en festivals bezoeken, je blijft toch afhankelijk van welke bands touren om ze te kunnen zien. Er lijken de laatste tijd steeds meer bands te zijn die elk jaar touren, en dus jaar na jaar op allerlei verschillende line ups terugkomen, terwijl andere mooie namen niet of nauwelijks actief zijn. Zo wordt het poultje van namen steeds voorspelbaarder en minder fris, ongeacht of je zelf veel concerten en festivals bezoekt of niet.
Niet helemaal mee eens. Natuurlijk kan een festival wel steeds terugvallen op dezelfde namen, maar afgelopen jaar was ook volgens mij ruim de helft een first time op Graspop. Daarnaast kan een band wel elk jaar touren, maar je bent dan toch echt zelf verantwoordelijk als je elk jaar ziet.
Dat men hier tickets koopt voor PWD met een zaalshow is niet de schuld van Graspop. Dat Graspop potentieel Powerwolf gaat neerzetten komende editie terwijl ik ze net nog in de AFAS heb gezien, daar ben ik zelf verantwoordelijk voor.
Als ik vanaf nu zou besluiten om alleen nog maar Graspop te doen en verder geen enkel concert of ander festival meer zou bezoeken, dan is elk jaar de lineup gewoon fris. Ookal staan er namen voor de vijfde keer in tien edities tijd.
Paar weken geleden Bamie Thug gezien. Zeker niet mijn ding, kreeg Baby metal vibes ervan (waar ik overigens ook geen fan van ben na ze zowel bij Sabaton gezien te hebben en op Graspop) maar ze is live wel leuk, als t je ding is. Des al niet te min vind ik het niet zo dat als je naar Babymetal luistert je daardoor geen metalhead kan zijn.
Ik verwacht ook niet dat het wat voor mij is, maar ben wel nieuwsgierig naar nieuwe dingen! Was zelfs ietwat teleurgesteld dat Hanabi op Graspop niet doorging..
Oh ja, en Sabaton, ook niet mijn straatje, maar wel benieuwd naar de show..
Sleep token was toch Exlusief voor RaR meen ik mij te herinneren? Of is dat niet meer zo, want zou sleep token erg graag op graspop zien!
Verwacht ze persoonlijk wel op de main. Verkochten best snel de Afas uit, en zijn best populair met wat meer main stream publiek ook
Sleep token was toch Exlusief voor RaR meen ik mij te herinneren? Of is dat niet meer zo, want zou sleep token erg graag op graspop zien!
Verwacht ze persoonlijk wel op de main. Verkochten best snel de Afas uit, en zijn best populair met wat meer main stream publiek ook