Pinkpop 2025

ChrisV

Dagopener
21 jan 2017
567
530
Die kan hier ook nog wel gevoerd, want het is toch vrij bijzonder dat Mojo ze hier in de Ziggo wegzet.
Ja inderdaad. Gelredome uitverkopen was geen probleem vorig jaar, met 2X zoveel capaciteit.
Je verwacht een grote eigen show (malieveld , pinkpop, groningen) Misschien dan een 2e ziggodome
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

colette283

Dagopener
13 sep 2022
582
304
Zou ook niet mijn favoriete headliner zijn maar dit soort zure reacties zijn niet nodig. Is de nieuwe generatie en volgens mij is ze gewoon een goede liveact.
Wat is hier precies zuur aan dan? Sorry maar de een vindt het fantastisch en de andere niet, en omschrijft het op zijn/haar manier. In dit geval noemt JeanLouisMichel het slaapverwekkend. En om eerlijk te zijn, wat ik op Spotify gehoord heb, vind ik ook niks aan. En zoals in het filmpje, zonder de show er omheen ook niet, persoonlijk vind ik haar stem en teksten niet passen binnen het genre teminste dat is denk ik, zoals ik het zou omschrijven.
 

puncturewounds

Campingartiest
2 dec 2023
95
84
Eerlijk, mijn ding is het ook niet, maar ik vind het wel een prima boeking als ze er zou staan. Nieuwe generatie, nog nooit eerder geweest, hip onder (vooral) jongeren. Als je dan toch zo graag wil vernieuwen dan is dit een goede zet. Zet daar Timberlake nog een dag bij als throwback voor mensen die daarmee zijn opgegroeid en zet LP erbij als rock-headliner en je hebt imo een prima bovenkant. Zet er een stevig dagprogramma onder en het zou zomaar een prima editie kunnen worden. Het blijft toch vaak gewoon een kwestie van smaak en je kan het toch nooit helemaal goed doen als organisatie.
 
  • Leuk
Waarderingen: colette283

Oasiss

Headliner
4 okt 2016
5.004
5.585
Maar als het iemands cup of tea niet is, wil niet zeggen dat diegene het geen goede boeking of headliner vind toch?
Nja, in dat kader kun je Olivia Rodrigo ook onmogelijk een slechte boeking vinden ;).

Daarbij, in Dennis' geval kreeg ik de indruk dat hij Justin Timberlake, behalve objectief bekeken, ook persoonlijk wel leuk vond. Dat verbaasde mij simpelweg.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.279
2.213
Ik begrijp niet hoe green day niet op een festival staat in Nederland.
Daarin sta je niet alleen. Te veel locaties om ze weg te zetten denk ik. Spelen in heel Europa dit en volgend jaar in ieder Europees land wel op een festival. Behalve in NL. Er is altijd wel een reden te bedenken maar het gebeurd alleen hier. Lachwekkend... Maar ze komen wel 2 jaar achter elkaar... Dat dan weer wel.
 

colette283

Dagopener
13 sep 2022
582
304
Nja, in dat kader kun je Olivia Rodrigo ook onmogelijk een slechte boeking vinden ;).

Daarbij, in Dennis' geval kreeg ik de indruk dat hij Justin Timberlake, behalve objectief bekeken, ook persoonlijk wel leuk vond. Dat verbaasde mij simpelweg.
Dat klopt, alleen denk ik wel dat er dan een goede line-up onder moet zetten. Want alleen onder jongeren gaat het dan denk ik ook niet uitverkopen.
 

colette283

Dagopener
13 sep 2022
582
304
Daarin sta je niet alleen. Te veel locaties om ze weg te zetten denk ik. Spelen in heel Europa dit en volgend jaar in ieder Europees land wel op een festival. Behalve in NL. Er is altijd wel een reden te bedenken maar het gebeurd alleen hier. Lachwekkend...
Misschien staan ze toch nog op beiden, al is die kans erg klein.
 

de vaste gast

Nieuw lid
1 okt 2024
4
4
Hier een enorme greenday fanā€¦ maar alle reacties.. ze stonden een jaar terug in Arnhem. Dit kaarten gingen nu niet echt bepaald hard. Waarom zou dit ineens dan een gemiste kans zijn voor Mojo als ze ze niet boeken voor Pinkpop. Denk echt niet, op basis van dat greenday de laatste jaren al vaker in NL of omgeving is geweest, en die kaarten nooit hard liepen, dat ze bij PP wel veel kaarten zouden verschuiven.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.777
9.160
Het maakt eigenlijk niet uit wie je naast Linkin Park zet. Als je LP hebt, dan ben je gewoon binnen met je kaartverkoop. Een hele generatie fans met inmiddels genoeg geld om bier te kopen naar je festival en kassa.
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257

Gebruikers die dit onderwerp bekijken