Stuur deze maar door: Alice in Chains, Acid Bath, Converge, Deafheaven, Nails, Nitzer Ebb .Staat ook een hoop leuks tussen,afwachten wie deze kant op wil komen.
Allemaal bands die nog niet of al heel lang niet meer op Graspop geweest zijn.
Stuur deze maar door: Alice in Chains, Acid Bath, Converge, Deafheaven, Nails, Nitzer Ebb .Staat ook een hoop leuks tussen,afwachten wie deze kant op wil komen.
Sick puppies reünie?Staat ook een hoop leuks tussen,afwachten wie deze kant op wil komen.
Was er ook. 1e maal en wist niet helemaal wat te verwachten maar vond het echt goed. Leuke show, zeker met dat extra scherm.Startset was wederom fenomenaal. Show next level. Ik heb nog nooit gehoord dat een band 2 cammions aan materiaal mee neemt naar de Trix.
Naar elk mogelijk concert gaan is ook wel weer het andere uiterste, ongeveer net zo absurd als alleen maar naar Graspop gaan. Ik weet niet waarom je zo gefixeerd bent op mijn mening over het gehele live aanbod in de regio terug te brengen tot mijn eigen concert bezoeken. Daar zit niet eens zo veel herhaling in namelijk (of het is heel bewust, dat ik een band twee keer wil zien, maar dat gaat dan om twee concerten van dezelfde tour). Het gaat meer om wat ik voorbij zie komen aan posters en concert aankondigingen hier. Maar de harde cijfers heb ik niet. En er is zeker nog genoeg te zien, het is niet dat de herhaling al volledig de overhand heeft op het afwisselendere aanbod. Het valt met gewoon steeds vaker op dat ik denk: alweer?Ik bedoelde ook niet niks anders mogen bezoeken, maar eerder dat je niet verplicht bent om alles te moeten bezoeken. Ik denk niet dat je kan stellen dat de diversiteit in aanbod van alles bij elkaar afneemt, er zijn veel bands die tegenwoordig inderdaad elk jaar terugkeren, maar of je minder acts kan zien, dat betwijfel ik dan wel, hoeveel concerten zijn er in Nederland op jaarbasis wel niet te bezoeken?
Als je naar elk mogelijk concert, dan heb je nogal snel het gevoel van herhaling.
Hebben echte metalfans zich aan een muziekcode te houden dan?
Ik zou er zelf niet naartoe gaan maar luister wel van hardstyle tot nederlandse meezingers. Kwestie van te weten of ik men metalkaart moet inleveren ergens..
Judas Priest en Scorpions waren verrassend goed afgelopen keer.Judas Priest, Motley Crue, Def Leppard, Scorpions of KISS de laatste jaren..
Geluid zat zeker niet super. Bas veel te luid, drum te luid en vocals niet luid genoeg. maar de show zelf maakte dat meer dan goedWas er ook. 1e maal en wist niet helemaal wat te verwachten maar vond het echt goed. Leuke show, zeker met dat extra scherm.
Ook men vriendin, die hen totaal niet kent en vaak niet zo te vinden is voor te harde rock vond dit wel goed
Enkel bij de nummers met helm op klopte de klank volgens haar niet, maar toondove mezelf hoort dat niet.
Mimi ? Mimi ? komt Mimi ???Vo
Voor de fans wss een fantastische line up, voor anderen een nachtmerrie. Mist enkel nog mimi barks.
Biffy Clyro...Nope, Bring Me The Horizon is according to the press release. The Prodigy will either be sub headliner or headliner of the second stage. Here's the poster btw
Bekijk bijlage 10790
Damn ik dacht dat ik de enige was die deze band kendeSick puppies reünie?
Naar elk mogelijk concert gaan is ook wel weer het andere uiterste, ongeveer net zo absurd als alleen maar naar Graspop gaan. Ik weet niet waarom je zo gefixeerd bent op mijn mening over het gehele live aanbod in de regio terug te brengen tot mijn eigen concert bezoeken. Daar zit niet eens zo veel herhaling in namelijk (of het is heel bewust, dat ik een band twee keer wil zien, maar dat gaat dan om twee concerten van dezelfde tour). Het gaat meer om wat ik voorbij zie komen aan posters en concert aankondigingen hier. Maar de harde cijfers heb ik niet. En er is zeker nog genoeg te zien, het is niet dat de herhaling al volledig de overhand heeft op het afwisselendere aanbod. Het valt met gewoon steeds vaker op dat ik denk: alweer?
Niks tegen jou persoonlijk maar ik wordt echt gestoord van deze take. We kunnen dan het hele forum wel opdoeken toch? Niemand hoeft zijn mening meer te geven over festivals, want je hoeft er toch niet naar toe. Iedereen wilt toch dat een festival een lineup heeft waar ze blij van worden? in plaats van een line up vol met dingen waar je niet heen moet?Ik snap best dat er dan veel herhaling is, maar maakt dat uit? Men hoeft niet bij die artiest te gaan kijken, en natuurlijk een festival kan best een ander artiest neerzetten, maar als een artiest de jaren ervoor op andere plekken heeft gestaan, dan is dat niet zo zeer herhaling op dezelfde plek. Men mag best denken "alweer deze band?", maar dat is ook iets waar wij op het forum gewoon wat extremer in zijn, doordat we alles meekrijgen van de aankondigingen?
Ik ben eerder fan van Def Leppard en vond Motley Crue beter in 2023. Dus de ervaringen verschillen. Kan ook gelegen hebben aan de bas afstelling van de drum bij Def Leppard. Dat was heel en al trillingen. We zijn naar naar achter gevlucht.Judas Priest en Scorpions waren verrassend goed afgelopen keer.
Def Leppard is een beetje traag, maar was beter dan Motley Crue. Terwijl ik groter fan ben van de muziek van Motley Crue.
Kiss hoor je inderdaad weinig van...omdat die gestopt zijn.
"Grondleggers of klassiekers" is netter dan "oude meuk of rolatorrock".
Wie is K.I.Z. Wie zijn die 2 headliners die doorstreept zijn? Delen rock im park en rock am ring dezelfde affiche?Nope, Bring Me The Horizon is according to the press release. The Prodigy will either be sub headliner or headliner of the second stage. Here's the poster btw
Bekijk bijlage 10790
Niks tegen jou persoonlijk maar ik wordt echt gestoord van deze take. We kunnen dan het hele forum wel opdoeken toch? Niemand hoeft zijn mening meer te geven over festivals, want je hoeft er toch niet naar toe. Iedereen wilt toch dat een festival een lineup heeft waar ze blij van worden? in plaats van een line up vol met dingen waar je niet heen moet?
K.I.Z. is een Duitse hiphop groep. Rock am ring boekt graag dat soort dingen ieder jaar waar de meeste mensen in de Benelux nog nooit van gehoord hebben.Wie is K.I.Z. Wie zijn die 2 headliners die doorstreept zijn?
Ja die delen 100% dezelfde line upDelen rock im park en rock am ring dezelfde affiche?
Unprocessed staat niet op Rock am ring nee, als ik je vraag goed heb begrepen.Enuh, ik kan me niet meer herinneren of ik deze band op de line up zag. Deze plz...
mathrock progressive deathcore sleepy sleeptokenish viby hardrock mss? of wat heb ik net ontdekt?
Dus unprocessed (komen trouwens binnenkort naar België en Nederland voor de liefhebbers please graspop...K.I.Z. is een Duitse hiphop groep. Rock am ring boekt graag dat soort dingen ieder jaar waar de meeste mensen in de Benelux nog nooit van gehoord hebben.
Ja die delen 100% dezelfde line up
Unprocessed staat niet op Rock am ring nee, als ik je vraag goed heb begrepen.