Graspop Metal Meeting 2025

Weet iemand wanneer de timetable uitkomt? Want met zo een slechte undercard wordt het moeilijke keuzes maken.
In elk geval vandaag is de dag!!! Laat die pagina 666 maar komen.

En hupla alles in één.

Jammer je vergeet de bekendmaking van de slaap plekken, de prijzen en de start van de voor verkoop....
Zucht......

Ik denk dat het tijd word dat Graspop op ze minst de website oid gaat aanpassen want nu lijkt het wel of ze in een winterslaap zijn beland

Jammer je vergeet de bekendmaking van de slaap plekken, de prijzen en de start van de voor verkoop....
Zucht......

Ik denk dat het tijd word dat Graspop op ze minst de website oid gaat aanpassen want nu lijkt het wel of ze in een winterslaap zijn beland
Is toch niks nieuws aan? Wat een ongeduld allemaal🤭

Waarom denken we eigenlijk dat Ghost een zaaltour gaat doen, omdat ze een nieuw album gaan uitbrengen, maar denken we dat Volbeat een festivaltour gaat doen, omdat ze een nieuw album gaan uitbrengen?

Waarom denken we eigenlijk dat Ghost een zaaltour gaat doen, omdat ze een nieuw album gaan uitbrengen, maar denken we dat Volbeat een festivaltour gaat doen, omdat ze een nieuw album gaan uitbrengen?
Er was een goede bron voor bij Ghost, ik geloof de organisator van Download die zei dat Ghost niet beschikbaar zou zijn in het festivalseizoen.

Overigens ben ik ook niet zo meer zeker over Volbeat, nu een aantal festivals zijn headliners bekend heeft gemaakt waar ik Volbeat toch wel had verwacht.

Misschien gewoon een festivalseizoen zonder Volbeat en Ghost.

The Bloodhound Gang has been teasing their return to Rock Am Ring in the past couple of days. Also, people are still hoping for Linkin Park or Korn.
Would they really be a headliner if the would come back?

I would maximum see them in the spot before the headline, probably even lower.

Would they really be a headliner if the would come back?

I would maximum see them in the spot before the headline, probably even lower.
The open slot on Saturday is for either the headliner of the second stage or the subheadliner of the mainstage. Both seems reasonable for BHG. They are way bigger in Germany than they are in other countries (similar to the situation with Billy Talent), especially with the comeback.
They would draw a huge crowd, guaranteed.

Er was een goede bron voor bij Ghost, ik geloof de organisator van Download die zei dat Ghost niet beschikbaar zou zijn in het festivalseizoen.

Overigens ben ik ook niet zo meer zeker over Volbeat, nu een aantal festivals zijn headliners bekend heeft gemaakt waar ik Volbeat toch wel had verwacht.

Misschien gewoon een festivalseizoen zonder Volbeat en Ghost.
hou toch nog een beetje hoop op volbeat ! anders worden de headliners voor mij wel erg karig nu sabaton ook niet komt! ach als iron maiden maar komt.
over een maandje weten we meer :ROFLMAO:

• Leuk
Waarderingen: sven.cr en N1tje
Integendeel, betekent eerder dat er morgen niets vanuit de Graspop hoek zal komen. Volgende week vakantie, dus ik zou niets vóór de week van 4 november verwachten.
Haha, ik wist dat er iets mee was, maar wat kon ik mij niet precies herinneren :giggle:

Schijnbaar komt RW morgen met de eerste Headliner. Kan dit betekenen dat we voor GMM binnenkort ook wat kunnen verwachten?

Zeker, gevoelsmatig zit er nooit veel tijd tussen RW en Graspop hun aankondigingen! Natuurlijk morgen dan niet per se een eerste naam, maar het zit eraan te komen!

Zeker, gevoelsmatig zit er nooit veel tijd tussen RW en Graspop hun aankondigingen! Natuurlijk morgen dan niet per se een eerste naam, maar het zit eraan te komen!
Volgende week is het herfstvakantie in Belgie, tenzij er een grote band hun tour dan wil aankondigen zou ik niks verwachten van GMM die week

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Volgende week is het herfstvakantie in Belgie, tenzij er een grote band hun tour dan wil aankondigen zou ik niks verwachten van GMM die week

Motley Crue werd ook in de vakantie gedaan, dat was al reden genoeg om in de vakantie aan te kondigen, maar als RW morgen een naam deelt, dan zullen ze daar ook gewoon in de vakantie komen.

Maar over twee weken vind ik ook alsnog niet zo veel verschil met RW qua aankondiging

Users who are viewing this thread