Pinkpop 2025

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.517
6.341
Mojo heeft écht schijt aan Pinkpop. Green Day en Alanis Morisette zijn toch gewoon no brainers voor Pinkpop zou je zeggen? Alle hoop op Linkin Park. En afwachten tot wanneer Timberlake bekend wordt gemaakt.
Waarom no brainers? Je weet toch niet wat er allemaal gaande is en wat die artiesten eisen?

Als Korn in hetzelfde weekend Graspop doet, wat mij zeker lijkt, dan zie ik die nog op Pinkpop opduiken.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.504
3.703
Waarom no brainers? Je weet toch niet wat er allemaal gaande is en wat die artiesten eisen?
Ja ik snap hoe het werkt en er zal altijd een voor ons onbekende logische reden zijn. Feit blijft, dit zijn echte Pinkpop-acts, ze doen ook festivals en spelen in Nederland rond Pinkpop. Dit is toch gewoon het zoveelste bewijs dat Pinkpop de allerlaagste prioriteit is voor Mojo?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.279
2.213
Ik vind Greenday ook wel apart hoor. Mojo zet ze blijkkbaar liever in Arnhem en Amsterdam. Het is al vaker benoemd maar PP vist wel opvallend vaak achter het net..
 
  • Leuk
Waarderingen: puncturewounds

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
577
375
Jemig zoveel aankondigingen het is haast niet meer bij te houden. Veel gemiste kansen voor Pinkpop! Blijft niet veel over 🤔
Dan wordt het Justin, Linkin en Pearl Jam 😬
 
  • Leuk
Waarderingen: Maria

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.517
6.341
Als ik het goed heb doorgekregen is het momenteel erg duidelijk welke 3 acts Pinkpop zullen headlinen, en de grote lijntjes zullen invullen. Zal er wel mee te maken hebben waarom ze bepaalde dingen zo invullen.
 
  • On fire
Waarderingen: DennisvdBr

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.279
2.213
Als ik het goed heb doorgekregen is het momenteel erg duidelijk welke 3 acts Pinkpop zullen headlinen, en de grote lijntjes zullen invullen. Zal er wel mee te maken hebben waarom ze bepaalde dingen zo invullen.
Olivia Justin en Linkin Park dus.
We kunnen het topic sluiten.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Bassie78

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
453
360
Ik vind Greenday ook wel apart hoor. Mojo zet ze blijkkbaar liever in Arnhem en Amsterdam. Het is al vaker benoemd maar PP vist wel opvallend vaak achter het net..
Mojo is wat dat betreft gewoon kut, ze hebben kleine tour maar spelen ook paar festivals. Erg apart dat ze dan weer niet op PP staan
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.279
2.213
Mojo is wat dat betreft gewoon kut, ze hebben kleine tour maar spelen ook paar festivals. Erg apart dat ze dan weer niet op PP staan
Mojo zet strategisch de acts neer. Je kan bv ook Sting nu al inzetten als headliner voor Bospop. Green Day is bij de volgende passage door NL headliner op PP. Durf er bijna om te wedden.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.279
2.213
Als dit zo is, dan neem ik het terug en heeft Pinkpop Green Day (had ze dan vorig jaar neergezet..) niet nodig. Dat zou een mooie bovenkant zijn.
Dat hebben ze te danken aan Rodrigo die een volledige festival tour gaat doen door Europa en de hype rond Linkin Park. Timberlake was een inkoppertje vanaf het begin.
 

Oasiss

Headliner
4 okt 2016
5.004
5.585
Als dit zo is, dan neem ik het terug en heeft Pinkpop Green Day (had ze dan vorig jaar neergezet..) niet nodig. Dat zou een mooie bovenkant zijn.
Zou inderdaad een heel erg typisch Pinkpoptrio zijn en ik denk vrij objectief gezien een goed trio.
Los daarvan, bekruipt mij ook het idee dat Pinkpop vaak als container wordt gezien en het weinig prio heeft wat er staat,
 

colette283

Dagopener
13 sep 2022
582
305
nee, maar voor RaR/RiP en NovaRock wordt de optie Volbeat genoemd om de Linkin Park discussie voor Pinkpop de kop in te drukken ;)

dan zie ik eerder KORN opduiken op RaR/RiP en NovaRock nu ze begin juni al in Zweden staan... ipv Volbeat

( al zit ik uiteraard in de Linkin Park tunnel )
Volgens mij zit iedereen in die Linkin park tunnel, of je het nu wilt of niet 🤪.

Maar volgens mij werd Volbeat al eerder genoemd als mogelijke headliner voor Graspop, dus ja zo een gekke gedachte is het niet nee.
 

D02

Dagopener
2 jan 2019
579
266
Rodrigo
Timberlake
LP en/of Volbeat.
Gaat wel uitverkopen denk ik.
Dagkaarten wel maar weekend??
Dit zijn niet bepaald artiesten die veel fans delen lijkt me. Timberlake en LP dan nog wel die ziten qua jaren dat ze veel op de radio waren nog wel dicht bij elkaar. Maar rodrigo en volbeat liggen wel ver uit elkaar.
Wat het ook wel weer bijzonder zou maken als het weekend wel uitverkoopt!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.718
7.686
Dagkaarten wel maar weekend??
Dit zijn niet bepaald artiesten die veel fans delen lijkt me. Timberlake en LP dan nog qua hoogtijd jaren. Maar rodrigo en volbeat liggen wel ver uit elkaar.
Wat het ook wel weer bijzonder zou maken als het weekend wel uitverkoopt!
Ik weet niet ook niet of Timberlake en Rodrigo hun dag uitverkopen. Timberlake fans zullen wel verzadigd zijn na drie keer Ziggo. Rodrigo is een mooie naam maar op haar naam alleen zal het veld niet meteen volledig vollopen denk ik. Daar mag dan wel een mooi dagprogramma naast.
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257

Gebruikers die dit onderwerp bekijken