Rock Werchter 2025

frank foert

Playlistbediener
13 jan 2024
33
67
Stond deze zomer op Pukkelpop maar met dat nieuw heerlijk nummertje 'What's fair' mag Blondshell zeker ook eens op Werchter langskomen.
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.212
1.436
Ik heb net even de laatste 10 pagina’s ingehaald en de algemene teneur hier lijkt me wel dat jullie Linkin Park zomaar een zekerheid vinden. Klopt mijn aanvoelen en zo ja, baseren jullie dat vermoeden op iets of gewoon (ijdele) hoop? 😊
 
  • Leuk
Waarderingen: scheep

swissepfan

Support act
7 dec 2022
941
831
Zou White Lies in The Barn kunnen ? Op het hoofdpodium vond ik het nooit echt overkomen, maar in de tent kunnen ze vast wel een leuke sfeer creëren.
Ooit in Londen een liveshow in de zaal gezien, dat was behoorlijk goed.

Was vorig jaar op Crammerock heel leuk in ieder geval. Mogen gerust een uurtje hun hits komen spelen in The Barn. Zou best memorabel kunnen worden dan!
 
  • Geweldig
Waarderingen: musicislife

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.718
2.362
Ik heb net even de laatste 10 pagina’s ingehaald en de algemene teneur hier lijkt me wel dat jullie Linkin Park zomaar een zekerheid vinden. Klopt mijn aanvoelen en zo ja, baseren jullie dat vermoeden op iets of gewoon (ijdele) hoop? 😊
2 pistes.
Ofwel grote arena's en stadions.
Ofwel festivals.
Werchter heeft in het verleden (zie Pink, Muse en RHCP allen recentelijk) al wel stadiontours kunnen overhalen om op hun main festival te spelen.
LP zelf sprak in een interview van grote shows en zeker een festival in Duitsland dacht ik.
Lijkt me toch 1tje met grote kans want die tour die is aanstaande.
 
  • Leuk
Waarderingen: MadMandra27

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.212
1.436
2 pistes.
Ofwel grote arena's en stadions.
Ofwel festivals.
Werchter heeft in het verleden (zie Pink, Muse en RHCP allen recentelijk) al wel stadiontours kunnen overhalen om op hun main festival te spelen.
LP zelf sprak in een interview van grote shows en zeker een festival in Duitsland dacht ik.
Lijkt me toch 1tje met grote kans want die tour die is aanstaande.
Net daarom dat mijn verloofde en ik eerder ons geld inzetten op Rock Am Ring voor LP dan op Rock Werchter. Maar mss wel beide dan? 👀😍
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.310
6.812
Én Green Day én Linkin Park lijkt me wat te veel van het goede toch (beide nillies bands met een vergelijkbare fanbase)? Pak dat ze met LP een metaldag inkaderen, op zaterdag Billie met meer popnamen dan blijven de moeilijke donderdag en zondag nog over. In beide constructies lijkt me dat GD steevast in een co-headline structuur zou terecht komen. En indien zo, volstaat dat wel? Grootste geruchten die hier de ronde doen zijn Fred Again.., Nick Cave, Oscar & The Wolf en Olivia Rodrigo.. Lijken me behalve OR niet echt dé namen waarmee je GD zou kunnen pairen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.718
7.684
Ik verwacht Billie niet meer tbh. Die pauze in haar schema lijkt bewust. Ik verwacht inderdaad dat ze Rodrigo en Green Day dan samen neerzetten.
 
  • Leuk
Waarderingen: MadMandra27

Bwoite

Randprogramma
8 jun 2022
208
180
Een festival met namen zoals Billie, Fred, Olivia, Green Day, Linkin Park als toppers lijkt me zeker een breed publiek aan te spreken (en veel dagtickets). Neem er nog een sterke undercard bij en namen zoals London Grammar als head Barn en het festival zal vlot uitverkopen. En allemaal namen die er niet recent of zelfs nog nooit stonden. Op Fred Again na, maar dat was Barn en dat verhaal kennen we.
 
  • Leuk
Waarderingen: MadMandra27

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.212
1.436
Het is toch niet alsof het ene het andere uitschakelt als LP op rock am ring komt kan die ook op Rock Werchter komen
Tuurlijk niet, maar waarom specifiek Duitsland benoemen in dat interview/die IG-live en niet gewoon “Europa”? Ochja wat kennen die Amerikanen van Europa hè 😂
 

festibob

Dagopener
5 jan 2024
511
296
War on Drugs heeft net bevestigd voor het 'SAND IN MY BOOTS' festival op 18 tot 20 mei 2025 in de Verenigde Staten. Even de voorbije touren bekeken en ze stonden respectievelijk op Rock Werchter, Live is Live en Cactusfestival vanaf 2022. Meestal komen ze vanaf begin juni tot eerste helft van juli touren in Europa na een korte break (een week). Ik verwacht hen of op Rock Werchter of op Live is Live Festival volgend jaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: frank foert

ChrisV

Dagopener
21 jan 2017
567
530
War on Drugs heeft net bevestigd voor het 'SAND IN MY BOOTS' festival op 18 tot 20 mei 2025 in de Verenigde Staten. Even de voorbije touren bekeken en ze stonden respectievelijk op Rock Werchter, Live is Live en Cactusfestival vanaf 2022. Meestal komen ze vanaf begin juni tot eerste helft van juli touren in Europa na een korte break (een week). Ik verwacht hen of op Rock Werchter of op Live is Live Festival volgend jaar.
Die zal ik nooit beu geraken. Op RW 2x gezien, als sub voor Pearl Jam was een match made in heaven.
Op Live is Live stegen ze boven zichzelf uit, ongeloofelijk. ( dat was deze zomer met Smashing Pumpkins trouwens ook, ik weet niet wat dat is met dat podium maar ik ga wel weer kijken wat er dit jaar in Antwerpen komt )

Ik ben benieuwd of ze er gaan staan op rw2025. Ze zijn dus al behoorlijk vaak geweest in de BENELUX de afgelopen jaren. Maarrrrrrrr zet ze weer bij Pearl Jam en ik sta 4 uur bij het hoofdpodium te glunderen. Dan op de andere dagen wat nieuwere namen voor de PJ compensatie.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.718
7.684
War on Drugs heeft net bevestigd voor het 'SAND IN MY BOOTS' festival op 18 tot 20 mei 2025 in de Verenigde Staten. Even de voorbije touren bekeken en ze stonden respectievelijk op Rock Werchter, Live is Live en Cactusfestival vanaf 2022. Meestal komen ze vanaf begin juni tot eerste helft van juli touren in Europa na een korte break (een week). Ik verwacht hen of op Rock Werchter of op Live is Live Festival volgend jaar.
Laat die maar eens lekker een jaartje wegblijven.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.777
9.160
Maar als werchterganger gaat het mij er niet om of een graspopdag wel of niet werkt. Leuke metalnamen mogen ook door naar RW. Een Korn zou ook prima werken op een metallicadag op RW.

Maar ga je op Graspop 8 headliners krijgen als je Korn op Werchter weg gaat zetten?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.918
8.939
Maar als werchterganger gaat het mij er niet om of een graspopdag wel of niet werkt. Leuke metalnamen mogen ook door naar RW. Een Korn zou ook prima werken op een metallicadag op RW.
Er zijn toch ook gewoon ieder jaar metalbands die op Werchter staan ipv op Graspop?
 

festibob

Dagopener
5 jan 2024
511
296
Op het pinkpop forum werd een screenshot geplaatst waarin Olivia Rodrigo als headliner van Pinkpop werd aangekondigd door festileaks. De link werd na een paar minuten al offline gehaald. Schrijven we Olivia nu maar als honderd procent zekerheid voor Rock Werchter op? Voor mij mag Alanis Morrisette juist voor haar spelen als subheadliner . Alanis heeft nog plaats tussen 5 en 9 juli bv 7 juli.
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: ChrisV en MadMandra27

Gebruikers die dit onderwerp bekijken