Graspop Metal Meeting 2024

Jasper31

Playlistbediener
7 okt 2016
19
18
Ik kreeg een mail van Graspop en dan een mail van center parks dat ik 3 a 2 weken voor vertrek mail ging krijgen
Maar ik heb nog niets gehad precies 🤷🏼‍♂️
Geen mail met een centerparcs boekingsnummer? Daarmee moet je inloggen bij centerparcs. Als je niks ontvangen hebt kan je altijd "devil's lake" mailen [email protected]
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.462
6.894
Even door de wijzigingen, mijn persoonlijke planning, tips en wat meer inluisteren, mijn nieuwe donderdag schema:

Brothers of Metal - Dominum - Bleed From Within/Café (verkennen terrein waar ik de rest van de dag niet aan toe kom) - Alien Weaponry - Stake - Health (eventjes) - Meeting - Textures - Hanabie. (stukje) - Babymetal (stukje) - Ne Obliviscaris - Crosses - Alice Cooper - Tool

Prima festivaldagje met 13 bands om te zien dacht ik zo!
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.523
823
Even door de wijzigingen, mijn persoonlijke planning, tips en wat meer inluisteren, mijn nieuwe donderdag schema:

Brothers of Metal - Dominum - Bleed From Within/Café (verkennen terrein waar ik de rest van de dag niet aan toe kom) - Alien Weaponry - Stake - Health (eventjes) - Meeting - Textures - Hanabie. (stukje) - Babymetal (stukje) - Ne Obliviscaris - Crosses - Alice Cooper - Tool

Prima festivaldagje met 13 bands om te zien dacht ik zo!

Ahhh Gezellig! Wist helemaal niet dat jij stiekem ook een kaartje gekocht had. Helemaal langs mij heen gegaan.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.462
6.894
Ahhh Gezellig! Wist helemaal niet dat jij stiekem ook een kaartje gekocht had. Helemaal langs mij heen gegaan.
Het was Tool Ziggo Dome of Tool Graspop. Moet je kijken wat ik er voor zo ongeveer hetzelfde (of minder?) geld er hier bij krijg. Daarnaast, wat de doorslag gaf, was de kans om het 'Vandaag is de dag' shirt te dragen op Graspop!
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.541
6.485
Even door de wijzigingen, mijn persoonlijke planning, tips en wat meer inluisteren, mijn nieuwe donderdag schema:

Brothers of Metal - Dominum - Bleed From Within/Café (verkennen terrein waar ik de rest van de dag niet aan toe kom) - Alien Weaponry - Stake - Health (eventjes) - Meeting - Textures - Hanabie. (stukje) - Babymetal (stukje) - Ne Obliviscaris - Crosses - Alice Cooper - Tool

Prima festivaldagje met 13 bands om te zien dacht ik zo!
Wij gaan elkaar veel tegenkomen! Gezellig :)
 

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
471
673

Endzeit

Playlistbediener
13 jun 2022
12
38
Belangrijk artikel: Betalingssystemen festival

"Verschillende festivals werken intussen al jarenlang met een eigen betaalsysteem, zoals Pearls op Tomorrowland of Skullies op Graspop. Dat zijn cashless betalingssystemen, met bijvoorbeeld een polsbandje met QR-code. Handig om snel eten of drinken te bestellen, maar niet zo transparant naar de festivalganger toe. Waardoor je vaak niet goed weet hoeveel je precies betaalt.
Naarmate een festivaldag vordert, kan het rekenen in Pearls of Skullies al eens wat moeizamer verlopen. "De prijzen moeten minstens ook in euro vermeld worden", staat er in een nieuwe gids voor organisatoren. "Als u een eigen betaalsysteem met een eigen evenementmunt gebruikt, blijft deze verplichting gelden."
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.646
4.951
dat was voordien met de gewone bonnetjes toch ook niet zo dat het in euro stond?
 

prins

Dagopener
9 nov 2019
559
681
Eentje van de organisatie: Stake is niet geboekt wegens geen andere keuze maar het management had net voor de heart cancel laten weten dat de gitarist stopt bij Stake om naar Amerika te gaan. Daarom vonden ze het opportuun Stake nog een kans te geven om in schoonheid af te sluiten.

Bron : https://www.vrt.be/vrtmax/luister/r...e-festivals-graspop-metal-meeting~41-32298-0/
blijf het een te makkelijke en goedkope oplossing vinden, zeker als ze ook andere keuzes hadden.
komt mss ook omdat ik niks met stake heb, hadden ze een andere band op die positie gezet die me wel aanspreekt enz.
poster op de site is nu aangepast.

ik moet niet zeuren :ROFLMAO: op naar weer een geweldige GMM editie.
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
1.074
1.179
Nee, maar das nu een nieuwe verplichting.
Dus op de borden zal er staan 1 skully (€3.5) enzovoort
Was vorig jaar op Rock Werchter ook al zo. Naast de prijs in Coins stond er steeds de prijs in euro vermeld.
Handig om te weten wat je nu juist betaalt.
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.574
3.290
Was vorig jaar op Rock Werchter ook al zo. Naast de prijs in Coins stond er steeds de prijs in euro vermeld.
Handig om te weten wat je nu juist betaalt.
Op de prijslijst worden nu ook al de prijzen in euro's vermeld. Ik had dat dus op de weide ook al wel verwacht. Beter dat het nu ook een verplichting is. Had ik het dus toch wel ergens gelezen
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken