Pinkpop 2025

Demi

Playlistbediener
27 nov 2022
22
18
Het wordt op basis van wat inside info die hier en op andere kanalen gedeeld is icm logisch nadenken denk ik het volgende. Zou zeer mooi zijn
Vrijdag: Rodrigo + Timberlake
Zaterdag: Linkin Park
Zondag: U2
Als dit het wordt maakt de rest van de line-up mij niet eens meer uit, en wordt het sowieso een fantastische editie. Helaas te mooi om waar te zijn.
 

WTSGD

Campingartiest
22 jul 2024
69
167
Je bent niet de enige, zou het ook onbegrijpelijk vinden mocht ze pinkpop headlinen.. evenals een Justin Timberlake zal een grote artiest zijn maar welke doelgroep wil je hier mee pakken?

De doelgroep die Pinkpop graag voor ogen ziet? Of je het leuk vind of niet, de “gitaarboomers” zijn een uitstervend ras waar je geen groot festival meer mee kunt vullen.
 

brutus257

Dagopener
20 nov 2013
507
215
Mensen die van popmuziek houden. Wat een vraag.
Laat ik het anders stellen bind je die doelgroep aan je festival??
OR voor de gillende tienermeisjes (als ik de beelden bekijk), Justin Timberlake voor de 30er die van pop houdt, en Linkin Park voor de alternatievere mensen..
Voor elk wat wils zou je zeggen!! Maar dit is toch een combi van niks?
Ik denk dat alleen de laatse voor een heel weekend gaat en ook weer komt..
En zo word het telkens meer een dagjes festival
 

jeff250381

Playlistbediener
21 okt 2023
28
15
Zou ik niet doen, da's vrij pijnlijk. Ik zou me laten verrassen.

Maar linksom of rechtsom; Rodrigo is een grote naam, die kan headlinen en een hoop volk naar de weide haalt. Ik snap niet waarom dit geen goed idee zou zijn.
Verrassen is inderdaad een beter idee...🤣. Ik ben benieuwd of je gelijk hebt! Ik las ergens dat de grootste groep pinkpop bezoekers tussen de 35 en 55 jaar oud is. Ben benieuwd of die hier op af gaan komen?
 
  • Leuk
Waarderingen: colette283 en brutus257

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.802
3.573
De doelgroep die Pinkpop graag voor ogen ziet? Of je het leuk vind of niet, de “gitaarboomers” zijn een uitstervend ras waar je geen groot festival meer mee kunt vullen.
Voor het gemak vergeten we even dat Hellfest en Wacken Open Air binnen no-time uitverkocht raken. En dat Graspop na corona volgens mij ook nog elke editie uitverkocht.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123 en brutus257

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.692
6.879
Mooi he. Rodrigo kan gewoon headliner hoor.
vulde dit jaar 2x Ziggo, als je ziet waar Pinkpop qua vrouwelijke headliner op aasde afgelopen jaren, zou het knap zijn als dit lukt...

gezien ze headliner spots aan haar tour toegevoegd heeft (weliswaar Zuid Amerika), lijkt ze voor 2025 best over te halen imo

edit: en ze past uitstekend bij de Q music en Sky Radio richting die Pinkpop Festival op draaft afgelopen jaren
 
  • Leuk
Waarderingen: Casper1995

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.718
7.686
Voor het gemak vergeten we even dat Hellfest en Wacken Open Air binnen no-time uitverkocht raken. En dat Graspop na corona volgens mij ook nog elke editie uitverkocht.
Die festivals kun je toch op geen enkele manier met Pinkpop vergelijken. Als je Slipknot, Iron Maiden en Korn op Pinkpop laat headlinen loopt het ook niet vol.
 

brutus257

Dagopener
20 nov 2013
507
215
De doelgroep die Pinkpop graag voor ogen ziet? Of je het leuk vind of niet, de “gitaarboomers” zijn een uitstervend ras waar je geen groot festival meer mee kunt vullen.
Dit is in België en Duitsland niet het geval?
Het sterft alleen uit hier in Nederland?
Dus moet iedereen de grens maar over want hier geen gitaren meer, slappe hap!
Zoveel procent moet vrouw zijn, het mag niet te moeilijk, het mag niet te hard, nee zoetsappige hapklare rommel als het de jeugd maar aanspreekt.
En degene die het hardst om deze namen roepen gaan al jaren niet naar pinkpop maar zoeken zelf de festivals over de grens op.
 
  • Leuk
Waarderingen: colette283 en jeff250381

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
4.036
5.034
Voor het gemak vergeten we even dat Hellfest en Wacken Open Air binnen no-time uitverkocht raken. En dat Graspop na corona volgens mij ook nog elke editie uitverkocht.
Daar gaan dan ook alle liefhebbers naartoe. Die gaan (de meeste althans) niet nog naar Pinkpop. Vandaar de keuze van MOJO om steeds minder metal te programmeren.
 
  • Leuk
Waarderingen: elo, Loek123 en WTSGD

Gebruikers die dit onderwerp bekijken