Graspop Metal Meeting 2025

Ik ben wel benieuwd wie die laatste RaR/RiP headliner nog is. Lijkt me toch geen Linkin Park te worden, anders waren die wel gelijk aangekondigd lijkt me, voor Sonic Temple werden ze namelijk wel aangekondigd op diezelfde dag. En zo zijn er nog wel links en rechts wat headline posities open die ingevuld zouden kunnen worden met zo'n verrassende vette vis. Ik ben benieuwd.
Al ligt sonic temple in Amerika en de rest in Europa. Lijkt me niet abnormaal dat de europese festival tour specialer is en ze daarom een gezamelijke bekendmaking willen.

Al ben ik van mening dat als ze komen ze gewoon RW staan en niet op Graspop.

bon jovi zou een heel grote vis zijn
Zo goed ik de begin periode daarvan nog vind (Bon Jovi, 7800 degree fahrenheit), zo slecht en melig vind ik alles daarna. Laat de grote vis dan maar ergens anders komen tenzij hij oud werk neemt, maar dat doet hij typisch niet.

Sick puppies reünie?
Reünie is het niet echt, Hun bassiste Emma is ook de huidige bassiste voor Evanescence. Bij aankondiging van de show van Sonic Temple stond bij haar ook de tekst "first Sick Puppies show in a while"
In 2021 en 2022 hebben ze een aantal US festivals gedaan. Heb ze 1x gezien in Sittard in 2018. Hoop ze wel echt weer hier te zien hoor!

The Bloodhound Gang has been teasing their return to Rock Am Ring in the past couple of days. Also, people are still hoping for Linkin Park or Korn.
Ik zag laatst inderdaad een Insta Reel van Evil Jared waar hij het had dat we dachten dat we alle grote reünies hadden gehad met Linkin Park en Oasis, maar dat BHG dus ook terugkomt. Dus dit zou een hele mooie zijn.

• Geweldig
Waarderingen: Fonske122
Of Nickelback. Bon Jovi gaat blijkbaar opnieuw touren las ik gisteren
Weet je het zeker? Ik heb laatst die Disney+ serie over hem gekeken, waarin hij op de voet gevolgd werd tijdens die dramatisch verlopen tour van 2022. Op basis daarvan leek het er niet op dat Jon nog in staat zou zijn om te touren. Dan zou hij wel heel wonderbaarlijk hersteld zijn van die stemoperatie.
Ont-zet-ten-de aanrader trouwens die serie, ook als je (zoals ik) geen fan bent. Fascinerend om zo'n grote naam zo opzienbarend openhartig te zien zijn, en hoe hij overal camera's toelaat op behoorlijk persoonlijke momenten. Dat verdient niets dan respect.

• Leuk
Waarderingen: Piebe71
Weet je het zeker? Ik heb laatst die Disney+ serie over hem gekeken, waarin hij op de voet gevolgd werd tijdens die dramatisch verlopen tour van 2022. Op basis daarvan leek het er niet op dat Jon nog in staat zou zijn om te touren. Dan zou hij wel heel wonderbaarlijk hersteld zijn van die stemoperatie.
Ont-zet-ten-de aanrader trouwens die serie, ook als je (zoals ik) geen fan bent. Fascinerend om zo'n grote naam zo opzienbarend openhartig te zien zijn, en hoe hij overal camera's toelaat op behoorlijk persoonlijke momenten. Dat verdient niets dan respect.
Dat ik er artikel gelezen heb dat het had over geruchten weer ik zeker ja. Maar of die geruchten kloppen weet ik uiteraard totaal niet

Is het niet zo dat Graspop elk jaar het nieuwe logo/thema post, een dag voor de eerste headliner? Dat zal dan toch ook het eerste zijn waar we nu op aan het wachten zijn.
Ik kon me wel herinneren van vorig jaar dat de kleur van 2024 al te zien was in de webshop, voor deze werd aangekondigd op 13 nov.

EDIT:
1729855603948.png

Is het niet zo dat Graspop elk jaar het nieuwe logo/thema post, een dag voor de eerste headliner? Dat zal dan toch ook het eerste zijn waar we nu op aan het wachten zijn.
Ik kon me wel herinneren van vorig jaar dat de kleur van 2024 al te zien was in de webshop, voor deze werd aangekondigd op 13 nov.

EDIT:
Bekijk bijlage 10832

Het is ook wel eens op de dag zelf geweest dat ze om 10:00 het aanpassen en dan om 16:00 met de eerste naam al komen, net als de "first names soon" om 10u en dan om 16u al die first name...

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Kneuzer
Ik zie deze al een paar dagen rondgaan, ik geloof niet echt dat deze legit is maar ik deel hem maar even.

6cb6e396-04df-4717-a887-b28af67fb43e.jpg

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread