Best Kept Secret 2024

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
742
725
Er worden massaal paniek tickets gekocht op het resale platform, prijs bijna terug naar originele tickets

Ben blij dat ik hem gisteren nog voor 220 euro heb kunnen kopen! Hoopte maandag dat de prijs nog richting de 200 euro zou zakken, maar toen ie weer ging stijgen maar snel mijn slag geslagen. Toch mooi 100 euro goedkoper dan Lowlands :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Processierups

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
600
617
Er worden massaal paniek tickets gekocht op het resale platform, prijs bijna terug naar originele tickets
Benieuwd of ze nog het bordje UITVERKOCHT op hangen. Vroeger was dat zo bij 25.000 maar er zouden nu meer bezoekers verwacht worden maar blijkbaar hanteren ze een andere maatstaf voor uitverkocht.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.178
533
Benieuwd of ze nog het bordje UITVERKOCHT op hangen. Vroeger was dat zo bij 25.000 maar er zouden nu meer bezoekers verwacht worden maar blijkbaar hanteren ze een andere maatstaf voor uitverkocht.
Vorig jaar was het ook druk, dus die switch naar futloze mainstream headliners en wat ondersteunende nederpop werkt kennelijk wel. Hoe wet je dit overigens?
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
481
450
De podcast van bks met de rondleiding over het terrein staat online met beeld op spotify. De casbah is echt zeer verbeterd denk een meter of 3 hoog voordat het dak begint dus ik denk dat de meeste problemen wel opgelost zijn nu. Ik zou de podcast niet als podcast luisteren want het zit echt mega slecht in elkaar.
Haha, ik heb hem dus net als podcast geluisterd en dacht al: hier heb ik niks aan. Mooi dat het met beeld beter is en dat de Casbah echt beter lijkt!
 

ivoooo

Playlistbediener
6 mrt 2018
16
9
1. De hoogtepunten van BKS'24
- Volgens de media? PJ Harvey, Justice, St Vincent
- Volgens de mensen hier op Festileaks? PJ Harvey, Library Card, Droom Dit
- En voor jezelf? Slowdive, English Teacher, La Femme
2. Wat wordt de grootste verrassing, of de belangrijkste ontdekking, van BKS '24? Infinity Song
3. Wat wordt de grootste tegenvaller van BKS '24? Slowdive speelt geen Golden Hair
4. Wat wordt de grootste meevaller van BKS'24? Het is drie dagen droog en Disclosure valt best mee, niemand heeft last van processierupsen
5. Over welke act praten we nog jaren na? PJ Harvey
6. Wat worden sleutelmomenten van BKS'24? La Femme maakt er een zomerfeestje van
7. En wat verwacht je als eindoordeel over BKS'24? De editie die uiteindelijk erg mee bleek te vallen. Volgend jaar weer!
 

wil

Campingartiest
20 jan 2015
96
80
Oké laatste vraag van mij; wat is de gemiddelde leeftijd? Mijn moeder is opeens erg zenuwachtig of ze de oudste zal zijn. En vast een van de oudsten maar ik probeer haar te verzekeren dat dat echt niet uitmaakt (ze is 66).
Wij zijn een oude mannenclub 🤣🤣met enkele dames. 15 personen…. 55 plus. Je moeder valt niet op hoor
 

ivoooo

Playlistbediener
6 mrt 2018
16
9
Wij zijn een oude mannenclub 🤣🤣met enkele dames. 15 personen…. 55 plus. Je moeder valt niet op hoor
Hier ook. We zijn altijd met een man of 12 (M/V wel redelijk gelijk verdeeld), en daar zijn steeds minder 40ers bij.
En toch voelt niemand zich echt oud. (hooguit zondagochtend misschien)
 
  • Leuk
Waarderingen: wil en yeaghi

Gebruikers die dit onderwerp bekijken