Best Kept Secret 2024

Volgens mij is het al gezegd in het Forum, maar PJ Harvey was buitenaardse klasse op Primavera Sound, dus ga vooral. Wel jammer voor jullie dat het in een tent is en het niet gaat regenen en onweren. Maar je kan niet alles hebben.
Als ik de reacties op PS zo zie vraag ik me ook af of BKS er niet beter aan had gedaan om PJ Harvey op ONE te zetten op de plek van Disclosure of Paolo Nutini...

Ze heeft zelf verzoek gedaan om in de TWO op te treden.
Wat ik ergens ook wel bijzonder vindt, want juist de mainstage van BKS heeft iets bijzonders bij headliners ten opzichte van artiesten op andere festivals.

• Leuk
Waarderingen: noid
Omdat ze anders om 7 uur op de ONE zou staan.

Dat ze niet op de plek van Paolo of Disclosure staat is omdat ze alleen op zondag beschikbaar zal zijn geweest.
Laat ons toch gewoon geloven dat ze het zelf gevraagd heeft. Al zou je best gelijk kunnen hebben natuurlijk.

Laat ons toch gewoon geloven dat ze het zelf gevraagd heeft. Al zou je best gelijk kunnen hebben natuurlijk.
Ik geloof zeker wel dat ze het gevraagd heeft, maar ik denk dat ze het niet had gedaan als ze om 10 uur op de ONE had kunnen staan.

• Leuk
Waarderingen: noid
Ben benieuwd of het druk gaat zijn, want op de een of andere manier voelt het wel alsof het een succesvolle editie gaat worden.

Hoihoi! Op de valreep toch nog tickets gehaald voor de Zondag. Eerste keer Best Kept Secret, maar ik heb er zin in :)

Op de plattegrond lijkt de afstand van de TWO naar de ONE niet zo groot, maar hoeveel tijd zouden jullie daarvoor inschatten? Is het bijvoorbeeld mogelijk om PJ Harvey af te kijken, en alsnog een goed plekje te bemachtigen bij Justice?

Dat is echt maar 2-3 minuten lopen. En bij Justice zul je iets verder weg ook nog steeds goed staan.

Hoihoi! Op de valreep toch nog tickets gehaald voor de Zondag. Eerste keer Best Kept Secret, maar ik heb er zin in :)

Op de plattegrond lijkt de afstand van de TWO naar de ONE niet zo groot, maar hoeveel tijd zouden jullie daarvoor inschatten? Is het bijvoorbeeld mogelijk om PJ Harvey af te kijken, en alsnog een goed plekje te bemachtigen bij Justice?
De afstand is het probleem niet. Het is heel dicht bij elkaar. De menigte zal de vertragende factor zijn. Bij One kun je altijd wel een goede plek vinden.

Op de main is altijd plek te vinden. (Hoef persoonlijk bij een elektronische act ook nooit vooraan te staan). Loopafstand is nog geen 2 minuten. Zorg dat je rechts in de tent staat bij PJ Harvey.

De afstand stelt niet veel voor maar na afloop zal het schuifelen worden van Two naar one. PJ wordt erg druk vrees ik. Voor een goede plek voor Justice zul je tijdig aan moeten lopen.

Users who are viewing this thread