Rock Werchter 2025

Ik hoop op Graspop. Pendulum was dit jaar alvast mijn favoriete optreden van de hele zomer, wellicht zelfs het hele jaar, dus de combinatie met harde electro en het GMM-publiek lijkt goud waard te zijn.
Indicatie dat Pendulum weer festivals zou aandoen in 2025 en een mogelijke kans zou zijn voor RW? Heb ze domweg gemist op Pinkpop dit jaar en kan mezelf er nog steeds voor vervloeken… 😢

Met het aanstaand jubileum zaten mijn maten en ik ook al te bedenken. Zouden ze met een mega artiest komen als afsluiter? Ze zullen toch wel geneigd zijn een groot statement te maken. Niet dat ik per se op de Stones zit te wachten, maar het zou wel een grote zet zijn.

Liever heb ik dat ze dat geld steken in meerdere goede subs.

Heb er wel weer veel zin in zeg. Laat de aanloop maar weer starten. Voor mij persoonlijk ook een soort van cirkel komende editie. Eerste editie was in 1995. Wat gaat 30 jaar verdomd rap zeg....

Er is in dit geval nog 0 info bekend dat Olivia Rodrigo festivals gaat doen. Ze heeft enkel 2 indoor shows staan in de UK.
Ik snap het wel, maar dan kan je voor een hele rits wel een concept aanmaken. Ik geloof er dan ook weinig van, de uitleg die ze eraan geven....
BST - Friday
Glasto - Sat
Manchester - Mon and Tues

Rolling Stones gaat in 2025 in Europa rondtouren, kanshebber als afsluiter ROCK WERCHTER op zondag of TW Classic?
Die verkopen de wei makkelijk uit op hun eentje, dus als er voldoende headliners beschikbaar zijn, dan denk ik dat Schuer liever een avondje apart met ze boekt en graag wat extra miljoentjes in zijn zakken steekt

• Leuk
Waarderingen: Magical12
Green Day heeft hun toer bekend gemaakt en staat op 2 juli in Amsterdam, dus ik vermoed dat die wel zullen headlinen op vrijdag. Ze hebben een gat tussen 2 en 6 juli.

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27

Belangrijkste zin is onderaan de serie namen:
. De eerste namen en meer informatie over Rock Werchter 2025, inclusief de ticketverkoop volgt zeer binnenkort!

hq720.jpg

Belangrijkste zin is onderaan de serie namen:
. De eerste namen en meer informatie over Rock Werchter 2025, inclusief de ticketverkoop volgt zeer binnenkort!

Je weet dat dat gewoon een standaard zinnetje is en dat ze niet meer weten :ROFLMAO:

Ze noemen ook verschillende opties als headliner waarvan al bekend is dat ze het niet gaan worden, zie The Cure

• Leuk
Waarderingen: nikita
Naja, een simpele rekensom zegt wel dat het toch uiterlijk volgende week wel start. Mocht de ticketverkoop inderdaad 15 November starten en ze doen net als vorig jaar wekelijks een headliner aankondigen, dan zou ik zeggen dat ze deze week wel komen met een eerste naam.

Om 16u dropt Rock Am Ring meer dan 50 nieuwe namen, waaronder sowieso nog één headliner. Zouden ze dan toch Linkin Park al beide vandaag aankondigen, ondanks de aankondigingen pas na de herfstvakantie ging beginnen voor RW? Plannen wijzigen soms, wie weet dus ook op deze manier (?) 😅

Met het aanstaand jubileum zaten mijn maten en ik ook al te bedenken. Zouden ze met een mega artiest komen als afsluiter? Ze zullen toch wel geneigd zijn een groot statement te maken. Niet dat ik per se op de Stones zit te wachten, maar het zou wel een grote zet zijn.

Liever heb ik dat ze dat geld steken in meerdere goede subs.

Heb er wel weer veel zin in zeg. Laat de aanloop maar weer starten. Voor mij persoonlijk ook een soort van cirkel komende editie. Eerste editie was in 1995. Wat gaat 30 jaar verdomd rap zeg....
Zouden ze de Stones niet eerder op Classic zetten dan?

Als Stones komen, is het sowieso dagevent. Genoeg ander aanbod voor de vierdaagse.
Een dagevent kan je tegen een hogere prijs verkopen dan een normale festivaldag. Maar je kan ook de afsluitdag zondag met Rolling Stones tegen een andere dagprijs aanbieden. Cactusfestival deed dat ook met War on Drugs op zondag (+10 Euro voor een dagticket ivm vrijdag of zaterdag).

Heb het concert van Eminem van afgelopen weekend nog even teruggekeken en ik vond dat hij in tegenstelling tot andere optredens fris oogde en hij leek veel plezier te hebben. Kunnen we nog stille hoop houden op hem?

• Leuk
Waarderingen: NoLifeIzze en ChrisV

Users who are viewing this thread