Rock Werchter 2025

Ik denk echt dat je dit zwaar overschat.
90% van de mensen die jaarlijks een ticketje kopen voor rock werchter kennen geen 3 nummers.

Ik zou durven zeggen dat dat bij The Cure, Depeche Mode en Tool ook het geval is. Iedereen op die weide kent de naam wel, maar los van de grote hits als A Forest, Friday, Personal Jesus, Just can't get enough, Stinkfist en Schizm gaat het leeuwedeel het ook in Keulen horen donderen als je om nummers zou vragen.

• On fire
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos en redle
Ik zou durven zeggen dat dat bij The Cure, Depeche Mode en Tool ook het geval is. Iedereen op die weide kent de naam wel, maar los van de grote hits als A Forest, Friday, Personal Jesus, Just can't get enough, Stinkfist en Schizm gaat het leeuwedeel het ook in Keulen horen donderen als je om nummers zou vragen.
Huh ??
Je spreekt met deel 2 gewoon deel 1 tegen :-)
Dat zijn allemaal wereldhits die 100% van de weide kent en waar iedereen mee staat te roepen :-)
Los van persoonlijke voorkeur of kwaliteit van de muziek is TTC nooit een headliner dit jaar op een festival als RW

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
Tyler, The Creator zou gewoon headliner zijn in belgië.. wat mij betreft een droomheadliner maar Barn is echt veeelste klein
Neen Tyler The Creator zou volgens betrouwbare info van ticketmaster in 2025 enkel Europese zaalshows doen oa in april in Parijs en op 14 mei in Ziggo Dome in Nederland. Dus geen zomerfestivals!

Neen Tyler Creator zou volgens betrouwbare info van ticketmaster in 2025 enkel Europese zaalshows doen oa in april in Parijs en op 14 mei in Ziggo Dome in Nederland. Dus geen zomerfestivals!
Hij staat waarschijnlijk ook op Primavera. Dus ook zomerfestivals.

Hij staat waarschijnlijk ook op Primavera. Dus ook zomerfestivals.
Zou niet de eerste keer zijn dat Primavera een artiest, ook headliners, exclusief heeft zie Depeche Mode 2 jaar geleden.

Buiten dat, Tyler komt alleen als headliner, dat is hij op RW niet, dus gaat niet gebeuren.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Huh ??
Je spreekt met deel 2 gewoon deel 1 tegen :-)
Dat zijn allemaal wereldhits die 100% van de weide kent en waar iedereen mee staat te roepen :-)
Los van persoonlijke voorkeur of kwaliteit van de muziek is TTC nooit een headliner dit jaar op een festival als RW

Nee he. Je punt was dat haast niemand op de weide drie nummers van Tyler zou kennen en ik opper dat diezelfde mensen ook bij legendarische acts als The Cure en Depeche Mode niet voorbij de drie bekendste wereldhits zouden komen.

• Leuk
  • Grrr
Waarderingen: jules1994 en Koekdoos
Zou niet de eerste keer zijn dat Primavera een artiest, ook headliners, exclusief heeft zie Depeche Mode 2 jaar geleden.

Buiten dat, Tyler komt alleen als headliner, dat is hij op RW niet, dus gaat niet gebeuren.
Zou het ook niet in een mooie co constructie kunnen? Of gewoon helemaal niet?

Nee he. Je punt was dat haast niemand op de weide drie nummers van Tyler zou kennen en ik opper dat diezelfde mensen ook bij legendarische acts als The Cure en Depeche Mode niet voorbij de drie bekendste wereldhits zouden komen.
En Tyler heeft bij het Werchter-publiek niet eens één bekende wereldhit of überhaupt een radio-notering. Deze vergelijking gaat echt compleet mank.

• Winning
  • Leuk
Waarderingen: jules1994, PK82 en Paddy
hq720.jpg
Deze blijft toch toepasselijk niet?
Stormzy kan je onder dezelfde noemer scharen (beperkt aantal mainstream mega hits) en toch stond die er vorig jaar op een co-headline plaats.

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27

Users who are viewing this thread