Festileaks Draft XIII: De mini-mini draft

JK79

Dagopener
11 sep 2021
521
1.263
In mijn geval heb je vaak maar een stuk of drie a vier metalnamen nodig om “best of the rest” te zijn.

Ik vind dat ik als deelnemer tickets moet kopen, maar heb altijd grootse moeite om de aankoop rond te krijgen. Mijn dagticket is bijvoorbeeld naar @JK79 gegaan voor de Ayreon dag, en als ze een presentatie had met wat vrije keuzes, was dat sowieso al ten koste gegaan van de weekendtickets van een van de andere metalfestivals
Thanks Bas. Ik vind het nog steeds jammer dat ik het niet heb kunnen afronden maar na een week amper internet in Frankrijk (wanneer maak je dat nog eens mee) bij thuiskomst een shitstorm op het werk. Maar ga zeker in de toekomst nog een keer door op dit concept en het verder uitwerken. Bij Ayreon zouden ook andere powermetalbands op het hoofdpodium staan als warm-up dus ook dat zou je denk ik wel bevallen hebben.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.009
6.406
Trompetgescha!!!l! * de drummer was intussen alweer naar huis vertrokken voor de ceremonie *

Vandaag volgt de apotheose van een wekenlange festival campagne om uit te maken wie het beste kleinschalige festival op poten kan zetten. Verschillende concepten in allerlei vormen, kleuren en maten werden uitgewerkt. De top drie vind je hier!

3. Apeldoornsch Hel door @RubenJS (25 punten, negen stemmers)
Het strafste metalfestival deze editie kwam uit de handen van Ruben! Apeldoornsch Hel had in deze draft enorm veel concurrentie, maar steeg boven zichzelf uit. De organisatie pakte uit met Trivium, Lorna Shore, Zeal & Ardor, Deafheaven en meer lekkers.

2. IJzeren Man door @Martijn (27 punten, negen stemmers)
De duimen moesten nét door Martijn worden gelegd voor de gouden plak. Ook de organisatie van IJzeren Man presenteerde het prachtig ontdekkingsfestival waarbij 9 mensen een combiticket voor aanschaftem. Al zal zilver ook mooi staan op de ijzeren schouw van de organisatie, vermoeden we.

1. Zonnewende door @Yannick (33 punten, 11 stemmers)
Wij bij wc-eend.. 😂 Het door jullie hoogste gestemde festival is... Zonnewende. Het festival bleek zowel in de smaak te vallen van indie-liefhebbers als mensen die iets de harder genres genegen zijn. Well, done vinden we bij YannickMaster! 😂
 
Laatst bewerkt:

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.737
2.419
Felicitaties @Yannick en merci voor de (wederom) vlekkeloze organisatie! Zelf ook best tevreden met mijn 5de plek. :D

Stemmen waren hier voor: Yannick, @mattman en @Martijn (als Draft-kompaan, hebben wij een band die nooit zal vergaan. 😜) en een dagticket voor de zaterdag van @Lion
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion

Gebruikers die dit onderwerp bekijken