Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja inderdaad. Gelredome uitverkopen was geen probleem vorig jaar, met 2X zoveel capaciteit.
Je verwacht een grote eigen show (malieveld , pinkpop, groningen) Misschien dan een 2e ziggodome
Zou ook niet mijn favoriete headliner zijn maar dit soort zure reacties zijn niet nodig. Is de nieuwe generatie en volgens mij is ze gewoon een goede liveact.
Wat is hier precies zuur aan dan? Sorry maar de een vindt het fantastisch en de andere niet, en omschrijft het op zijn/haar manier. In dit geval noemt JeanLouisMichel het slaapverwekkend. En om eerlijk te zijn, wat ik op Spotify gehoord heb, vind ik ook niks aan. En zoals in het filmpje, zonder de show er omheen ook niet, persoonlijk vind ik haar stem en teksten niet passen binnen het genre teminste dat is denk ik, zoals ik het zou omschrijven.
Eerlijk, mijn ding is het ook niet, maar ik vind het wel een prima boeking als ze er zou staan. Nieuwe generatie, nog nooit eerder geweest, hip onder (vooral) jongeren. Als je dan toch zo graag wil vernieuwen dan is dit een goede zet. Zet daar Timberlake nog een dag bij als throwback voor mensen die daarmee zijn opgegroeid en zet LP erbij als rock-headliner en je hebt imo een prima bovenkant. Zet er een stevig dagprogramma onder en het zou zomaar een prima editie kunnen worden. Het blijft toch vaak gewoon een kwestie van smaak en je kan het toch nooit helemaal goed doen als organisatie.
Ik ook niet . Op het filmpje vind ik zelfs door de drums en bass haar stem te zacht ofz. Al moet ik ook eerlijk bekennen dat ik het niet heb afgekeken. Gewoon niet mijn ding.
Nja, in dat kader kun je Olivia Rodrigo ook onmogelijk een slechte boeking vinden .
Daarbij, in Dennis' geval kreeg ik de indruk dat hij Justin Timberlake, behalve objectief bekeken, ook persoonlijk wel leuk vond. Dat verbaasde mij simpelweg.
Daarin sta je niet alleen. Te veel locaties om ze weg te zetten denk ik. Spelen in heel Europa dit en volgend jaar in ieder Europees land wel op een festival. Behalve in NL. Er is altijd wel een reden te bedenken maar het gebeurd alleen hier. Lachwekkend... Maar ze komen wel 2 jaar achter elkaar... Dat dan weer wel.
Nja, in dat kader kun je Olivia Rodrigo ook onmogelijk een slechte boeking vinden .
Daarbij, in Dennis' geval kreeg ik de indruk dat hij Justin Timberlake, behalve objectief bekeken, ook persoonlijk wel leuk vond. Dat verbaasde mij simpelweg.
Daarin sta je niet alleen. Te veel locaties om ze weg te zetten denk ik. Spelen in heel Europa dit en volgend jaar in ieder Europees land wel op een festival. Behalve in NL. Er is altijd wel een reden te bedenken maar het gebeurd alleen hier. Lachwekkend...
Ik denk dat hij ook nog een iets oudere generatie meer aanspreekt, en Olivia iets minder (tenminste in mijn geval, zal ook meer aan mij liggen heb ook niks met Taylor Swift )
Hier een enorme greenday fanā¦ maar alle reacties.. ze stonden een jaar terug in Arnhem. Dit kaarten gingen nu niet echt bepaald hard. Waarom zou dit ineens dan een gemiste kans zijn voor Mojo als ze ze niet boeken voor Pinkpop. Denk echt niet, op basis van dat greenday de laatste jaren al vaker in NL of omgeving is geweest, en die kaarten nooit hard liepen, dat ze bij PP wel veel kaarten zouden verschuiven.
Het maakt eigenlijk niet uit wie je naast Linkin Park zet. Als je LP hebt, dan ben je gewoon binnen met je kaartverkoop. Een hele generatie fans met inmiddels genoeg geld om bier te kopen naar je festival en kassa.