Best Kept Secret 2024

residentalien

Randprogramma
2 mrt 2024
229
264
De mix van leeftijdgroepen is juist het leuke aan BKS vindt ik. Het is nog geen bospop levels maar het is een festival waar je vaak genoeg volwassen kinderen met hun ouders zien rondlopen. Het is toch wat rustiger en relaxter dan bijvoorbeeld een Lowlands
 
  • Leuk
Waarderingen: daily, davadude en wil

residentalien

Randprogramma
2 mrt 2024
229
264
Ik ga alleen de zondag dit jaar jammer genoeg maar met het weer toch mooie uitzichten vergeleken met vorig jaar. plannetje is dit geworden

Pip blom en neomi meepakken als ik zin heb om vroeg op het terrein te zijn. Water from your eyes>the mysterines>stuk muziekgieterij gurriers als het lukt>slow pulp>amyl and the sniffers>pj harvey>justice/mogelijk een stuk billy woods>floating points
 
  • Leuk
Waarderingen: dfrvanloon

reinvdm1211

Playlistbediener
6 dec 2019
36
28
Ik heb er ook weer zin in dit weekend, ook al heeft mij gezelschap last-minute afgezegd.
Daardoor kan ik gelukkig wel alles zien wat ik wil zien.
Ga sowieso kijken bij St.Vincent, Baxter Dury, CMAT, Tramhaus, Osees, Slow Pulp, Amyl & the Sniffers en Justice.
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
648
717
Over 2 dgn hoop ik ook voor m'n tentje te zitten, heb er ontzettend veel zin in!

Dit is m'n planning, ben benieuwd wat ik er daadwerkelijk van ga zien of waar ik uiteindelijk terecht kom:
vr: Texoprint-English Teacher-Mannequin Pussy-La Femme-Upchuck-Minyo Crusaders- St. Vincent-Snooper-The Armed
za: The Amazons-Grace Cummings-Winter-Royel Otis-Cherry Glazerr/Infinity Song-Fatoumata Diawara-Vince Staples/Lézard- Slowdive-Paolo Nutini-Osees
zo: Néomi-Jockstrap-The Mysterines-The Haunted Youth- Ali-Paris Paloma-Gurriers-PJ Harvey-Sprints/Justice-Floating Points
 
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi, noid en Dutchman

wil

Campingartiest
20 jan 2015
97
81
Grappig om te zien hoe TicketSwap ineens van dikke honderd naar minder dan 50 kaarten zakt. Paniek in de tent🤣🤣🤣🥳
 

Tobuzzter

Campingartiest
2 feb 2023
85
134
De podcast van bks met de rondleiding over het terrein staat online met beeld op spotify. De casbah is echt zeer verbeterd denk een meter of 3 hoog voordat het dak begint dus ik denk dat de meeste problemen wel opgelost zijn nu. Ik zou de podcast niet als podcast luisteren want het zit echt mega slecht in elkaar.
Misschien ben ik enorm scheel, maar ik krijg hier op Spotify geen beeld bij en zie ook niet hoe ik dat voor elkaar moet krijgen. Iemand tips? :p
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.066
662
Toen ik mijn mobiel gebruikte kreeg ik meteen beeld. Met een computer lukt het mij ook niet.
Op de desktop kreeg ik een klein venster met beeld rechtsbovenin, die je kunt uitbreiden naar full screen.

Edit: en als je die niet ziet, zit er rechts onderin nog een 'Wordt nu afgespeeld' icoontje die je aan kunt klikken.
 

Aard

Playlistbediener
11 jul 2023
8
17
Zal Sylvie Kreusch meedoen bij Warhaus? Wat verwachten jullie?
Heeft Sylvie Kreusch niet een heel breakup album gemaakt omdat haar relatie met de zanger van Warhaus over ging? Die liedjes laten er geen gras over groeien ;)

Zou me wel mooi lijken hoor, maar lijkt me sterk.
 

Tobuzzter

Campingartiest
2 feb 2023
85
134
Op de desktop kreeg ik een klein venster met beeld rechtsbovenin, die je kunt uitbreiden naar full screen.

Edit: en als je die niet ziet, zit er rechts onderin nog een 'Wordt nu afgespeeld' icoontje die je aan kunt klikken.
Ah, ik zie al wat het probleem is. Als ik het geluid niet meer over mijn Teufel afspeel, maar op het apparaat zelf, komt het beeld ineens tevoorschijn. Bedankt voor het meedenken!
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.897
994
Heeft Sylvie Kreusch niet een heel breakup album gemaakt omdat haar relatie met de zanger van Warhaus over ging? Die liedjes laten er geen gras over groeien ;)

Zou me wel mooi lijken hoor, maar lijkt me sterk.
Laatste single deed ze weer mee dus het is niet zo dat het niet kan.
 

davadude

Gouden Tip
9 jan 2020
296
498
Heeft Sylvie Kreusch niet een heel breakup album gemaakt omdat haar relatie met de zanger van Warhaus over ging? Die liedjes laten er geen gras over groeien ;)

Zou me wel mooi lijken hoor, maar lijkt me sterk.

Ze hebben laatst weer samen een nummer gemaakt, genaamd Popcorn. Dus het lijkt allemaal wel te kunnen.
 

NiekBBQ

Randprogramma
21 nov 2016
180
107
Heeft Sylvie Kreusch niet een heel breakup album gemaakt omdat haar relatie met de zanger van Warhaus over ging? Die liedjes laten er geen gras over groeien ;)

Zou me wel mooi lijken hoor, maar lijkt me sterk.
Andersom toch? Warhaus heeft een liefdesverdrietalbum gemaakt. Echter hebben ze daarna weer samen een nummertje (Popcorn) gemaakt (pun intended).
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: Sjakie de Wit en noid

Aard

Playlistbediener
11 jul 2023
8
17
Oooh, dat is nieuws voor mij, ga m snel even opzetten. Blij dat ze hun harten hebben gelucht, haha.
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
1.073
1.179
Ze hebben allebei een plaat over hun break-up gemaakt. Maar bij hem ging het meer de richting uit van 'oh oh schatje ik mis je zo' en bij haar was het meer van 'amai jij vuile smeerlap wat ben ik blij dat je uit mijn leven bent'...

Maar kijk, ze kunnen blijkbaar toch terug samen door één deur. Of toch in één opnamestudio.
 

Tobuzzter

Campingartiest
2 feb 2023
85
134
Nou, ik word echt heel blij van die video podcast. Casbah lijkt inderdaad een enorm verbeterde stage te zijn, en ook de Muziekgieterij nu een fatsoenlijk (verhoogd) podiumpje. Nu al helemaal blij! Ook nieuwsgierig naar het 'eiland' waar de merch stand zit, en wat dit betekent voor de ruimte in de buurt van de eiffeltoren.
 
  • Leuk
Waarderingen: dfrvanloon

DJ_Tjorre

Campingartiest
2 jun 2023
56
88
Heb nu wel de knop doorgehakt over zowat alle clashes die in mijn planning stonden.
Enkel Ki/Ki vs. The Armed blijft voor mij echt een lastige keuze.

Aan de ene kant heb ik 's nachts altijd wel zin om wat te dansen & daarvoor is Ki/Ki wel aangewezen (en veel dansbaar voor mij is er niet op BKS dit jaar).
Maar aan de andere kant ben ik als grote Converge fan wel enigszins verplicht om naar The Armed te gaan (ook al vond ik hun nieuwe album enorm matig). En denk dat hun optreden wel eens erg memorabel zou kunnen zijn.

Vrees dat ik vrijdag ga twijfelen tot kwart voor 12...
 
  • Leuk
Waarderingen: Dillinger2.0

Gebruikers die dit onderwerp bekijken