Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dat was jaren terug echt een heel erg goed optreden! Die mogen ook weer komen het wordt druk in The Barn als al mijn wensen in vervulling komen haha.....
Het is zeer waarschijnlijk geen leak. Er is door de redactie al uitgelegd dat er meerdere concepten klaar staan voor verschillende bands/artiesten. Met 1 druk op de knop kan dan een artikel online worden gezet bij een aankondiging. Dit knopje heeft nu zichzelf ingedrukt. Ik zou er echt helemaal niks achter zoeken verder; dat kan alleen maar tot teleurstellingen leiden.
Aub Korn, die kan ook Graspop én Werchter wel doen
Biffy Clyro , Airbourne, Iggi Pop, Electric Callboy. Maar het kan allemaal ook rechtstreeks naar Graspop.
Sugababes komen in april naar de Lotto Arena. Zouden dus eventueel daarna nog een rondje festivals kunnen vastplakken aan hun tour? Staan na hun succesvolle doortocht op Pukkelpop zeker hoog op mijn verlanglijstje!
Een leukere, minder problematische Rammstein? ;-)
Gho eigenlijk is dat de ideale feestband voor wie ook van gitaren houdt. Het hoeft niet altijd ingewikkeld en diepzinnig te zijn toch? Heb mij in ieder geval zowel op GMM als Pukkelpop excellent geamuseerd. Een uurtje dansen, zingen en met de hele weide verbroederen, meer moet dat toch niet zijn op een festival?
Ik vind het echt feestmuziek van de hoogste klasse, een paar van dit soort acts moet je er gewoon bij hebben. Alleen maar van dit soort muziek werkt niet maar ook zonder een aantal acts als deze krijg je een dode sfeer waar ook niemand blij van wordt.