Rock Werchter 2025

The Black

Randprogramma
27 feb 2015
126
122
Vorige zomer was dat toch concreet... Ik zou niet weten waarom dat niet meer zou doorgaan.


On the topic of whether there will be more SLAYER shows in the future, Paul said: "We played our last one… If everybody's asking that question [about the possibility of more SLAYER gigs], I am too, but I don't have the answer to that question. So, yeah, Aftershock was the last one. And we all hope that there will be more."

He added: "It's fun to play SLAYER songs. So, hopefully that can happen in the future. But [as of right now], that was the last show."


Zo zeker lijkt het nog niet.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.859
12.618
Als ik dit zo zie kunnen er nog een paar festivals bij.

28 juni Tons of Rock of Open Air?
4 juli Rock Werchter?
En volgens mij was Download ook al flink geteased toch? Zal wel 13juni worden.
Moeten natuurlijk nog wat UK data bij waaronder Download.
 

swissepfan

Support act
7 dec 2022
941
831
Voor de liefhebbers: 30 Seconds to Mars staat 11 juli op Cruïlla Festival in Barcelona. Dat zou zomaar ook RW kunnen worden.
Dat is toch eerder iets om aan een kleiner festival te gunnen. Slechte live-reputatie en trekken toch ook niet echt veel volk meer naar hun shows als ik mij niet vergis.

Dat terzijde: Kesha treedt blijkbaar volgend jaar weer op in Europa (op 1 juni aangekondigd voor Mighty Hoopla), dus eventueel ook een kanshebber? Heeft in ieder geval al enkele keren op Werchter gestaan.
 
Laatst bewerkt:

luluasas

Randprogramma
9 mei 2023
230
214
Dat is toch eerder iets om aan een kleiner festival te gunnen. Slechte live-reputatie en trekken toch ook niet echt veel volk meer naar hun shows als ik mij niet vergis.

Dat terzijde: Kesha treedt blijkbaar volgend jaar weer op in Europa (op 1 juni aangekondigd voor Mighty Hoopla), dus eventueel ook een kanshebber? Heeft in ieder geval al enkele keren op Werchter gestaan.
Zou die voor minder als headliner komen, want dan hoeft het van mij niet.
 

ChrisV

Dagopener
21 jan 2017
567
530
Stond vorige keer in de KluB in de late namiddag, en dat was ten tijde van haar hoogdagen. Dus denk niet dat zij héél erg hoge eisen stelt.
2013 Mainstage . na band of horses (prachtig) en voor Depeche Mode (1 vd beste concerten die ik heb gezien) flinke uitersten zo haha.


edit; sorry dit ging over Kesha zag ik. ik zat nog met 30 seconds to mars in mijn hoofd.
 
  • Leuk
Waarderingen: swissepfan

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
748
925
Voor de liefhebbers: 30 Seconds to Mars staat 11 juli op Cruïlla Festival in Barcelona. Dat zou zomaar ook RW kunnen worden.
Ik heb je bericht gerapporteerd voor hate speech.

Nee grapje. Hebben een paar toffe anthems maar m.i. absoluut geen RW headliner meer hedendaags.

Aan de andere kant, combineer ze met Linkin Park en je hebt wel een sterke bovenkant (op papier).
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
1.031
1.117
Ik heb je bericht gerapporteerd voor hate speech.

Nee grapje. Hebben een paar toffe anthems maar m.i. absoluut geen RW headliner meer hedendaags.

Aan de andere kant, combineer ze met Linkin Park en je hebt wel een sterke bovenkant (op papier).
30stm is toch nooit in de running voor headliner spot geweest? In het verleden toch ook om18-19u op rock werchter, niet?

Veel show, muzikaal net tekort.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

parelconfituur

Geliefde act
7 dec 2019
1.326
2.111
30 Seconds to Mars is ideaal om in de late namiddag/vooravond zo net voor de grote kanonnen te zetten. Gewoon een uurtje kijken naar het ego van Leto en de toeters en bellen en even meeschreeuwen op The Kill.

Het gaat alleszins een stuk leuker worden dan die treurwilg van een Odell dit jaar op main.

Qua namen die perfect zouden werken op die spot zou ik ook Bloc Party wel nog eens zien zitten. Ook ietwat vergane glorie, maar als die Helicopter inzetten gaat heel de weide even los.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.308
6.812
Als ik dit zo zie kunnen er nog een paar festivals bij.

28 juni Tons of Rock of Open Air?
4 juli Rock Werchter?
En volgens mij was Download ook al flink geteased toch? Zal wel 13juni worden.
Ja, en Mad Cool en NOS Alive zullen ook wel niet missen, denk ik.
 

PK82

Playlistbediener
8 jul 2024
41
32
30 Seconds to Mars is ideaal om in de late namiddag/vooravond zo net voor de grote kanonnen te zetten. Gewoon een uurtje kijken naar het ego van Leto en de toeters en bellen en even meeschreeuwen op The Kill.

Het gaat alleszins een stuk leuker worden dan die treurwilg van een Odell dit jaar op main.

Qua namen die perfect zouden werken op die spot zou ik ook Bloc Party wel nog eens zien zitten. Ook ietwat vergane glorie, maar als die Helicopter inzetten gaat heel de weide even los.
Enkele jaren gelden, ook al na hun hoogtepunt een prima show gezien van hun in The Barn. Net voor Biffy Clyro als ik me niet vergis.
Beide zeer goed toen
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken