Pinkpop 2024

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.783
12.464
Het is sws raar dat ze over Ed Sheeran niks wisten, ze hadden hem waarschijnlijk gewoon niet op het oog voor dit jaar, maar hadden vervolgens geen andere keuze of de line up was wellicht nog slechter geweest. Ik zou in elk geval niet alles maar klakkeloos aannemen als waarheid of dat het überhaupt klopt wat gezegd wordt.
Deze informatie komt van Trommelen zelf he. Hoofdboeker van Mojo en Pinkpop. De bron is niet een of andere rare Albert Verlinden ergens verstopt in een hoekje van het internet. Wat deze man zegt zal grotendeels kloppen met wat eigen inkleuring erbij.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.121
503
Benieuwd wat het weer gaat worden als ik zo de div. weersites zie begint de PP week nat en temperaturen rond de 20, dus echt warm wordt het niet.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.470
6.715
Benieuwd wat het weer gaat worden als ik zo de div. weersites zie begint de PP week nat en temperaturen rond de 20, dus echt warm wordt het niet.
word nog enkele weergoden aanbidden dat de regenkansen afnemen!

nog genoeg tijd voor....
 

colette283

Dagopener
13 sep 2022
542
282
Deze informatie komt van Trommelen zelf he. Hoofdboeker van Mojo en Pinkpop. De bron is niet een of andere rare Albert Verlinden ergens verstopt in een hoekje van het internet. Wat deze man zegt zal grotendeels kloppen met wat eigen inkleuring erbij.
Ja dat maakt het juist alleen maar vreemder dat ze er niet van op de hoogte zijn.
 

JohndeBever

Randprogramma
12 okt 2023
110
87
Ik zie nu dat ze op camping a de velden van de groepsplekken hebben omgedraaid? Is nu veld 13 en was eerder veld 12 (zie mijn vorige post hieronder over vergelijking met vorig jaar) Daarin is te zien dat veld 12 ook groter is. Zouden de groepsplekken dan alsnog zo populair zijn? Aangezien ze dit groter gemaakt hebben
Nog even over de plattegrond, ook camping A is aangepast. Veld 1 is compleet weg (ze beginnen gewoon bij 2?), dit komt door de werkzaamheden neem ik aan? En de uitgang aan de Hofstraat is er niet meer.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: brutus257

LIBOH

Gouden Tip
26 jan 2023
318
235
Je hebt het blikticket voor bier. Was er nu ook zoiets maar dan voor mix drankjes? Ik kan het niet meer vinden.
Of ben ik in de war met een ander festival. Of ik was gewoon hoop vol.
 

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
399
213
Ik zie nu dat ze op camping a de velden van de groepsplekken hebben omgedraaid? Is nu veld 13 en was eerder veld 12 (zie mijn vorige post hieronder over vergelijking met vorig jaar) Daarin is te zien dat veld 12 ook groter is. Zouden de groepsplekken dan alsnog zo populair zijn? Aangezien ze dit groter gemaakt hebben
prima... wij stonden 2 jaar gelden op veld 9 (met zijn 2-en). dit jaar mikken we op veld 6 en dan tegen het festival terrein aan..

Maar om op je vraag terug te komen. Ik denk het wel. Ze hebben ergens vorige week gemeld dat camping A uitverkocht is. Dus als je geen "Vaste gast" ticket hebt kan je er niet (meer) overnachten... Blij dat ik dat toch heb gedaan. Slim verdienmodel overigens van PP. Ze hoeven er niks extra's voor te doen
@DennisvdBr jij enig idee voor hoeveel man er plek is op de campings?
 
  • Leuk
Waarderingen: JohndeBever

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
399
213
Je hebt het blikticket voor bier. Was er nu ook zoiets maar dan voor mix drankjes? Ik kan het niet meer vinden.
Of ben ik in de war met een ander festival. Of ik was gewoon hoop vol.
€19.25 voor 12 blikjes bier, koud dat dan weer wel... maar toch
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
935
1.700
De prijsdaling op de doorverkooptickets vind ik eigenlijk ook nog wel meevallen, zie nog geen Kane praktijken. Staan nu zo'n 200 kaarten te koop in totaal maar nog allemaal boven de 280 euro.
 

MarkvD

Dagopener
24 apr 2023
590
598
Hou eens op man! Zo kan je overal over klagen is gewoon een prima prijs, ga eens naar de super voor een sixpackje koud
Hou eens op man, ik geef toch alleen aan dat je 12 blikjes mee moet nemen. Kan toch handig zijn om te weten zodat je wellicht eerst even je spullen ergens neer wil zetten om met lege handen die dingen op te halen. De prijs vind ik meer dan fair.
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
472
637
Ik weet niet meer.

Echter in 2022 had ik een dagticket en P3-weekend gekocht. Ik kreeg op de woensdag voor Pinkpop een mail dat je met een dagticket daar niet mocht parkeren (maak het niet dan mogelijk en ik had gewoon de volle mep betaald). En nu het leukste: ik kreeg een gratis upgrade naar P6 met als argument dat dat minder ver lopen is.

Ofwel ik heb er een erg hard hoofd in: het woord 'tijdig' en 'je kunt altijd parkeren met jouw P3-ticket' zijn vrij breed interpreteerbaar.
Nu wel een e-mail gekregen. Lijkt een mooie oplossing!
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
472
637
5min dichter bij terrein, 5/10min verder naar de campings…als ik Google Maps bekijk zal dit SnowWorld zijn…of wordt dit al ergens anders voor gebruikt?

Het moet iig daar ergens liggen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken