Best Kept Secret 2024

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.858
2.520

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
600
617
Zo, dat heeft ook even iemand in de rij bij de supermarkt in elkaar gezet lijkt het. Wat een saai lijstje ook.
Beetje voorspelbaar ja.
Nog twee dagen!

Veel zin in. Maar vanavond eerst nog naar Beth Gibbons!

Bekijk bijlage 9178

Heerlijk. Gruwelijk veel zin in inmiddels.
Die Casbah ziet er inderdaad een stuk ruimer en hoger uit. Lekker hoor!
 

Moi332

Playlistbediener
24 mei 2023
15
10
De podcast van bks met de rondleiding over het terrein staat online met beeld op spotify. De casbah is echt zeer verbeterd denk een meter of 3 hoog voordat het dak begint dus ik denk dat de meeste problemen wel opgelost zijn nu. Ik zou de podcast niet als podcast luisteren want het zit echt mega slecht in elkaar.
Ik zit maar te zoeken maar hoe vind ik die podcast precies…
 

Moi332

Playlistbediener
24 mei 2023
15
10
En heb ik het nou goed gezien.. staan de FestiTentjes (Easycamp) weer op de ‘oude’ plek tussen de normale camping? Wat ik juist tof vind. Ben geen held in het aflezen maar herinner me iig dat dat vorig jaar niet aan het water lag en nu wel.
 

daily

Gouden Tip
23 mrt 2020
278
359
Oké laatste vraag van mij; wat is de gemiddelde leeftijd? Mijn moeder is opeens erg zenuwachtig of ze de oudste zal zijn. En vast een van de oudsten maar ik probeer haar te verzekeren dat dat echt niet uitmaakt (ze is 66).
 

ghost1617899555

Playlistbediener
3 feb 2016
8
12
Oké laatste vraag van mij; wat is de gemiddelde leeftijd? Mijn moeder is opeens erg zenuwachtig of ze de oudste zal zijn. En vast een van de oudsten maar ik probeer haar te verzekeren dat dat echt niet uitmaakt (ze is 66).
Volgens mij is de gemiddelde leeftijd vrij hoog.
Zo rond de 35 - 40 denk ik.
Ze zal zeker niet de enige van 66 op het terrein zijn.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.369
9.101
St. Vincent in de Roma gezien. You're in for a treat, Best Kept Secret gangers. Maar dat wisten jullie wel al natuurlijk. Annie is in bloedvorm. Alleen ben ik benieuwd of het ook zo sterk blijft binnen zo'n karig uurtje. Beetje raar dat ze met zo'n oeuvre toch 'maar' 60 min krijgt, dat extra kwartier had deugd gedaan.

Maar ik verwacht straks een TWO die deze godin (letterlijk) op handen zal dragen.
 

Kesselman

Geliefde act
7 dec 2015
1.304
821
waar is die rondleiding nou te zien.
spotify is toch enkel geluid?!?!

heb m al gevonden. wist niet dat spotify ook beeld had
 

pixie6666

Randprogramma
5 mrt 2017
128
47
Die Casbah ziet er echt wel beter uit inderdaad. Dat is mooi want daar ben ik veel te vinden dit weekend.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken