Rock Werchter 2025

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.859
12.618
Puur gevoelsmatig dit: K-pop en RW voelen voor mij niet als een match. RW profileert zich toch als het mainstream festival waar niet de platte pop staat maar de artiesten die net wat meer weten te brengen. Hier kan Nick Cave een mainstage afsluiten. Daarom was Pommelien Thijs een heet hangijzer en om over Metejoor maar te zwijgen. K-pop is voor mij de Aziatische variant van platte pop. Waarom zou dit dan wel op RW passen? Alleen omdat het uit een ander continent komt? Ik vind het echt niet bij het imago én publiek van RW passen.
 
  • Leuk
Waarderingen: slyke, johanra en Joe

Chiefs

Gouden Tip
25 nov 2021
321
451
De datum op de website staat terug op 2024. Maar toch een teken dat er gesleuteld is aan de website. Ook het nieuwsbericht over de 'Schuerkalender' is weg gehaald van de website.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.921
9.893
Zolang de K-Pop scene zo toxic is mag het voor mij lekker wegblijven. Uitbuiten van je artiesten, veel te hoge prijzen vragen aan veel te jonge fans, toxic fanbases, misbruik van social media voor airplay.

Nee laat het voorlopig maar even wegblijven.
Ja die mindere kant van de medaille schijnt toch wel een beetje door idd. K-pop gaat duidelijk veel meer dan alleen ‘muziek luisteren’. Samenwerkingen met merken, tonnen merch, de bigger-than-life aanpak, je voelt de machine heel hard. Dit is écht een groot deel van de cultuur en het straatbeeld.
 

Bwoite

Randprogramma
8 jun 2022
208
180
geen Limp Bizkit op RW waarschijnlijk, staat 1 April in het sportpaleis (geen grap)
Ik had interesse, tot ik volgende prijzen in het persbericht zag staan:

Tickets voor het concert in het Sportpaleis zijn beschikbaar vanaf vrijdag 25 oktober om 10u via livenation.be en kosten €107,10 - €101,51 – €95,90 - €90,30 - €84,70 - €73,50 (inclusief servicekosten en mobiliteitsbijdrage).
 

Yerko_music

Randprogramma
11 sep 2023
145
75
Ik had interesse, tot ik volgende prijzen in het persbericht zag staan:

Tickets voor het concert in het Sportpaleis zijn beschikbaar vanaf vrijdag 25 oktober om 10u via livenation.be en kosten €107,10 - €101,51 – €95,90 - €90,30 - €84,70 - €73,50 (inclusief servicekosten en mobiliteitsbijdrage).
is een soort van Festivalletje hoe ik het zie
 

PK82

Playlistbediener
8 jul 2024
41
32
Ik had interesse, tot ik volgende prijzen in het persbericht zag staan:

Tickets voor het concert in het Sportpaleis zijn beschikbaar vanaf vrijdag 25 oktober om 10u via livenation.be en kosten €107,10 - €101,51 – €95,90 - €90,30 - €84,70 - €73,50 (inclusief servicekosten en mobiliteitsbijdrage).
Nooit never krijgen die dat toch nog uitverkocht ?
 

musicislife

Randprogramma
15 dec 2022
204
166
Nooit never krijgen die dat toch nog uitverkocht ?
Ik vermoed dat ze het balkon niet gaan openen... Het inspelen op nostalgie heeft zijn grenzen volgens mij. Al was Blink vorig jaar ook uitverkocht geloof ik. Dus ik ben benieuwd. Ik ga die dag ticketswap wel eens in het oog houden.
Skunk Anansie naar de AB wilt niet per se zeggen dat ze niet naar RW kunnen komen. Het is ook maar in maart. Mooie band, altijd welkom!
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
4.051
3.396
Ik vermoed dat ze het balkon niet gaan openen... Het inspelen op nostalgie heeft zijn grenzen volgens mij. Al was Blink vorig jaar ook uitverkocht geloof ik. Dus ik ben benieuwd. Ik ga die dag ticketswap wel eens in het oog houden.
Skunk Anansie naar de AB wilt niet per se zeggen dat ze niet naar RW kunnen komen. Het is ook maar in maart. Mooie band, altijd welkom!
Blink is wel een pak groter dan Bizkit naar mijn inziens
 
  • Leuk
Waarderingen: MadMandra27

Gebruikers die dit onderwerp bekijken