Rock Werchter 2025

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.212
1.436
Is Alanis sub-materiaal? Wat mij betreft wel, maar komt eerder door mijn muziekliefde voor haar dan door haar relevantie vandaag de dag nog vrees ik...
 
  • Leuk
Waarderingen: ChrisV

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.718
7.686
Op het pinkpop forum werd een screenshot geplaatst waarin Olivia Rodrigo als headliner van Pinkpop werd aangekondigd door festileaks. De link werd na een paar minuten al offline gehaald. Schrijven we Olivia nu maar als honderd procent zekerheid voor Rock Werchter op? Voor mij mag Alanis Morrisette juist voor haar spelen als subheadliner . Alanis heeft nog plaats tussen 5 en 9 juli bv 7 juli.
Lees dat topic nog even door. Het was een placeholder.
 

festibob

Dagopener
5 jan 2024
512
296
Blijkbaar RaR woensdag 16:00 met namen, en ook Sonic Temple in de VS met de full lineup. Als die tegelijk lossen, zal het wel Linkin Park zijn?
op 16 september werd onderstaand artikel gepubliceerd met de voorspellingen van headliners voor Sonic Temple Festival. Eind september werd de voorspelling van Metallica als headliner gedurende twee verschillende dagen officieel bevestigd. Dus nu lijkt me een zekerheid dat Linkin Park woensdag door Sonic Temple Festival en Rock am Ring als headliner wordt bevestigd. Bij een eerder gepubliceerd eendags festival in Las Vegas, Sick New World, staan Metallica en Linkin Park ook samen als headliners op de affiche.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.517
6.341
War on Drugs heeft net bevestigd voor het 'SAND IN MY BOOTS' festival op 18 tot 20 mei 2025 in de Verenigde Staten. Even de voorbije touren bekeken en ze stonden respectievelijk op Rock Werchter, Live is Live en Cactusfestival vanaf 2022. Meestal komen ze vanaf begin juni tot eerste helft van juli touren in Europa na een korte break (een week). Ik verwacht hen of op Rock Werchter of op Live is Live Festival volgend jaar.
Ik niet
 
  • Leuk
Waarderingen: festibob

Gebruikers die dit onderwerp bekijken