Pinkpop 2025

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.682
5.173
Kijken jullie niet verder dan de headliner? Vrijdag en zaterdag kon ik sowieso wel elke moment iets zien van alternatieve muziek. Zondag was het zo druk dat ik amper bij andere podiums kon komen. Hier kan ik niks over zeggen behalve dat doorstroom ruk is. Waardoor wel vast zit aan hoofdpodium met veel pop muziek.

Band als dead pony was mega goed. Nee is geen Pearl Jam. Maar groter betekent niet automatisch beter. Het betekent vooral duurder en meer kaartjes verkopen. (Hiermee zeg ik niet dat Pearl Jam slecht is).

Ik geef line up ook een 7 van de 10. Was zeker niet perfect. Jullie zijn zo zwart wit. Het is of verschrikkelijk of geweldig.
Wat bedoel je dan met alternatief? Want mijn eerste gedachte is dat ik daarvoor andere festivals zou aanraden.
 

fortress_muziek

Playlistbediener
20 jun 2024
39
37
Ik zie veel beelden van 3fm op de zwarte cross, heb met pinkpop niks gezien.. liggen ze in scheiding? Ook via kink kwam zwarte cross maar ook rw een aantal keer voorbij!
Heeft pinkpop nog een deal met een radiostation?
Kink was wel aanwezig via hun Instagram. Verder geen idee was zelf op Pinkpop dus niet mee gekregen.
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
915
1.679
Ik zal het gooien op me persoonlijk smaak alternatief is natuurlijk ook mega breed begrip. Punk, rock, metal en power pop
Opzich prima dat jij de line-up goed vond hoor, maar als ik jou muzieksmaak zie zijn er toch veel betere opties qua festivals in NL?
Tenzij je juist de combi met veel pop muziek leuk vind.
 

fortress_muziek

Playlistbediener
20 jun 2024
39
37
Opzich prima dat jij de line-up goed vond hoor, maar als ik jou muzieksmaak zie zijn er toch veel betere opties qua festivals in NL?
Tenzij je juist de combi met veel pop muziek leuk vind.
Ik ben ook op Jera on air geweest. Als ik echt maar 1 festival had kunnen pakken was keuze mogelijk wel anders.

Ligt er aan wat voor pop. Ik kan genieten van harde punk maar ook gewoon van Davina Michelle haar recente rock nummers.

Nu weet ik dat mij smaak niet echt mainstream is. Ik hou vooral van moderne punk, rock, metal en powerpop. Ik kan zeker ook wel genieten van bijvoorbeeld AC/DC (pas live gezien). Maar ik luister het niet echt fanatiek.
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidd

Jartz

Randprogramma
19 jun 2023
193
156
Zou ik ook heel erg waarderen. Zou zelf zeggen dat ie wel tegen headliner aanschurkt, maar misschien vergelijkbaar met Sam Smith?
Hmm, ik ben wel fan van zijn muziek. Maar om te headlinen, daar is hij toch nog iets te 'klein' voor, lijkt me zo.. Desalniettemin zou het zeker een geweldige naam zijn om toe te voegen aan de line-up.
 

Descor1995

Campingartiest
21 jun 2022
83
40
We hoeven in ieder geval in 2025 en 2026 geen Rammstein te verwachten, al had ik ze ook niet verwacht in 2025. Ze nemen na de huidige tour twee jaar lang een pauze. Dus als iemand de band met potlood heeft opgeschreven: streep maar door.
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie

Jartz

Randprogramma
19 jun 2023
193
156
We hoeven in ieder geval in 2025 en 2026 geen Rammstein te verwachten, al had ik ze ook niet verwacht in 2025. Ze nemen na de huidige tour twee jaar lang een pauze. Dus als iemand de band met potlood heeft opgeschreven: streep maar door.
Heb ze dit jaar gelukkig kunnen afstrepen van mijn bucketlist. Maar ik verwacht ze sowieso niet meer zo gauw op een Pinkpop, als je zelf zo een wereldproductie mee kunt trekken en veel meer kunt verdienen. Verder goed dat ze pauze nemen.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.682
5.173
Wat een stilte hier zeg. Kunnen we niet op zijn minst zo nu en dan even bespreken of Volbeat zou kunnen headlinen of dat er toch niet iets tijdens de headliner zou moeten spelen?
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Minie

BeWario

Gouden Tip
27 jun 2023
303
329
Wat een stilte hier zeg. Kunnen we niet op zijn minst zo nu en dan even bespreken of Volbeat zou kunnen headlinen of dat er toch niet iets tijdens de headliner zou moeten spelen?
Nee en ja! Op Lowlands bijvoorbeeld vind ik t altijd prima om de headliner te skippen en ergens anders te gaan kijken
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Gebruikers die dit onderwerp bekijken