Graspop Metal Meeting 2025

Wel heel geloofwaardig, zou me niks verbazen als 80% er zo uit zou zien door de geruchten en de posities die de bands krijgen (op Mudvayne na, onder Wargasm)

zou me verbazen als het headline trio van Download niet Green Day - Sleep Token - Korn blijkt te zijn
maar we zullen erachter komen als ze met hun line up komen. 11 of 12 november was het geloof ik?

Heb het gevoel dat er in tegenstelling tot vorig jaar, dit jaar wel is enorm veel zou kunnen passeren datk graag hoor. Kga in de problemen komen met men 2 dagen die ik normaal ga 😄

Kijkend naar dat (valse) Download programma. Iets wat ik me al afgevraagd had in het verleden. Is Placebo iets voor Graspop? The prodigy ben ik van overtuigd van wel. Placebo minder.

Kijkend naar dat (valse) Download programma. Iets wat ik me al afgevraagd had in het verleden. Is Placebo iets voor Graspop? The prodigy ben ik van overtuigd van wel. Placebo minder.
Nee, die zie ik daar totaal niet werken. Is gewoon niets voor Graspop.

• Leuk
Waarderingen: Nightrage
Nee, die zie ik daar totaal niet werken. Is gewoon niets voor Graspop.
Mee eens, spijtig genoeg.

Alternative rock werkt soms wel op Graspop, maar dan zijn het qua naam wat meer bescheiden bands, die vroeg op de Mainstage of in de Metal Dome staan. Placebo zou komen als logoband en daarvoor is het inderdaad wat te weinig hardrock of metal.

De heel oude Placebo had wel gewerkt, denk ik trouwens. Bijvoorbeeld zoals ze op onderstaande opname klinken.

@Mark's Kal . Maar wat vinden we dan van Phil Rudd. Die was toch etnisch gezien niet veel beter
Etnisch? Als in dat hij ook wit is?
Phil Rudd is helaas een typisch geval van Australische white trash. Bizar dat hij nog steeds deel van de band is, terwijl bandleden eerder afstand van hem genomen hebben.

Etnisch? Als in dat hij ook wit is?
Phil Rudd is helaas een typisch geval van Australische white trash. Bizar dat hij nog steeds deel van de band is, terwijl bandleden eerder afstand van hem genomen hebben.
Sorry, spellingcontrole. Etisch

Mee eens, spijtig genoeg.

Alternative rock werkt soms wel op Graspop, maar dan zijn het qua naam wat meer bescheiden bands, die vroeg op de Mainstage of in de Metal Dome staan. Placebo zou komen als logoband en daarvoor is het inderdaad wat te weinig hardrock of metal.

De heel oude Placebo had wel gewerkt, denk ik trouwens. Bijvoorbeeld zoals ze op onderstaande opname klinken.

Toch denk ik juist wel dat bands als Placebo, Muse en Biffy Clyro heel goed kunnen werken op Graspop, zeker als ze hun setlist een beetje aanpassen aan het publiek. Al is Brian Molko niet zo van het aanpassen 🙈

• Leuk
Waarderingen: Fonske122

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread