Best Kept Secret 2024

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.416
2.542
Er zijn zo te zien nog wat namen toegevoegd aan de sessies bij de Muziekgieterij. Huidige lijstje:

Friday Session 1 – Upchuck (15:00 - 16:00)
Friday Session 2 – Katy Kirby (17:15 – 18:15)

Saturday Session 1 – Library Card (13:00 – 14:00)
Saturday Session 2 – Faux Real (15:00 - 16:00)

Sunday Session 1 – Ali (14:30 - 15:30)
Sunday Session 3 – Gurriers (16:30 – 17:30)
 

snoeperd

Randprogramma
6 jun 2019
127
127
Volgens mij is het al gezegd in het Forum, maar PJ Harvey was buitenaardse klasse op Primavera Sound, dus ga vooral. Wel jammer voor jullie dat het in een tent is en het niet gaat regenen en onweren. Maar je kan niet alles hebben.
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: DanielNedelko en timbo

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.380
9.130
Volgens mij is het al gezegd in het Forum, maar PJ Harvey was buitenaardse klasse op Primavera Sound, dus ga vooral. Wel jammer voor jullie dat het in een tent is en het niet gaat regenen en onweren. Maar je kan niet alles hebben.
Wat is er zo tof aan regen? Ik blijf liever droog hoor. 😅
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.416
2.542
Volgens mij is het al gezegd in het Forum, maar PJ Harvey was buitenaardse klasse op Primavera Sound, dus ga vooral. Wel jammer voor jullie dat het in een tent is en het niet gaat regenen en onweren. Maar je kan niet alles hebben.
Als ik de reacties op PS zo zie vraag ik me ook af of BKS er niet beter aan had gedaan om PJ Harvey op ONE te zetten op de plek van Disclosure of Paolo Nutini...
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.224
2.172
Ze heeft zelf verzoek gedaan om in de TWO op te treden.
Wat ik ergens ook wel bijzonder vindt, want juist de mainstage van BKS heeft iets bijzonders bij headliners ten opzichte van artiesten op andere festivals.
 
  • Leuk
Waarderingen: noid

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.897
994
Omdat ze anders om 7 uur op de ONE zou staan.

Dat ze niet op de plek van Paolo of Disclosure staat is omdat ze alleen op zondag beschikbaar zal zijn geweest.
Laat ons toch gewoon geloven dat ze het zelf gevraagd heeft. Al zou je best gelijk kunnen hebben natuurlijk.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
916
628
Laat ons toch gewoon geloven dat ze het zelf gevraagd heeft. Al zou je best gelijk kunnen hebben natuurlijk.
Ik geloof zeker wel dat ze het gevraagd heeft, maar ik denk dat ze het niet had gedaan als ze om 10 uur op de ONE had kunnen staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: noid

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.822
2.452
Ben benieuwd of het druk gaat zijn, want op de een of andere manier voelt het wel alsof het een succesvolle editie gaat worden.
 

Falladain

Randprogramma
19 jan 2017
177
93
Hoihoi! Op de valreep toch nog tickets gehaald voor de Zondag. Eerste keer Best Kept Secret, maar ik heb er zin in :)

Op de plattegrond lijkt de afstand van de TWO naar de ONE niet zo groot, maar hoeveel tijd zouden jullie daarvoor inschatten? Is het bijvoorbeeld mogelijk om PJ Harvey af te kijken, en alsnog een goed plekje te bemachtigen bij Justice?
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
916
628
Dat is echt maar 2-3 minuten lopen. En bij Justice zul je iets verder weg ook nog steeds goed staan.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.897
994
Hoihoi! Op de valreep toch nog tickets gehaald voor de Zondag. Eerste keer Best Kept Secret, maar ik heb er zin in :)

Op de plattegrond lijkt de afstand van de TWO naar de ONE niet zo groot, maar hoeveel tijd zouden jullie daarvoor inschatten? Is het bijvoorbeeld mogelijk om PJ Harvey af te kijken, en alsnog een goed plekje te bemachtigen bij Justice?
De afstand is het probleem niet. Het is heel dicht bij elkaar. De menigte zal de vertragende factor zijn. Bij One kun je altijd wel een goede plek vinden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken