Pinkpop 2025

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.718
7.684
Bijzonder wel. Allemaal festivals en dan in NL een zaalshow. Ik denk dat ze voor Pinkpop toch meer bezoekers hadden getrokken dan Timberlake.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

colette283

Dagopener
13 sep 2022
582
304
Ik weet niet ook niet of Timberlake en Rodrigo hun dag uitverkopen. Timberlake fans zullen wel verzadigd zijn na drie keer Ziggo. Rodrigo is een mooie naam maar op haar naam alleen zal het veld niet meteen volledig vollopen denk ik. Daar mag dan wel een mooi dagprogramma naast.
Eens hoor, eerlijk gezegd ik kan er niks mee, met Rodrigo en kende geeneens een nummer. En nee ik leef niet onder een steen, maar er zullen genoeg mensen die daar ook zo over denken, maar ook genoeg die het wel kunnen waarderen. Met een goed dagprogramma moeten ze dan wel komen, anders werkt Rodrigo ook niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257 en Maria

colette283

Dagopener
13 sep 2022
582
304
Bijzonder wel. Allemaal festivals en dan in NL een zaalshow. Ik denk dat ze voor Pinkpop toch meer bezoekers hadden getrokken dan Timberlake.
Waarschijnlijk. Maar misschien, wij zien het nu allemaal als negatief, misschien heel misschien hadden ze al knallers van headliners en was Green day te veel/te laat of wat dan ook
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.692
6.878
Die kan hier ook nog wel gevoerd, want het is toch vrij bijzonder dat Mojo ze hier in de Ziggo wegzet.
kan, maar dan kom ik weer terug op de 1 dag vrij tussen de data en de aankondiging voor Hurricane en Southside sinds 12 september...
dat dat geen onverwachte lijn van verwachting is vandaag?
 

JeanLouisMichel

Playlistbediener
14 okt 2024
5
3
Eens hoor, eerlijk gezegd ik kan er niks mee, met Rodrigo en kende geeneens een nummer. En nee ik leef niet onder een steen, maar er zullen genoeg mensen die daar ook zo over denken, maar ook genoeg die het wel kunnen waarderen. Met een goed dagprogramma moeten ze dan wel komen, anders werkt Rodrigo ook niet.
Ik ken haar ook niet, ff geluisterd op Spotify maar is dit de energie van een afsluiter die je zoekt? Meeste bezoekers zullen weinig last hebben met in slaap vallen als ze klaar is :censored: volgens mij
 

luluasas

Randprogramma
9 mei 2023
230
214
Ik ken haar ook niet, ff geluisterd op Spotify maar is dit de energie van een afsluiter die je zoekt? Meeste bezoekers zullen weinig last hebben met in slaap vallen als ze klaar is :censored: volgens mij
Zou ook niet mijn favoriete headliner zijn maar dit soort zure reacties zijn niet nodig. Is de nieuwe generatie en volgens mij is ze gewoon een goede liveact.
 
  • Leuk
Waarderingen: WTSGD

Gebruikers die dit onderwerp bekijken