Graspop Metal Meeting 2025

Ach, op mijn ideale festival zouden de Sjonnies staan naast Hatebreed, Flogging Molly na Sick of it all. Er is plek voor Donny Benét, Arch Enemy of een Pearl Jam.
Dat zou wel een leuke gemixte line up zijn. Zou ik met wat aanvullingen ook wel wat in zien😜

Het is echt heel gaaf, maar vanaf 120€ de man is wat extreem als je ook een nieuwe badkamer moet bekostigen:LOL:

En dan zit je nog achterin een stadion ook…

• Grrr
Waarderingen: prins
Dat mag ik toch niet hopen zeg. Dat is dan echt extreme ideeenarmoede van de organisatie. En dat zeg ik niet alleen omdat die bands mijn smaak niet zijn. Zou ik ook hebben bij weer Machine Head.

Machine Head voor de derde keer zou ook wel erg extreem zijn. Al waren er volgens mij wel mensen die direct na de show het een prima idee vonden om MH elk jaar te laten afsluiten!

• Winning
  • Leuk
Waarderingen: MartinB en Dr. Hannibal
Ik ga nog steeds voor 11 november dit jaar

Misschien een kleine andere theorie over alle herhalingen.
Na 2 jaar corona gaan we nu naar de 4de editie na corona.
Misschien verlangen deze mensen weer naar het virus zodat het weer voor een frisse Line up zorgt.
(We zijn langzaam aan het vergeten hoe 2 jaar zonder was)

Verder komen er altijd doublures. Maar aangezien er 4 podia en een café is, is het geen kunst om ze te ontlopen. Mijn slaapplek heb ik nog nooit vroeg gezien altijd wat te doen.
11 november is een feestdag in België, dus daar vrees ik voor.

Heb je goed onthouden, dat waren Jos en ik :LOL:

Zou ook best werken elk jaar, maar ideeënarmoede is het natuurlijk wel.
Ik vond het zeker geen straf om ze 2x te zien achter elkaar. Mede ook omdat beide shows goed waren en de laatste ook met de afsluit faciliteiten waren gecombineerd.
Maar dat zou het ook maken dat MH nu niet goed uit verf zou komen, het is nu moeilijk om nog beter te zijn.

Dat lukt AC ook niet

Maar RW is wel ontwaakt eindelijk, Graspop zal spoedig volgen!
Klopt. Ik zet mijn geld op aanstaande woensdag voor de eerste naam. Om zo langzaam op te bouwen naar een groot pakket medio november en ook rond de 22e net als Werchter d'r voorverkoop. Mogelijk weekje later om Ticketmaster geen rolberoerte te geven

ik denk toch dat er nog 1 grote vis moet komen in de metal/hardrock wereld waar we nog niks van gehoord hebben tot nu toe en ik denk dat alle festivals er op aan het wachten zijn

• Leuk
Waarderingen: Wardibal en MarcoReusel
ik denk toch dat er nog 1 grote vis moet komen in de metal/hardrock wereld waar we nog niks van gehoord hebben tot nu toe en ik denk dat alle festivals er op aan het wachten zijn

Net als Tool vorig jaar!

Ik ga vanochtend eens er voor zitten om te kijken of RW en Graspop inderdaad altijd best dicht bij elkaar zitten met die eerste aankondiging. Is de hele tijd mijn gevoel, maar wie weet is er ook wel gewoon een recent jaar waar er weken tussen heeft gezeten...

• Leuk
Waarderingen: MartinB en MarcoReusel
In mijn ogen zou dat voor mij DT zijn. Groot in de prog wereld en komt ook nooit de oceaan over.

De band is groot en klein tegelijkertijd

• Leuk
Waarderingen: sven.cr
In mijn ogen zou dat voor mij DT zijn. Groot in de prog wereld en komt ook nooit de oceaan over.

ok maar die is al gekend op meerdere festivals. terwijl ik op nova rock , rock am ring/rock im park al TBA's zie. ik zie dat download een maand op voorhand een datum kiest voor een aankondiging. dat gebeurt niet zomaar.

Mwa. Alle festivals zijn toch al wel aan het aankondigen op Graspop en Hellfest na? En die laatste is altijd laat.

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Misschien een leuke tip, de band is nu op Europese tour. Amsterdam is wel uitverkocht maar voor bv Luxemburg zijn er denk ik nog tickets. Of anders Ticketswap

Users who are viewing this thread