Rock Werchter 2025

reaper

Geliefde act
26 okt 2015
1.327
1.185
ik bedoel er niks slecht mee want heb ook staan losgaan op GMM met callboy

is gewoon een uurtje niet serieus feesten.


het is vooral een easy way into metal voor meer "mainstream" of kids
past perfect rond een uur of 4 op de main, of een barn af te breken
 
  • Leuk
Waarderingen: swissepfan

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.523
6.357
Over Electric Callboy, ik kan altijd mijn eigen smaak wel loskoppelen van het programmeren hoor. Ik zou ze absoluut ook boeken. 4de plek main stage gaan die ook zonder problemen aanvaarden.
Maar ik vond het toch maar, meh.
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.946
5.406
van de nova rock affiche zie ik electric callboy, iggy pop, the warning, jerry cantrell, flogging molly, biffy clyro, me first and the gimmie gimmies, dead poet society wel als grote kanshebbers
daarnaast zal het een gevecht met graspop zijn voor:
motionless in white, knocked loose, apocalypyica, poppy, peyton parrish, airbourne, from ashes to new, bad wolves, kittie
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Joss

parelconfituur

Geliefde act
7 dec 2019
1.327
2.116
Eerste festivaldatum voor Bloc Party op 24 mei in Leeds. Ze breien effectief een vervolg aan hun 20 years tour en spelen Silent Alarm dus volledig.

Die mogen dus echt wel een festivalpodium doen hier. Redelijk hoog in de Barn zou magisch zijn, late middag op main kan ook werken.

Maar...dit is het soort act dat altijd een semi headline spot kan krijgen op iets als Cactus, Zottegem, de Lokerse of zelfs Live /S Live met een deftige co head.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.314
6.814
Het is zeer waarschijnlijk geen leak. Er is door de redactie al uitgelegd dat er meerdere concepten klaar staan voor verschillende bands/artiesten. Met 1 druk op de knop kan dan een artikel online worden gezet bij een aankondiging. Dit knopje heeft nu zichzelf ingedrukt. Ik zou er echt helemaal niks achter zoeken verder; dat kan alleen maar tot teleurstellingen leiden.
Je kunt toch geen 85 concepten klaar zetten voor Pinkpop / Rock Werchter? :p Like hoeveel staan er dan klaar per festival? 5? 10? Vind dat een rare uitleg.
 
  • Leuk
Waarderingen: koekroeck

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.509
3.711
Je kunt toch geen 85 concepten klaar zetten voor Pinkpop / Rock Werchter? :p Like hoeveel staan er dan klaar per festival? 5? 10? Vind dat een rare uitleg.
Maar het klopt wel. Vaak is het toch 99% zeker dat een artiest op Pinkpop (Justin Timberlake) of Rock Werchter (Green Day) staat. Gewoon een kwestie van publiceren de minuut dat het bekend gemaakt wordt en daarna aanvullen. Of het blijkt onjuist en het 'blijft voor eeuwig een concept'.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.311
2.231
Maar het klopt wel. Vaak is het toch 99% zeker dat een artiest op Pinkpop (Justin Timberlake) of Rock Werchter (Green Day) staat. Gewoon een kwestie van publiceren de minuut dat het bekend gemaakt wordt en daarna aanvullen. Of het blijkt onjuist en het 'blijft voor eeuwig een concept'.
Er is in dit geval nog 0 info bekend dat Olivia Rodrigo festivals gaat doen. Ze heeft enkel 2 indoor shows staan in de UK.
Ik snap het wel, maar dan kan je voor een hele rits wel een concept aanmaken. Ik geloof er dan ook weinig van, de uitleg die ze eraan geven....
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.509
3.711
Er is in dit geval nog 0 info bekend dat Olivia Rodrigo festivals gaat doen. Ze heeft enkel 2 indoor shows staan in de UK.
Ik snap het wel, maar dan kan je voor een hele rits wel een concept aanmaken. Ik geloof er dan ook weinig van, de uitleg die ze eraan geven....
Je hoeft het niet te geloven, ik heb zelf bij de nieuwsredactie van Festileaks gezeten. Net als Rockbeer.
 

Tinus101

Support act
21 nov 2022
1.000
1.193
Zo werkt dat bij alle nieuwssites. Neem bijvoorbeeld voetbalsite 433. Die hebben ook allemaal concepten staan over bijvoorbeeld transfers die bijna rond zijn. Zij delen deze concepten van transfers die toch niet rond waren vaak ook na de transferperiode. Jezelf niet zo vast binden aan dat ene concept wat per ongeluk online is gekomen. Die redactie is ook wel op de hoogte van de extreme geruchten die hier rondspelen en zal ook voor Green Day, Justin Timberlake, enz. allemaal concepten klaar hebben staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
1.083
1.078
Zo werkt dat bij alle nieuwssites. Neem bijvoorbeeld voetbalsite 433. Die hebben ook allemaal concepten staan over bijvoorbeeld transfers die bijna rond zijn. Zij delen deze concepten van transfers die toch niet rond waren vaak ook na de transferperiode. Jezelf niet zo vast binden aan dat ene concept wat per ongeluk online is gekomen. Die redactie is ook wel op de hoogte van de extreme geruchten die hier rondspelen en zal ook voor Green Day, Justin Timberlake, enz. allemaal concepten klaar hebben staan.
Dat zijn dan toch nieuwssites die werken zonder goede bronnen. Meestal krijgen de grote kranten/sites gewoon een mailtje dag ervoor (of soms zelfs vroeger) met een embargo. Ik zou er niet van verschieten dat ook festileaks zulke mails krijgt van bv pinkpop.
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante

Tinus101

Support act
21 nov 2022
1.000
1.193
Dat zijn dan toch nieuwssites die werken zonder goede bronnen. Meestal krijgen de grote kranten/sites gewoon een mailtje dag ervoor (of soms zelfs vroeger) met een embargo. Ik zou er niet van verschieten dat ook festileaks zulke mails krijgt van bv pinkpop.
Het is inderdaad altijd mogelijk ja, maar het is niet nu het geval dat we Olivia Rodrigo met watervaste dikke viltstift op moeten gaan schrijven. We weten het binnen nu en een maand (of langer)!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.311
2.231
Dat zijn dan toch nieuwssites die werken zonder goede bronnen. Meestal krijgen de grote kranten/sites gewoon een mailtje dag ervoor (of soms zelfs vroeger) met een embargo. Ik zou er niet van verschieten dat ook festileaks zulke mails krijgt van bv pinkpop.
Dat zei ik gisteren ook al. En ik snap dat ze dit niet toegeven. Festileaks is uitgegroeid tot een site die breed gevolgd wordt. Festivals varen ook bij goede publicaties.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.523
6.357
Dat zijn dan toch nieuwssites die werken zonder goede bronnen. Meestal krijgen de grote kranten/sites gewoon een mailtje dag ervoor (of soms zelfs vroeger) met een embargo. Ik zou er niet van verschieten dat ook festileaks zulke mails krijgt van bv pinkpop.
Bij RW zijn dat in elk geval niet al teveel partners meer. Enkel stubru heeft dat klaarstaan geloof ik.
Dan krijg je die toestanden niet zoals bij Pukkelpop, toen iedereen het al de dag ervoor wist.
 
  • Leuk
Waarderingen: koekroeck

Gebruikers die dit onderwerp bekijken