Rock Werchter 2025

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.441
14.285
Dat zei ik gisteren ook al. En ik snap dat ze dit niet toegeven. Festileaks is uitgegroeid tot een site die breed gevolgd wordt. Festivals varen ook bij goede publicaties.
Dat is ook al lang en breed toegegeven, wat je uiteraard was opgevallen als je iets beter had opgelet door de jaren heen... Maar snap ook dat je aandacht logischerwijs meer uitgaat naar het schrijven van gigantisch generieke berichten i.p.v. daadwerkelijk alles in de gaten te houden.

Dus, terug naar Werchter? Dit begint echt gigantisch vermoeiend te worden.

P.S.: Ja, azijn was in de aanbieding. Heb twee keer een halve liter ingeslagen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.312
2.235
Dat is ook al lang en breed toegegeven, wat je uiteraard was opgevallen als je iets beter had opgelet door de jaren heen... Maar snap ook dat je aandacht logischerwijs meer uitgaat naar het schrijven van gigantisch generieke berichten i.p.v. daadwerkelijk alles in de gaten te houden.

Dus, terug naar Werchter? Dit begint echt gigantisch vermoeiend te worden.

P.S.: Ja, azijn was in de aanbieding. Heb twee keer een halve liter ingeslagen.
Zo zo, je hebt je litertje azijn al op merk ik.
Gaat ie lekker verder?
 

luluasas

Randprogramma
9 mei 2023
234
219
Dat zijn dan toch nieuwssites die werken zonder goede bronnen. Meestal krijgen de grote kranten/sites gewoon een mailtje dag ervoor (of soms zelfs vroeger) met een embargo. Ik zou er niet van verschieten dat ook festileaks zulke mails krijgt van bv pinkpop.
Je weet dat 433 groter is dan veel landelijke nieuwssites. Ik verwacht dat zij meer inside info in de voetbalwereld hebben dan festileaks in de festivalwereld. Voorbeeldje: er zijn veel zaakwaarnemers die via 433 hun voetballers proberen te promoten door de mooie goals laten te delen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tinus101

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.787
9.173
Dat zijn dan toch nieuwssites die werken zonder goede bronnen. Meestal krijgen de grote kranten/sites gewoon een mailtje dag ervoor (of soms zelfs vroeger) met een embargo. Ik zou er niet van verschieten dat ook festileaks zulke mails krijgt van bv pinkpop.

Maar lijkt me dat dat allemaal kortdag berichten zijn, en dus niet dat ze een mail krijgen van "ja, over een maand kondigen we deze naam aan", dus dan zou je eigenlijk gewoon vandaag al met Rodrigo moeten komen, als het echt een te vroeg geplaatst bericht is.
 
  • Leuk
Waarderingen: TMS98

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.315
6.815
Je hoeft het niet te geloven, ik heb zelf bij de nieuwsredactie van Festileaks gezeten. Net als Rockbeer.
Ding is dat ik al vaak wat te dingen heb gehoord over dat men bij FL over bepaalde zaken al iets sneller op de hoogte officieel dan wel via via op de hoogte is van vanalles. Afin, OR werd ook hier wel al fel besproken so.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.510
3.713
Laten we het hier weer on topic houden, over Rock Werchter dus. Gezien die jubileumeditie-artikelen die in de shop van de site specifiek op 15 november (vrijdag) in de verkoop gaan zou dan ook de ticketverkoop beginnen? Was vorig jaar ook op een vrijdag.
 
  • Thinking
Waarderingen: theblackmadness

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
786
949
We krijgen van sommige festivals de info eerder doorgespeeld. In dit geval was dat niet zo. Sowieso is dat in bijna alle gevallen dan pas op het laatste moment.

We schatten de kans relatief hoog in en daarom werd 'ie vast klaargezet, met het risico dat het voor niks is. Hier zette iemand heel onhandig een verkeerd vinkje; bij embargo berichten kan zoiets niet gebeuren doordat die veel beter beschermd zijn tegen vroegtijdige publicatie.

Als je verder wilt kletsen over ons platform, kan dat beter in het Festileaks-deel van dit forum. https://forum.festileaks.com/forums/festileaks.6/

Hier terug naar Werchter.
 

Pommer

Gouden Tip
21 sep 2023
328
438
The Prodigy kondigt zojuist een festival aan in Oostenrijk in april. Aangezien ze vorig jaar op Lokerse stonden, zal het misschien dit jaar tussen Werchter en Graspop gaan? Al zou je ze bij wijze van op elk festival wel kwijt kunnen.
 

ChrisV

Dagopener
21 jan 2017
571
533
The Prodigy kondigt zojuist een festival aan in Oostenrijk in april. Aangezien ze vorig jaar op Lokerse stonden, zal het misschien dit naar tussen Werchter en Graspop gaan? Al zou je ze bij wijze van op elk festival wel kwijt kun

Die mogen zeker langskomen, maar ze kunnen inderdaad op elke 10.000+bezoekers locatie komen
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.927
8.948
Uit aankondigingen van vorig jaar lijkt The Prodigy zo'n band te zijn die alleen maar wilt headlinen, waar ze op majors niet groot genoeg voor zijn
Denk dat die eerder op een klein festival zullen staan dan iets als Werchter of Pinkpop
North stage headliner op Graspop zie ik ook nog wel werken
Een show in April is echter niet echt een indicatie dat ze er in juni/juli nog zijn. misschien Paaspop ofso? (geen idee wat voor festivals belgië heeft in April)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken