Festileaks Draft XIII: De mini-mini draft

RubenJS

Support act
18 feb 2023
866
2.544
Ik volg het met veel interesse, maar meestal heb ik wel al een idee tussen welke festivals ik moet gaan kiezen. Op dit moment ben ik compleet kwijt hoe het er straks uit gaat zien 😅
Helemaal begrijpelijk, en dan ook geen enkel probleem. Tickets voor Apeldoornsch Hel zijn al verkrijgbaar, je kan er zelfs al voor kiezen. Scheelt straks weer keuzestress!
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.896
7.889
Ik volg het met veel interesse, maar meestal heb ik wel al een idee tussen welke festivals ik moet gaan kiezen. Op dit moment ben ik compleet kwijt hoe het er straks uit gaat zien 😅

Je had je vrienden ooit beloofd naar Graspop mee te gaan, ze zullen Baspop ook wel accepteren denk ik zo.
 
  • Leuk
Waarderingen: EdsjeFCB

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.471
6.230
Na de hoge intensiteit van vorige aankondiging is het tijd om weer tot rust te komen. Maar nog steeds wel luide rust, want het is drone en funeral doom wat de klok slaat 🔔

sunno_2019_credit_travisshinn.jpg

Sunn O)))

bell-witch-band_1.jpg

Bell Witch

Earth-band.jpg

Earth


@RubenJS > @team-0
 

team-0

Randprogramma
24 jun 2019
220
387
Drie troubadours in de aanbieding:



Cosmo Sheldrake maakt al zijn muziek op basis van samples die hij in de natuur opneemt en vervolgens bewerkt. Zijn laatste plaat op Spotify is dan ook -zoals tegenwoordig mogelijk is- "featuring NATURE".



Ten Tonnes tourt nu als akoestisch voorprogramma mee met Miles Kane maar bij ons is hij met voltallige band geboekt. Dan komen zijn nummers (die ik een stuk leuker vind dan die van zn oudere broer George Ezra) toch een stuk beter uit de verf.



Alexandra Savior. Als je bij je debuutplaat met Alex Turner en James Ford als producers mag noteren en je voor je tweede plaat op het label van Danger Mouse wordt binnengehengeld na persoonlijk advies van James Mercer, dan doe je iets verschrikkelijk goed.



@JK79 > @Yannick
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.665
4.694
6 nieuwe bands!
Een van de belangrijkste deathcore bands Whitechapel zal de line up vervoegen.
Hypocrisy zal wat welkome melodische deathmetal op de affiche brengen.
Nog wat prog met Soen.
Oranssi Pazuzu levert progressieve black metal.
Molybaron zal wat meezingers komen verzorgen.
LLNN is een mooie combo van hardcore en sludge.
Live leveren ze allemaal!
@Lion
 

Lion

Support act
7 mrt 2017
797
1.650
Drie erg fijne acts die ook op de komende editie van Left of the Dial staan. Ik jat gelijk ook even de beschrijvende tekstjes die zij hebben geschreven.

Cosmorat
"School-like chants over a bombastic drumline with vocals that shift from hushed taunts to expulsive screams."


New Age Doom
"Sprawling avant-prog with luminous vocals."


Bruise Control
"straightforward DIY Manchester punk"


next:
@warriorandweirdo - @Oasiss denk ik?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken