Pinkpop 2025

Tinus101

Support act
21 nov 2022
997
1.190
In beide gevallen is het toch gewoon onwijs vet dat het originele werk van een band nog door zo veel mogelijk originele leden van de band gebracht wordt!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.279
2.213
Met zoveel aankondigen vandaag hoeven we deze week geen nieuws vanuit het Pinkpop kamp te wachten! Eerste week van november wellicht?
Ik denk het wel hoor. Meerdere festivals komen deze week dus waarom zou PP niet woensdag of donderdag kunnen komen?
Komt ook wel overeen met de insider hier vorige week aangaf... Ik vermoed dat hij daar wel gelijk over zou kunnen hebben maar meer wilde/kon hij niet delen.
 

Oasiss

Headliner
4 okt 2016
5.004
5.585
Ik vind het bij Linkin Park in die zin ook nog tof dat ze op de eerste plaats met een vrouw komen, dat is per definitie als minder gelijkend, denk ik. Daarnaast ook gelijk nieuw werk dat herinneringen naar hun ouder werk oproept (het werk waardoor een goede 20 jaar geleden fan werd).

Ik denk ik simpel minder Queen fan ben dan LP fan, en me dat gewoon wat kouder laat. Misschien is Freddie inmiddels ook wat mythischer dan Chester en voelt vervanging daardoor pijlijker ofzo? Maar Queen met Adam Lambert zou toch ook geen een headliner zijn op Pinkpop?
 

brutus257

Dagopener
20 nov 2013
507
215
Eens hoor, eerlijk gezegd ik kan er niks mee, met Rodrigo en kende geeneens een nummer. En nee ik leef niet onder een steen, maar er zullen genoeg mensen die daar ook zo over denken, maar ook genoeg die het wel kunnen waarderen. Met een goed dagprogramma moeten ze dan wel komen, anders werkt Rodrigo ook niet.
Je bent niet de enige, zou het ook onbegrijpelijk vinden mocht ze pinkpop headlinen.. evenals een Justin Timberlake zal een grote artiest zijn maar welke doelgroep wil je hier mee pakken?
 
  • Haha
Waarderingen: elo

Gloaming

Gouden Tip
15 aug 2022
283
209
dat heb ik nooit gesnapt...
een band die een doorstart maakt met een vervangend lid, blijft in mijn ogen dezelfde band
helemaal als het een doorstart is na het overlijden van een bandlid, is het mooi dat een band een doorstart maakt

het is wel zo dat een zanger(es) vervangen altijd meer impact op het geluid van de band heeft dan bijvoorbeeld een andere drummer of een toesenist
Stones zonder Watts is geen coverband, of Foo Fighters zonder Hawkins is geen coverband, of AC/DC zonder Scott is geen coverband, dan is net zo goed Linkin Park zonder Bennington ook geen coverband.

Het is een doorstart...
Het is natuurlijk ook cashen. Ze brengen nu meer geld in de la dan als ze een nieuwe band waren begonnen. Het is ook niet één lid dat wordt vervangen maar de halve band.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.718
7.684
Je bent niet de enige, zou het ook onbegrijpelijk vinden mocht ze pinkpop headlinen.. welke doelgroep wil je hier mee pakken?
Een doelgroep die niet wegblijft als de put met oude rocknamen straks leegstaat. Hoe vroeger ze daarmee beginnen hoe beter. Ze zijn er al laat mee.

En waarom is het onbegrijpelijk als een grote nieuwe naam, die bewezen heeft kneitergoeie shows weg te zetten, een groot mainstream festival headlined?
 
  • Leuk
Waarderingen: WTSGD

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.692
6.878
Het is natuurlijk ook cashen. Ze brengen nu meer geld in de la dan als ze een nieuwe band waren begonnen. Het is ook niet één lid dat wordt vervangen maar de halve band.
AC/DC bestaat inmiddels ook niet uit 1 vervangend lid... Het is ook niet de "Angus Coverband - Tribute to AC/DC"
 

D02

Dagopener
2 jan 2019
579
266
Festileaks had net een artikel op fb ‘ olivia rodrigo eerste headliner pinkpop’

Maar toen ik er op klikte kwam er do not found page en inmiddels kan ik het niet meer vinden
 
  • On fire
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.718
7.684

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.371
2.756
Vanwege een heftig ziekte bed ( dit typende vanuit het ziekenhuis) . Helaas niet meer mee kunnen doen met het Festileaks voorspel van Pinkpop.

Na een aantal weken toch weer even actief hier.

FESTILEAKS WEET MEER! Zojuist artikel gepost over Olivia die Pinkpop headliner is . Deze is nu weer offline gehaald.

Dus ik hoor graag meer…
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.777
9.160
Ik vind het bij Linkin Park in die zin ook nog tof dat ze op de eerste plaats met een vrouw komen, dat is per definitie als minder gelijkend, denk ik. Daarnaast ook gelijk nieuw werk dat herinneringen naar hun ouder werk oproept (het werk waardoor een goede 20 jaar geleden fan werd).

Ik denk ik simpel minder Queen fan ben dan LP fan, en me dat gewoon wat kouder laat. Misschien is Freddie inmiddels ook wat mythischer dan Chester en voelt vervanging daardoor pijlijker ofzo? Maar Queen met Adam Lambert zou toch ook geen een headliner zijn op Pinkpop?

Ik denk dat ze er alleen zouden staan als headliner
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.718
7.684
Season 7 Episode 3 GIF by The Big Bang Theory
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos

Gebruikers die dit onderwerp bekijken