Rock Werchter 2025

ChrisV

Dagopener
21 jan 2017
567
530
Zullen we deze keer Korn proberen weg te plukken bij Graspop?
Dan mogen ze Volbeat hebben.

Korn is weeer met een tour bezig en de aankondigingen komen op gang. Ik heb ze nog nooit gezien maar zou dat wel graag willen. RW past makkelijk toch?
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.516
6.341
Zullen we deze keer Korn proberen weg te plukken bij Graspop?
Dan mogen ze Volbeat hebben.

Korn is weeer met een tour bezig en de aankondigingen komen op gang. Ik heb ze nog nooit gezien maar zou dat wel graag willen. RW past makkelijk toch?
Korn zal wel gewoon Graspop doen.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.186
5.595
Alanis Morissette heeft 2, 4 en 5 juli optredens in de UK. Lijkt 'm niet te worden voor Rock Werchter of het zou op zondag moeten zijn.
Kan op 27 (of 28, maar minder waarschijnlijk) juni naar Live is Live.
Kan ook nog wel Classic worden in dat geval (of niet in België)

Zullen we deze keer Korn proberen weg te plukken bij Graspop?
Dan mogen ze Volbeat hebben.

Korn is weeer met een tour bezig en de aankondigingen komen op gang. Ik heb ze nog nooit gezien maar zou dat wel graag willen. RW past makkelijk toch?
Zullen wel Graspop headlinen, lijkt me niet dat ze liever overdag op RW staan
 
  • Leuk
Waarderingen: Knightofmuser en johanra

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.918
8.939
Zullen we deze keer Korn proberen weg te plukken bij Graspop?
Dan mogen ze Volbeat hebben.

Korn is weeer met een tour bezig en de aankondigingen komen op gang. Ik heb ze nog nooit gezien maar zou dat wel graag willen. RW past makkelijk toch?
Is toch gemakkelijk op te lossen door gewoon een dagje naar Dessel te gaan :)

Ik denk dat Graspop hun headliners heel hard nodig gaat hebben volgend jaar, en dat die KoRn en Volbeat niet gaan willen opgeven
 

ChrisV

Dagopener
21 jan 2017
567
530
Is toch gemakkelijk op te lossen door gewoon een dagje naar Dessel te gaan :)

Ik denk dat Graspop hun headliners heel hard nodig gaat hebben volgend jaar, en dat die KoRn en Volbeat niet gaan willen opgeven
Ja da klopt ook weer... maar de portemonnee houdt het zo niet lang vol. Dagje hier dagje daar....... Keertje of 2 ziggo, keer sportpaleis
Daarom hou ik zo van Werchter; divers genoeg voor mij, al mogen ze soms wat meer metal(verwant) programmeren
 
  • Leuk
Waarderingen: rw83 en Voneulein

kaiser

Dagopener
11 jan 2019
695
395
Is toch gemakkelijk op te lossen door gewoon een dagje naar Dessel te gaan :)

Ik denk dat Graspop hun headliners heel hard nodig gaat hebben volgend jaar, en dat die KoRn en Volbeat niet gaan willen opgeven
GMM heeft ook 2 headliners per dag, dus ze hebben in principe 8 grotere namen nodig. Verwacht korn en volbeat allebei op gmm
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken